AndroidHealthClinic

Sticky Phil Heath updates topic

ZIt Roelly in de first callout met Kai en Phil... supercool!!

Nog ff en dan is het standaard 1e callout:D

vind roelly hier zeker niet onder doen aan kai en phil :D

Zijn benen moeten nog wel wat groter voor de absolute top.

lat spread vind ik hem het sterkst van de drie

Benen, borst & rug moeten nog iets beter van Roelly naar mijn mening. Side poses zien benen er goed uit, voor/achter mist ie massa ten opzichte vd top 2. Borst kun je bv bij side chest zien dat om echt hoog te eindigen hij toch nog massa mist op de borst, die ziet er een stuk platter uit dan die van Phil/Kai.
Rug: Naar mijn mening mist hij massa op de onderkant van z'n lats.
Neemt niet weg dat hij hier een prachtig fysiek neerzet en het geweldig is dat hij naast Phil/Kai wordt gezet.

Phil: ik hoop dat hij wat droger nog komt morgen, je kunt zien dat hij alweer iets minder strikt op z'n dieet zit i.m.o

lol ga toch weg man... je ziet duidelijk dat hij niet helemaal kan meekomen qua massa. op de Side chest kan die nog redelijk meekomen maar bij de rest niet echt. Side tri is dan de enige pose waar die wel wint.
ga zelf weg mafkees bene zijn idd nog matig maar als die helemaal niet mee kan komen waarvoor zit ie dan in de 1ste callout

Omdat die misschien beter is dan de andere deelnemers behalve Kai en Phil?

ga zelf weg mafkees bene zijn idd nog matig maar als die helemaal niet mee kan komen waarvoor zit ie dan in de 1ste callout

Sorry hoor, maar wat je zei is echt onzin. Dat zal Roelly zelf ook toegeven, en Sibil ook. Neemt niet weg dat het mooi is dat ie er bij staat.

Zou ook wel foto's willen zien van Freeman, even kijken of het terecht is dat ie zo pissig is :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Staan bijna op dezelfde plek als ik kijk naar waar de voeten staan ten opzichte van de paarse lamp

Kai GREENE!

We did it! #2xSheruClassicChamp

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven