rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Hoe lang werkt phenibut eigenlijk.. want was vanmorgen nog wazig.
Full effect ongeveer 5-6 uur. De after effects tot wel 24 uur bij mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah vandaar, was ook niet uit bed te krijgen vanmorgenFull effect ongeveer 5-6 uur. De after effects tot wel 24 uur bij mij.

Full effect ongeveer 5-6 uur. De after effects tot wel 24 uur bij mij.
Ah vandaar, was ook niet uit bed te krijgen vanmorgen![]()
Moet zeggen, ik spring juist vol energie mijn nest uit na een nachtje Phenibut slaap. Maar misschien omdat ik van mezelf vaak kut slaap.
Vind die van sportpoeders primaIk lig er een beetje uit maar wat is tegenwoordig de goedkoopste aanbieder?
Slaap sowieso wel goed de laatste tijd, maar had ook meer dan 1.5gr genomenMoet zeggen, ik spring juist vol energie mijn nest uit na een nachtje Phenibut slaap. Maar misschien omdat ik van mezelf vaak kut slaap.
Dat is toch zoiets al ritalin/methylfenidaat? Vond ik nou niet echt bijzonder. Had er op een keer 20 van op (verspreid over hele dag). Enige wat ik merkte was mn hart wat compleet over zn toeren was. Concerta was dan wel weer chill. Na 9 uur was ik nog steeds aan het stuiteren. Zelfs zo erg dat ik voor het eerst een moment had zo van..hmm...het mag nu wel eens gaan uitwerken.
Als je er na een paar dagen nog steeds last van hebt is de lol er wel snel vanaf.Op x had ik dat sowieso, maar bij genoeg pep ook. Heerlijk vond ik dat zelf![]()
Dex is dexamfetamine iets anders als methylfenidaatDat is toch zoiets al ritalin/methylfenidaat? Vond ik nou niet echt bijzonder. Had er op een keer 20 van op (verspreid over hele dag). Enige wat ik merkte was mn hart wat compleet over zn toeren was. Concerta was dan wel weer chill. Na 9 uur was ik nog steeds aan het stuiteren. Zelfs zo erg dat ik voor het eerst een moment had zo van..hmm...het mag nu wel eens gaan uitwerken.
Als je er na een paar dagen nog steeds last van hebt is de lol er wel snel vanaf.
Ja en nee. Vond het fijn na inname. Nadien wel een week hartkloppingen gehadis Phenibut een aanrader guys? vrienden van me gaan het gebruiken XD
Ahh okee, maar het effect is wel leuk dus? Bijwerkingen zijn er altijd wel en daar moet je vrede mee hebben. HahaJa en nee. Vond het fijn na inname. Nadien wel een week hartkloppingen gehad
Ja t effect is wel aangenaamAhh okee, maar het effect is wel leuk dus? Bijwerkingen zijn er altijd wel en daar moet je vrede mee hebben. Haha

Ik heb jaren de phenibut van lifemode gehad en nu degene van sportpoeders. Tjezus lijkt wel of hier valium en cocain inzit. Als ik dit 1,5 gram neem krijg ik echt een condidence bijna arrogante instelling die vrij ver van mijn normale doen af staat. Enerzijds positief anderzijds voelt dit wel erg als ‘cheating’. Misschien is het spul gewoon veel potenter en moet ik de dosis even flink naar beneden bijstellen.

Best heftig spulletje hooris Phenibut een aanrader guys? vrienden van me gaan het gebruiken XD