MuscleMeat

Sticky Phenibut

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Kratom moet je blijkbaar vooral in het donker bewaren. Het is volgens mij wel eens tijd voor een Kratom topic, niet?

dit spul is mega verslavend (wordt ook voor gewaarschuwd) ook bij enkele keren gebruik al, en als je eenmaal ontwenning hebt ervaren herinnert je lichaam bij 1 dosis alweer met soort van ontwenningsverschijnselen

Voor mij dan toch niet. Na enkele keren gberuik kan ik er makkelijk 2 maand niet meer aankomen.

Onlans een 2g geprobeerd,maar merk precies geen verschil tss 1.4 waar ik op zit en 2gr.

Laat je er wel een dag tussen?

Bij mij werkt het spul atijd, gebruik altijd tussen de 1,5 en 1,75gr en heb niet het idee dat de tollerantie omhoog gaat?

Oh en stop je wel af en toe een week?

Ik merk ook geen verschil op 1.4gr 2 dagen na elkaar.

Als ik het gebruik is met max 2 x de week. soms 2 dagen na elkaar. En dan het zijn dat ik het weer maand of 2 niet meer aanraak.

Die maanden dat je tussendoor stopt doen wel veel denk ik. Als je week in week uit standaard 3x of meer neemt is het vragen om problemen. Zal per persoon vast wel iets verschillen, maar zoals wel duidelijk is zijn er genoeg mensen verslaafd aan geraakt.

Kratom moet je blijkbaar vooral in het donker bewaren. Het is volgens mij wel eens tijd voor een Kratom topic, niet?

Ja graag, wil er wel meer over weten.

ik vraag me af hoe problematisch het is als ik een paar dagen niet gebruik zonder dat het bewust is en ik er maar licht iets van merk. ik gebruik ook nooit meerdere dagen achter elkaar.

ik neem meestal rond de 3 gram en heb nog geen last gehad van tolerantie

ben je met een hoge hoeveelheid begonnen, of laag opgebouwd en naar de sweetspot gezocht? Ik denk dat 3gr echt niet nodig is, helemaal niet als je eventueel ook caffeine neemt.

Ik heb ook geen last van tolerantie, maar ga nu toch proberen 2 weken te stoppen :D

Oke, ik had het mis. Ik heb te weinig weken 'rust' genomen tussendoor.

Heb nu al 2 dagen ontwenning, voelt vaag. Blijkt maar weer dat zelfs met je verstand erbij tóch in de pheni duivel trapt :whip:

Ben echt super nerveus en me hart klopt sneller, af en toe breekt me ineens het zweet uit en heb soms iets draaierige momenten alsof ik een tijd niet gegeten heb.. Derealisatie heb ik soms een paar minuten en af en toe geen eetlust.

Tijd om een langere tijd te stoppen :angstig:

Heb nu al 2 dagen ontwenning, voelt vaag. Blijkt maar weer dat zelfs met je verstand erbij tóch in de pheni duivel trapt :whip:

Ben echt super nerveus en me hart klopt sneller, af en toe breekt me ineens het zweet uit en heb soms iets draaierige momenten alsof ik een tijd niet gegeten heb.. Derealisatie heb ik soms een paar minuten en af en toe geen eetlust.

Klote man.. Phenibut is een nasty drug. Lees dit topic eens door:

Staan wat OTC middeltjes in die de ellende verzachten.

Neem nu minimaal 2 weken rust, maar het liefst een maand. Derealisatie is niet echt een goed teken, je bent wel echt te ver gegaan. En besef ook dat doseren zoals je gewend was niet meer kan vanaf nu.

Ik ga op de blaren zitten en het gewoon uitzitten :thinking:

Derealisatie is echt een klein moment, misschien een minuutje of 2, vage shit

Gelijk de eerste 2 dagen na het stoppen?

Zaterdag voor het laatst, eerste volgende keer zou dinsdags zijn, gister dus.

