Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Zeker een aanrader. Maar ook een aanrader is om je zeker aan de richtlijnen te houden van 2-3x per week max met een dag minstens tussen elke inname. Af en toe een week niks.

Spul is super verslavend als je er te makkelijk mee om gaat of denkt het valt allemaal wel mee.
ik was van plan om het 1x te gebruiken haha, 3/2 x per week is way too much XD. Vriend van me wilt de hele groep aan de pheni hebben voor morgen (voor tijdens een festival).
 
Phenibut is beetje als alle gaba middelen. Heerlijk in gebruik maar het verkloot je dag/nacht ritme zo snel als je er niet heel voorzichtig mee om gaat (dermate voorzichtig lukt de meeste mensen niet).
 
Ik heb jaren de phenibut van lifemode gehad en nu degene van sportpoeders. Tjezus lijkt wel of hier valium en cocain inzit. Als ik dit 1,5 gram neem krijg ik echt een confidence bijna arrogante instelling die vrij ver van mijn normale doen af staat. Enerzijds positief anderzijds voelt dit wel erg als ‘cheating’. Misschien is het spul gewoon veel potenter en moet ik de dosis even flink naar beneden bijstellen.

:roflol:

Daarom gebruik ik overdag ook maar 0,7 gram. Tijdens uitgaan wel leuk om iets hoger te doseren.
 
Als je het voor een festival doet zou ik sowieso eerst je sweetspot aan hoeveelheid testen.

Alcohol + pheni is niet relax (vind ik), komt veel harder aan.
 
:roflol:

Daarom gebruik ik overdag ook maar 0,7 gram. Tijdens uitgaan wel leuk om iets hoger te doseren.

Ik gebruik rond de 1,75gr, als je je aan die regeltjes houd is dit ook goed te doen :)
 
Als je het voor een festival doet zou ik sowieso eerst je sweetspot aan hoeveelheid testen.

Alcohol + pheni is niet relax (vind ik), komt veel harder aan.
ik drink geen alcohol dus dat scheelt haha
 
Ja dat scheelt behoorlijk. Raad je aan om en wat koffie bij de nemen, muziek vind ik sws chiller met pheni op :)
 
Had gisteren dus 1.5-2 gram genomen sinds lange tijd. Vannacht dus ook na 4 uur slapen klaar wakker met vet gespannen spieren. In geen mogelijkheid verder kunnen slapen. Ellendig, weer even goed klaar mee.
 
Misschien heeft het met je verleden met t spul te maken? Ik word echt nooit wakker 's nachts ervan en slaap heel diep
 
Misschien heeft het met je verleden met t spul te maken? Ik word echt nooit wakker 's nachts ervan en slaap heel diep

Ja ik lees het wel meer bij mensen die hoog doseren met phenibut en ik heb het ook wel eens van mensen gehoord die voor de eerste keer wat van mij namen en ik in mijn dolle enthousiasme hen direct 2-3 gram gaf. 4 uur ko zijn en dan wakker worden en niet meer door kunnen pitten. Beetje zelfde als met ghb of alcohol ofzo. Maar goed slaap is sowieso mijn vijand dus ik ben geen al te best voorbeeld. Pheni gaat iig voorlopig weer even de kast in.
 
Heb nog nooit meer dan 2gr gehad, dus nog geen slaapnadelen gemerkt :)
 
geprobeerd om te slapen omdat ik een enorm slaapprobleem had op verschillende dosissen. Deed voor mij niks aan mn slaap.

Gebruik het wel eens tegen stress. 1 x om de 2 weken soms eens 1 x de week,maar soms ook weken niks. Werkt voor mij op 1.4 gr goed tegen stress. Meer is voor mij geen meerwaarde ,heb het gebrobeerd. Maar 1 gr ofzo doet dan weer te weinig. 1.4 is voor mij de sweet spot tegen stress.

Hopelijk bannen ze het niet.
 
Ik vind het ook niet helpen om in te slapen.

Dat stressloze is echt relax, hoop inderdaad ook dat ze het niet bannen..
 
Aantal weken geleden ook eens besteld en uitgetest :D

Begonnen op 1.5g 's morgens omdat je overal leest dat dit de sweet spot is, maar werkte averechts bij mij.. Hele dag lam en nergens zin in.

Zaterdag begonnen met 1g op nuchtere maag, 30 min later een dubbele espresso en 2 uur erna aan een Monster begonnen.
Hele dag super actief en gefocust, 's avonds onmiddelijk in slaap gevallen :cool:
 
Sweetspot is testen. Hoe meer ervaring met pheni hoe beter in te schatten wat je die dag wil. Ene week is sweetspot 1,75gr en andere keer weer 2gr.

Caffeine helpt goed ja :)
 
Sweetspot is testen. Hoe meer ervaring met pheni hoe beter in te schatten wat je die dag wil. Ene week is sweetspot 1,75gr en andere keer weer 2gr.

Caffeine helpt goed ja :)

Wat is de meerwaarde van de caffeine icm pheni?
 
Try, you'll notice.

Actiever, meer ouwehoeren, gezelliger :D
 
Ik val van phenibut ook inslaap zelfs icm 3 caps eca.

Kratom idem dunno ik ben wss gewoon een lui varken
 
phenibut is zwaar verslavend afkick kan vreselijk zijn zou dr mee uitkijken als je dr niet mee om kunt gaan en vaker/meer gebruikt dan voorgeschreven op de verpakking...
 
Back
Naar boven