AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

Jullie gebruiken allemaal 1gr+? Op mijn verpakking van sportpoeders.nl staat max 500mg per dag (1scoop)? Maar dat is overdreven voorzichtig? Waarom zou je uberhaupt niet meer dan 500mg kunnen nemen? Ben vandaag zo lethargisch als de pest en wil eruit komen, heb 1 scoop genomen 45min geleden maar ik voel me nou niet bepaald fit...Gewoon bijpakken?

ik voelde ook bitter weinig van die 1scoop (500mg), van 1g werd ik productiever, zonder het opgefokt gevoel dat ik krijg van cafeïne en 1,5g was bij mij de sweetspot om heel sociaal te zijn met mensen waar ik normaal nooit sociaal mee zou zijn, best raar. Ik gebruik het ook maar heel af en toe

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
ik voelde ook bitter weinig van die 1scoop (500mg), van 1g werd ik productiever, onder het opgefokt gevoel dat ik krijg van cafeïne en 1,5g was bij mij de sweetspot om heel sociaal te zijn met mensen waar ik normaal nooit sociaal mee zou zijn, best raar. Ik gebruik het ook maar heel af en toe
2gram plus wat cafeine maakt mij idd erg sociaal en wat je zegt ook mensen waar tegen ik normaal nooit praat.

2gram plus wat cafeine maakt mij idd erg sociaal en wat je zegt ook mensen waar tegen ik normaal nooit praat.

Ik zit op 1.4 wordt er niet socialer door. niet met en niet zonder cafeine. Zal wel aan mij liggen :)

Ik merk ook geen meerwaarde van de cafeine.

Ben wel nog niet boven de 1.5gr geweest.

Je moet misschien eens 1,75gr ofzo proberen. Caffeine zorgt sowieso voor een boost, en dat zal per persoon verschillend zijn wat je er van vind.

Ik vind beide lekker dus win-win :)

Je moet misschien eens 1,75gr ofzo proberen. Caffeine zorgt sowieso voor een boost, en dat zal per persoon verschillend zijn wat je er van vind.

Ik vind beide lekker dus win-win :)

Ik merk heel weinig van caffeine. geen boost. Enkel opgejaagd gevoel als ik redelijk wat binnen krijg.

Praat je dan meer met mensen waar tegen je normaal nooit praat omdat je minder sociale angst hebt? Of een andere reden?

Daarom zou phenibut + caffeïne juist voor een boost zorgen, de phenibut haalt dat opgejaagde gevoel weg.

Ik merk niks. pheni met of zonder caffeine. Enige effect van beiden is minder stress.

1 standaard capsule caffeine merk ik ook niks van. En van 2 voel ik me gewoon slecht en ook geen energie boost.

Pff dat is lang geleden, ben een paar keer flink hooked geweest. (GHB ook.. Nu 5 jaar clean)

Uiteindelijk Pregbalin geregeld en zo er makkelijk vanaf gekomen

Zou het niet meer proberen dan als je eenmaal hooked geweest bent.

Ik merk dat ik niet verslavings gevoelig ben, maar zelfs dan moet ik me echt strak aan mijn eigen gestelde regels houden. Anders is er best een kans dat ik het bijvoorbeeld 2 dagen na elkaar zou doen, of een keer een week 4x. Tricky spul

Zou het niet meer proberen dan als je eenmaal hooked geweest bent.

Ik merk dat ik niet verslavings gevoelig ben, maar zelfs dan moet ik me echt strak aan mijn eigen gestelde regels houden. Anders is er best een kans dat ik het bijvoorbeeld 2 dagen na elkaar zou doen, of een keer een week 4x. Tricky spul

Nee ik ben helemaal klaar met die Phenibut, ik weet dat als ik zou nemen, ik lichamelijk direct ontwenning krijg. Ik heb zelfs nu door al die keer ontwenning nu permanent zenuwbeschadiging heb, bovenop me handen speldenprikjes achtig gevoel. (pins and needles)

Vind het knap dat jullie er wel goed mee kunnen omgaan. Maarja mijn onderliggend probleem was dus dat ik het gebruikte om mijn onzekerheid in sociale situatie's de kop in te drukken.

