MuscleMeat

Sticky Phenibut

phenibut + kratom = win.

Kratom is toch best prijzig?

-

Ik neem eigenlijk nooit meer dan 1 gr voor het slapen heel soms, merk dat ik dag erna dan ook lekker in mijn vel zit.
Zie jullie doseringen best hoog, laatst heb ik 1.5 gr genomen en was de dag erna echt duf en sochtends wel lekker maar daarna echt crash

Hoelaat heb je het dan genomen? Het spul werkt echt gigantisch lang.

Ik neem het vaak rond een uur of 20:00, ga meestal rond 22:00 naar bed en sta om 07:00 op

Nam je 1,5gr rond dat tijdstip? Dan vind ik het niet zo gek dat je brak wakker wordt.

Als je toch besluit 1,5gr te nemen, doe het dan laat in de ochtend of begin middag. Dan kan je ook heerlijk slapen en wordt je niet brak wakker.

ik kreeg dex op recept, niet te vergelijken met andere zooi

Ik vind dex echt geen zak aan.. Moest daar hele strips van wegduwen om er wat van te voelen :o Er is wel verschil tussen magistrale (van de apotheek eigen recept) en van die fabrikanten shit in strips, maar dan nog vind ik persoonlijk racemische amfetamine veel leuker.

Nam je 1,5gr rond dat tijdstip? Dan vind ik het niet zo gek dat je brak wakker wordt.

Als je toch besluit 1,5gr te nemen, doe het dan laat in de ochtend of begin middag. Dan kan je ook heerlijk slapen en wordt je niet brak wakker.

Oke, dat is een goede tip! Dus als jij het neemt om te slapen dan neem je het al rond de middag ?

Ik neem het niet om te slapen, maar om een lekkere dag te hebben.

Maar ik slaap dan alsnóg dieper, maar de volgende ochtend heb je verder nergens last van. Alleen iets moeizamer wakker worden van de wekker omdat je dieper slaapt.

Maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen. Als je toch al pheni neemt, waarom ook niet bij de hele dag er van kunnen genieten? Als je het laat neemt is het zonde van de pheni die werkt wanneer je slaapt vind ik :P

Je kan het eventueel voor jezelf uittesten, misschien is het voor jou bijvoorbeeld fijenr om het rond 3 uur smiddags te nemen. Blijven testen wat voor jou fijn werkt.

Ik vind dex echt geen zak aan.. Moest daar hele strips van wegduwen om er wat van te voelen :o Er is wel verschil tussen magistrale (van de apotheek eigen recept) en van die fabrikanten shit in strips, maar dan nog vind ik persoonlijk racemische amfetamine veel leuker.
Ik had die van de magistrale ik ging daar persoonlijk erg hard op kwa kaakklem etc.

Blij dat ik sowieso niks meer met pep te maken jeb of dex oid.

Ik had die van de magistrale ik ging daar persoonlijk erg hard op kwa kaakklem etc.

Blij dat ik sowieso niks meer met pep te maken jeb of dex oid.

Kaakklemmen had ik vroeger alleen op de X, verder is er geen middel dat me dat bezorgt.

Ik neem het niet om te slapen, maar om een lekkere dag te hebben.

Maar ik slaap dan alsnóg dieper, maar de volgende ochtend heb je verder nergens last van. Alleen iets moeizamer wakker worden van de wekker omdat je dieper slaapt.

Maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen. Als je toch al pheni neemt, waarom ook niet bij de hele dag er van kunnen genieten? Als je het laat neemt is het zonde van de pheni die werkt wanneer je slaapt vind ik :P

Je kan het eventueel voor jezelf uittesten, misschien is het voor jou bijvoorbeeld fijenr om het rond 3 uur smiddags te nemen. Blijven testen wat voor jou fijn werkt.
Hoe lang werkt phenibut eigenlijk.. want was vanmorgen nog wazig.

Terug
Naar boven