Gatespaaier
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Snap wat je bedoelt. Ik neem sporadisch weleens wat phenibut. Meestal rond de 2 gram in de ochtend of 1 gram voor het slapen. Maar dan weet ik dat ik 3-5 dagen na die dosering slecht(er) slaap en minder in mijn vel zit. Voor speciale gelegenheid only dus.
Jij zegt dat je pregabalin gebruikt heb tegen de ontwenning. Hoe heb je dit ingezet? Een weekje dat spul nemen tot de acute afkick van pheni voorbij is, en daarna pregabalin ook meteen droppen? Of heb je moeten switchen naar pregabalin en heb je dat langzaam afgebouwd? Chemisch lijken deze middelen heel erg op elkaar. Leek me dus waarschijnlijk dat je enkel je verslaving vervangt met een ander middel. Zelfde geldt voor baclofen en phenibut.
Ik zat op 6gr Phenibut en die heb ik meteen gedropped en Pregbalin 3 maal daags 150mg capsule. In het begin nam ik er 4 per dag, om zeker te zijn dat ik een goede spreiding had. Je moet dus wel echt strikt tijden aanhouden.
Toen ik geen ontwenning voelde ben ik de Pregbalin gaan afbouwen, ofja eigenlijk een fast taper, in een week. Het gaat ook niet zozeer dat je het ene voor het andere inruilt, maar dat je een zuiver medicatie uit de apotheek neemt en het belangrijkste is natuurlijk dat van pregbalin of baclofen de werkingsduur weet, en stabiel werkt. Van Phenibut is het wisselvallig als de pest.
Trouwens het voordeel van pregbalin tegenover baclofen is, is dat pregbalin die shitload glutamaat naar GABA omzet. Ik heb triest genoeg, zovaak af moeten bouwen dat ik ook ervaring heb met Baclofen en Gabapentin.
...en ervaring uit het niks een full blown psychose te krijgen gevolgd door een epileptische aanval. Toen ik weer bij bewustzijn kwam zag ik als eerste me ouders gebukt over mij hene met de telefoon in de hand en toen kwam de ambulance.
Sindsdien clean. Maar ik hoef nu maar bv 1 pilsje te drinken en ik krijg ontwenning.