Elke keer dat je moet gaan afbouwen of withdrawals krijgt van GABA agonisten zoals dus Phenibut, wordt erger en erger. En je raakt steeds sneller lichamelijk verslaafd. Dit heet het ''Kindling effect'''.

Dat is wel de reden om zulke strakke regels voor mezelf te hebben, wil ellende voorkomen en nog lang genieten van pheni.

Toen ik begon was dat voor mij ook de reden, maar pheni heeft me weer socialer gekregen, nu ook op de dagen dat ik het niet meer neem. Dus een soort medicijn was het :)

Nee ik ben helemaal klaar met die Phenibut, ik weet dat als ik zou nemen, ik lichamelijk direct ontwenning krijg. Ik heb zelfs nu door al die keer ontwenning nu permanent zenuwbeschadiging heb, bovenop me handen speldenprikjes achtig gevoel. (pins and needles)

Vind het knap dat jullie er wel goed mee kunnen omgaan. Maarja mijn onderliggend probleem was dus dat ik het gebruikte om mijn onzekerheid in sociale situatie's de kop in te drukken.

Elke keer dat je moet gaan afbouwen of withdrawals krijgt van GABA agonisten zoals dus Phenibut, wordt erger en erger. En je raakt steeds sneller lichamelijk verslaafd. Dit heet het ''Kindling effect'''.

Snap wat je bedoelt. Ik neem sporadisch weleens wat phenibut. Meestal rond de 2 gram in de ochtend of 1 gram voor het slapen. Maar dan weet ik dat ik 3-5 dagen na die dosering slecht(er) slaap en minder in mijn vel zit. Voor speciale gelegenheid only dus.

Jij zegt dat je pregabalin gebruikt heb tegen de ontwenning. Hoe heb je dit ingezet? Een weekje dat spul nemen tot de acute afkick van pheni voorbij is, en daarna pregabalin ook meteen droppen? Of heb je moeten switchen naar pregabalin en heb je dat langzaam afgebouwd? Chemisch lijken deze middelen heel erg op elkaar. Leek me dus waarschijnlijk dat je enkel je verslaving vervangt met een ander middel. Zelfde geldt voor baclofen en phenibut.

Laatst bewerkt:
Als je weet dat je er snel verslaafd aan bent zou ik er niet eens meer aan beginnen.. is vragen om problemen?

Als je weet dat je er snel verslaafd aan bent zou ik er niet eens meer aan beginnen.. is vragen om problemen?

Van je fouten leer je. Phenibut is een hulpmiddeltje bij lastige dagen. Bijvoorbeeld as je een belangrijke lezing moet geven.

Puur recreatief gebruik, en dan waarbij je de grens opzoekt (2-3x pw) gaat op de lange termijn vaak fout. Echter de mens zit zo in elkaar dat je eerst je billen moet branden wil je dat snappen.

Snap wat je bedoelt. Ik neem sporadisch weleens wat phenibut. Meestal rond de 2 gram in de ochtend of 1 gram voor het slapen. Maar dan weet ik dat ik 3-5 dagen na die dosering slecht(er) slaap en minder in mijn vel zit. Voor speciale gelegenheid only dus.

Jij zegt dat je pregabalin gebruikt heb tegen de ontwenning. Hoe heb je dit ingezet? Een weekje dat spul nemen tot de acute afkick van pheni voorbij is, en daarna pregabalin ook meteen droppen? Of heb je moeten switchen naar pregabalin en heb je dat langzaam afgebouwd? Chemisch lijken deze middelen heel erg op elkaar. Leek me dus waarschijnlijk dat je enkel je verslaving vervangt met een ander middel. Zelfde geldt voor baclofen en phenibut.
Blij dat ik niet de enige ben die dat merk na eenmalig gebruik. Zelf een verhoogde hartslag de dag na gebruik

dit spul is mega verslavend (wordt ook voor gewaarschuwd) ook bij enkele keren gebruik al, en als je eenmaal ontwenning hebt ervaren herinnert je lichaam bij 1 dosis alweer met soort van ontwenningsverschijnselen
Blij dat ik niet de enige ben die dat merk na eenmalig gebruik. Zelf een verhoogde hartslag de dag na gebruik

Terug
Naar boven