- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit spul is mega verslavend (wordt ook voor gewaarschuwd) ook bij enkele keren gebruik al, en als je eenmaal ontwenning hebt ervaren herinnert je lichaam bij 1 dosis alweer met soort van ontwenningsverschijnselen
Laat je er wel een dag tussen?
Bij mij werkt het spul atijd, gebruik altijd tussen de 1,5 en 1,75gr en heb niet het idee dat de tollerantie omhoog gaat?
Oh en stop je wel af en toe een week?
Kratom moet je blijkbaar vooral in het donker bewaren. Het is volgens mij wel eens tijd voor een Kratom topic, niet?
ik vraag me af hoe problematisch het is als ik een paar dagen niet gebruik zonder dat het bewust is en ik er maar licht iets van merk. ik gebruik ook nooit meerdere dagen achter elkaar.
ik neem meestal rond de 3 gram en heb nog geen last gehad van tolerantie

Oke, ik had het mis. Ik heb te weinig weken 'rust' genomen tussendoor.
Heb nu al 2 dagen ontwenning, voelt vaag. Blijkt maar weer dat zelfs met je verstand erbij tóch in de pheni duivel trapt
Ben echt super nerveus en me hart klopt sneller, af en toe breekt me ineens het zweet uit en heb soms iets draaierige momenten alsof ik een tijd niet gegeten heb.. Derealisatie heb ik soms een paar minuten en af en toe geen eetlust.
Tijd om een langere tijd te stoppen![]()
Gelijk de eerste 2 dagen na het stoppen?Oke, ik had het mis. Ik heb te weinig weken 'rust' genomen tussendoor.
Heb nu al 2 dagen ontwenning, voelt vaag. Blijkt maar weer dat zelfs met je verstand erbij tóch in de pheni duivel trapt
Ben echt super nerveus en me hart klopt sneller, af en toe breekt me ineens het zweet uit en heb soms iets draaierige momenten alsof ik een tijd niet gegeten heb.. Derealisatie heb ik soms een paar minuten en af en toe geen eetlust.
Tijd om een langere tijd te stoppen![]()
En sinds gisteren (na twee dagen dus) dus last van deze verschijnselen? Heb het wel eens een paar dagen niet genomen maar toch wel benieuwd nu wat een week oid zou doenZaterdag voor het laatst, eerste volgende keer zou dinsdags zijn, gister dus.
Ik ga op de blaren zitten en het gewoon uitzitten
Derealisatie is echt een klein moment, misschien een minuutje of 2, vage shit
Ook wel eens 3-4 dagen gestopt zonder problemen. Non stop om de dag is vast niet zo slim nee, maar alsnog persoonlijk lijkt me.
Ik heb ff terug gezocht, en neem het nu vanaf jan-feb 2017, dus het ging best lang goed![]()
Ja dat is een behoorlijk lange periode. En door de lange halfwaardetijd van het spul heb je van die gewenning vrijwel niks gemerkt. Misschien dat de maandagen wat minder lekker gingen, maar dan gooide je dinsdag weer een nieuwe dosis erin.
Als je zaterdag voor het laatst hebt genomen, dan ben je donderdag/vrijdag weer redelijk de oude. Herstel gaat gelukkig best rap. Ik zou alsnog een paar extra weken pauze inlassen.
Kratom door de smaak alleen al zou ik nooit hooked aan kunnen raken, vanmorgen eens nuchter 5gram genomen (ipv met pheni of al met volle maag)
Was best oké jammer dat ik te werk ben en het nu uitwerkt