Fitness Seller

Sticky Phenibut

Hoe lang werkt phenibut eigenlijk.. want was vanmorgen nog wazig.

Bij mij heel lang. Maar niet de heletijd even veel, in de avond is het rustiger als ik het in de ochtend neem. Maar slaap dus nog goed diep :)

Als ik er trouwens 1-3 bier ofzo bij drink, heb ik vaak wel een kater achtig gevoel de volgende dag :yawn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105
Ik lig er een beetje uit maar wat is tegenwoordig de goedkoopste aanbieder?

• #1.110
Ik neem om te slapen 200 mg phenibut, dat is al net een klein extra duwtje.

Vraag me af hoeveel toegevoegde waarde het heeft om meer dan 500 mg te nemen zo 4 uur voor het slapen als je het neemt tbv slaap.

Gister rond 4 uur genomen, hele avond nog aan het verhuizen geweest wat prima relaxt ging en nu inderdaad wat minder gaar wakker geworden.

Dat is toch zoiets al ritalin/methylfenidaat? Vond ik nou niet echt bijzonder. Had er op een keer 20 van op (verspreid over hele dag). Enige wat ik merkte was mn hart wat compleet over zn toeren was. Concerta was dan wel weer chill. Na 9 uur was ik nog steeds aan het stuiteren. Zelfs zo erg dat ik voor het eerst een moment had zo van..hmm...het mag nu wel eens gaan uitwerken.

Op x had ik dat sowieso, maar bij genoeg pep ook. Heerlijk vond ik dat zelf :o
Als je er na een paar dagen nog steeds last van hebt is de lol er wel snel vanaf.

Dat is toch zoiets al ritalin/methylfenidaat? Vond ik nou niet echt bijzonder. Had er op een keer 20 van op (verspreid over hele dag). Enige wat ik merkte was mn hart wat compleet over zn toeren was. Concerta was dan wel weer chill. Na 9 uur was ik nog steeds aan het stuiteren. Zelfs zo erg dat ik voor het eerst een moment had zo van..hmm...het mag nu wel eens gaan uitwerken.

Als je er na een paar dagen nog steeds last van hebt is de lol er wel snel vanaf.
Dex is dexamfetamine iets anders als methylfenidaat

Levo + dex is straatpep

• #1.114
Ik heb jaren de phenibut van lifemode gehad en nu degene van sportpoeders. Tjezus lijkt wel of hier valium en cocain inzit. Als ik dit 1,5 gram neem krijg ik echt een confidence bijna arrogante instelling die vrij ver van mijn normale doen af staat. Enerzijds positief anderzijds voelt dit wel erg als ‘cheating’. Misschien is het spul gewoon veel potenter en moet ik de dosis even flink naar beneden bijstellen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
is Phenibut een aanrader guys? vrienden van me gaan het gebruiken XD

Ik heb jaren de phenibut van lifemode gehad en nu degene van sportpoeders. Tjezus lijkt wel of hier valium en cocain inzit. Als ik dit 1,5 gram neem krijg ik echt een condidence bijna arrogante instelling die vrij ver van mijn normale doen af staat. Enerzijds positief anderzijds voelt dit wel erg als ‘cheating’. Misschien is het spul gewoon veel potenter en moet ik de dosis even flink naar beneden bijstellen.

Haha, snap je nu waarom ik het lekker spul vind :p:o Best heftig spulletje hoor

is Phenibut een aanrader guys? vrienden van me gaan het gebruiken XD

Zeker een aanrader. Maar ook een aanrader is om je zeker aan de richtlijnen te houden van 2-3x per week max met een dag minstens tussen elke inname. Af en toe een week niks.

Spul is super verslavend als je er te makkelijk mee om gaat of denkt het valt allemaal wel mee.

Terug
Naar boven