Zaterdag voor het laatst, eerste volgende keer zou dinsdags zijn, gister dus.
En sinds gisteren (na twee dagen dus) dus last van deze verschijnselen? Heb het wel eens een paar dagen niet genomen maar toch wel benieuwd nu wat een week oid zou doen

Ik ga op de blaren zitten en het gewoon uitzitten :thinking:

Derealisatie is echt een klein moment, misschien een minuutje of 2, vage shit

Wel goed dat je zo eerlijk bent. Hopelijk leren mensen hier wat van. Om de dag doseren met +1,5 gram is not done, punt uit. Afkick komt verlaat, dus met om de dag doseren camoufleer je de lichamelijke verslaving. En als je dan helemaal stopt ga je een slechte periode tegemoed.

Maandag was ik moe, en rond het avond eten geen eetlust en niet fit. Trok 's avonds redelijk weg weer. In slaap komen ging niet zo soepel.

Dinsdag was een vreemde dag, over de dag werd het erger en eind van de ochtend had ik al het idee dat er iets niet meer klopte. Wilde vanalles doen op werk maar alles kostte veel moeite. Pas na het avond eten en een uurtje rust ging het weer beter en dacht ik ik ben er door. Weer moeite met in slaap komen.

Vanmorgen leek alles weer goed, tot iemand op me werk een uur geleden zei je ziet er wit uit, dit triggerde wat en nu heb ik dat nerveuze gevoel weer en zweten en klamme handen..

Rob, ik nam eigenlijk altijd op deze dagen: zaterdag, dinsdag en donderdag.

Ook wel eens 3-4 dagen gestopt zonder problemen. Non stop om de dag is vast niet zo slim nee, maar alsnog persoonlijk lijkt me.

Ik heb ff terug gezocht, en neem het nu vanaf jan-feb 2017, dus het ging best lang goed :thinking:

Ook wel eens 3-4 dagen gestopt zonder problemen. Non stop om de dag is vast niet zo slim nee, maar alsnog persoonlijk lijkt me.

Ik deed ook geregeld een weekje niks, maar ik denk dat ik nu dat weekje te lang uitgesteld heb omdat ik zo lekekr productief was thuis (huis gekocht).

Ik heb ff terug gezocht, en neem het nu vanaf jan-feb 2017, dus het ging best lang goed :thinking:

Ja dat is een behoorlijk lange periode. En door de lange halfwaardetijd van het spul heb je van die gewenning vrijwel niks gemerkt. Misschien dat de maandagen wat minder lekker gingen, maar dan gooide je dinsdag weer een nieuwe dosis erin.

Als je zaterdag voor het laatst hebt genomen, dan ben je donderdag/vrijdag weer redelijk de oude. Herstel gaat gelukkig best rap. Ik zou alsnog een paar extra weken pauze inlassen.

Kratom door de smaak alleen al zou ik nooit hooked aan kunnen raken, vanmorgen eens nuchter 5gram genomen (ipv met pheni of al met volle maag)

Was best oké jammer dat ik te werk ben en het nu uitwerkt

Ja dat is een behoorlijk lange periode. En door de lange halfwaardetijd van het spul heb je van die gewenning vrijwel niks gemerkt. Misschien dat de maandagen wat minder lekker gingen, maar dan gooide je dinsdag weer een nieuwe dosis erin.

Als je zaterdag voor het laatst hebt genomen, dan ben je donderdag/vrijdag weer redelijk de oude. Herstel gaat gelukkig best rap. Ik zou alsnog een paar extra weken pauze inlassen.

Maandag ben ik altijd wel wat moe ja, als ik er zo aan terug denk kan dat inderdaad wel met elkaar te maken hebben.. Maar ik sloeg wel eens een dag over in de week, maar merkte dan niet wat.. toevallig dat het nu ineens wel is.

Hoop dat het snel gaat ja, gaat sowieso wel beter dan gister. Ga nu zeker voor een langere tijd stoppen.

Kratom door de smaak alleen al zou ik nooit hooked aan kunnen raken, vanmorgen eens nuchter 5gram genomen (ipv met pheni of al met volle maag)

Was best oké jammer dat ik te werk ben en het nu uitwerkt

Kratom werkt dus een stuk korter? Pheni was all day long chill :)

@rob91 maak je een kratom topic?

Terug
Naar boven