AndroidHealthClinic

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het mijne is onderweg maar nog niet in het depot volgens track n trace.

Hopelijk vandaag of morgen geleverd.
 
Nog steeds onderweg. Hopelijk gewoon door de drukte.Track n trace staat al 2 dagen in onderweg naar depot. Maar als ze het zo nog verkopen bij sportpoeders zal er wel geen probleem zijn veronderstel ik.
 
Nog steeds onderweg. Hopelijk gewoon door de drukte.Track n trace staat al 2 dagen in onderweg naar depot. Maar als ze het zo nog verkopen bij sportpoeders zal er wel geen probleem zijn veronderstel ik.
Ik heb enkele dagen terug nog van hun ontvangen :)
 
wel kut dat ze een stuk duurder zijn als stopacne.nl die hebben het sinds 2 weken ook opeens niet meer.
stopacne.nl heeft leveringsproblemen ivm corona, vervelend maar ze zullen het waarschijnlijk nog wel blijven leveren in de toekomst.

Damn, nu maar bij Vitalio besteld, iemand ervaring met deze ?
Heb jij ze ondertussen al binnen? Zit te denken om hier ook te bestellen.
 
stopacne.nl heeft leveringsproblemen ivm corona, vervelend maar ze zullen het waarschijnlijk nog wel blijven leveren in de toekomst.


Heb jij ze ondertussen al binnen? Zit te denken om hier ook te bestellen.
Ik bij sportpoeders. Maar track n trace status sinds 21/04 03u15 onveranderd. Onderweg naar depot.
 
Jullie doen een beetje paranoia over webshops. Alle voorgestelde webshops zijn prima. Plaats je bestelling en de postbode bezorgt 1-2 dagen later jouw drugs.
 
Heb jij ze ondertussen al binnen? Zit te denken om hier ook te bestellen.
[/QUOTE]

Ja dag later binnen, lijkt dezelfde als Vitaplanet alleen andere sticker erop, nog niet geprobeerd in te nemen.
 
Heb jij ze ondertussen al binnen? Zit te denken om hier ook te bestellen.

Ja dag later binnen, lijkt dezelfde als Vitaplanet alleen andere sticker erop, nog niet geprobeerd in te nemen.
[/QUOTE]
Ik besteld bij sportpoeder.nl op 20 april. zal wel vertraging opzitten vanwege de vele pakjes die besteld worden.

Werd verstuurd met DPD.
 
Jullie doen een beetje paranoia over webshops. Alle voorgestelde webshops zijn prima. Plaats je bestelling en de postbode bezorgt 1-2 dagen later jouw drugs.
Niet perse dus. Leveringstijden kunnen behoorlijk verschillen tussen webshops. Ik zou nieuwsgierigheid hierin niet zo bestempelen als paranoia.
 
Niet perse dus. Leveringstijden kunnen behoorlijk verschillen tussen webshops. Ik zou nieuwsgierigheid hierin niet zo bestempelen als paranoia.
Eens. Ik heb van de week phenibut besteld bij sportpoeders en werd netjes de volgende dag geleverd, wanneer dat bij iemand anders niet het geval is snap ik dat je je vraagtekens erbij hebt ;).
 
Eens. Ik heb van de week phenibut besteld bij sportpoeders en werd netjes de volgende dag geleverd, wanneer dat bij iemand anders niet het geval is snap ik dat je je vraagtekens erbij hebt ;).
Besteld de 20e. volgens track n trace eindelijk onderweg. 2 dagen lang in status onderweg naar depot gestaan.
 
Op welke momenten gebruiken jullie Pheni en hoeveel hiervan?

Wegen jullie het met scoopjes, of een weegschaal?
 
Op welke momenten gebruiken jullie Pheni en hoeveel hiervan?

Wegen jullie het met scoopjes, of een weegschaal?
Bij opstaan op lege maag. Ik capsuleer de pheni (is super slecht voor je tanden) en neem 3 capsules van ongeveer 700mg
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Op welke momenten gebruiken jullie Pheni en hoeveel hiervan?

Wegen jullie het met scoopjes, of een weegschaal?
Ik weeg het af op een weegschaal. Ik heb het geprobeerd op verschillende dossisen om in slaap te raken maar het deed niets voor mij op dat vlak.

Nu neem ik het max een 4 tal dagen op een maand om stress weg te nemen af te vlakken. Daarvoor werkt het goed voor mij. Begonnen 500 mg en tot 1.5g gegaan. 1.5g gaf geen beter resultaat dan 1.2g.

Sweet spot voor stress bij mij is 1.1 a 1.2 gr.

Ik neem het enkel tegen stress. Niet voor recreatieve doeleinden.

Heb gisteren mn phenibut van sportpoeders binnen gekregen. Zat vertraging op doordat de couriersbedrijven veel pakjes te verwerken krijgen de laatste tijd.
 
Hoeveel phenibut voor recreatieve doeleinden?

Vanavond een feestje, maar ga niet drinken. Pheni lijkt me wel wat. Wil alleen niet in slaap vallen. :o
 
Hoeveel phenibut voor recreatieve doeleinden?

Vanavond een feestje, maar ga niet drinken. Pheni lijkt me wel wat. Wil alleen niet in slaap vallen. :o
Is voor iedereen anders, ik zelf rond de 2/3 gram toen ik het nog nam met wat cafeïne.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
  • Like
Waarderingen: Onit
Bij opstaan op lege maag. Ik capsuleer de pheni (is super slecht voor je tanden) en neem 3 capsules van ongeveer 700mg
Wist ik niet, maar zo moeilijk is het toch niet om een glas water achterover te tikken en contact met je tanden te vermijden?
 
Back
Naar boven