XXL Nutrition

philips lcd voor 99 euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het klote is ik kan mn hotmail hier niet kan bekijken, dus weet nie of ik al bevestigingsmail heb ofzo.
 
het klote is ik kan mn hotmail hier niet kan bekijken, dus weet nie of ik al bevestigingsmail heb ofzo.

hahaha hele dag in de spanning zitten, visualiseren dat je een mailtje heb van "tot onze spijt is er een fout in ons systeem gekomen, omdat u daar de dupe van bent geworden sturen wij u zonder extra vergoeding toch de LCD TV toe!
en dan kom je thuis na 6 uren dobben.

"fout in het systeem, excuse voor het ongemak, bestel op nieuw"

:D
 
hahaha hele dag in de spanning zitten, visualiseren dat je een mailtje heb van "tot onze spijt is er een fout in ons systeem gekomen, omdat u daar de dupe van bent geworden sturen wij u zonder extra vergoeding toch de LCD TV toe!
en dan kom je thuis na 6 uren dobben.

"fout in het systeem, excuse voor het ongemak, bestel op nieuw"

:D

zit nu te twijfele of ik eerst naar huis ga en dan pas traine :P
 
Wel lopen zeiken als je zelf opgelicht wordt maar owee als we er zelf van kunnen profiteren :rolleyes:

Dat zijn particulieren die opzettelijk andere particulieren oplichten, dit is een groot bedrijf waarbij een fout in het systeem is geslopen, net alsof dit bedrijf er wat van voelt dat er een paar lcd's vertrekken tegen een iets verlaagd tarief :)... daar mag dan vind ik wel gebruik van worden gemaakt
 
Wow besteld! Mag em zo op gaan halen!! whoeiiiiiiiiii

Ik had gebeld, en ze zeiden dat ik gewoon 99 euro hoef te betalen... Philips had er teveel gemaakt, hebben zij een restpartij opgekocht voor haast noppes, zitten geen boekjes bij en 2 maanden garantie (soort van tweedehands garantie dus)

Maargoed LCD voor 99 euro :D
 
Wow besteld! Mag em zo op gaan halen!! whoeiiiiiiiiii

Ik had gebeld, en ze zeiden dat ik gewoon 99 euro hoef te betalen... Philips had er teveel gemaakt, hebben zij een restpartij opgekocht voor haast noppes, zitten geen boekjes bij en 2 maanden garantie (soort van tweedehands garantie dus)

Maargoed LCD voor 99 euro :D
NIET?!

ff serieus bro?
 
Wow besteld! Mag em zo op gaan halen!! whoeiiiiiiiiii

Ik had gebeld, en ze zeiden dat ik gewoon 99 euro hoef te betalen... Philips had er teveel gemaakt, hebben zij een restpartij opgekocht voor haast noppes, zitten geen boekjes bij en 2 maanden garantie (soort van tweedehands garantie dus)

Maargoed LCD voor 99 euro :D

ga weg............


meen je dat nou ??:eek:
 
Dat zijn particulieren die opzettelijk andere particulieren oplichten, dit is een groot bedrijf waarbij een fout in het systeem is geslopen, net alsof dit bedrijf er wat van voelt dat er een paar lcd's vertrekken tegen een iets verlaagd tarief :)... daar mag dan vind ik wel gebruik van worden gemaakt
Peoples loopt te fokken bro:D

Still love Peoples:D haha
 
Top man, ik heb hem besteld. Nu maar ff afwachten wat ze gaan doen. :D
 
Daar is toch een of andere wet voor? Net als dat wanneer winkels iets in de etalage zetten voor een bepaald bedrag MOETEN ze het voor dat bedrag kopen.
Nee hoor. Als er iets staat als 'druk- en zetfouten voorbehouden' sta je mooi nergens.

Ze merken het wel... heb hun al even op de hoogte gesteld...
J to da U to da D to da A to da S ... JUDAS :D
 
Had er zelf 2 besteld (maatje van mij zelfs 30 :o ) maar Otto beroept zich op:

Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.



Helaas pindakaas.
 
misschien hebbe ze we een automatisch systeem en merken ze niks?:P
 
Heb er 3 besteld, ik zie het wel :D Wilde er ook meer bestellen maar kan moeilijk mijn moeder opzadelen met een heel huis aan TV's als ik op vakantie ben.
 
Wel lopen zeiken als je zelf opgelicht wordt maar owee als we er zelf van kunnen profiteren :rolleyes:
pk is H to da Y to da P to da O to da C to da R to da I to da E to da T... HYPOCRIET :D
 
volgens mij zijn er nu al duizenden besteld,als ze dan voor 99 euro leveren dan gaan ze toch ten onder?
 
Opdrachtbevestiging inmiddels binnen...................het wordt spannend. :D
 
Back
Naar boven