XXL Nutrition

philips lcd voor 99 euro

Het was ook te mooi om waar te zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
hmm kan email adres niet vinden van hun:S

edit: gevonden:P

Wat zijn jullie ook een stel knakenpoetsers bij elkaar :roflol: Het is gewoon zó algemeen bekend en vaker voorgekomen dat spullen die voor een belachelijk lage prijs op internet staan typfouten zijn. En als je bij de voorwaarde kijkt staat er altijd voorbehouden van typfouten bij. Dit is echt al zo vaak geprobeerd. Iedereen duikt er als strontvliegen op af met de gedachte "wie niet waagt...." Hehe, forget it :D

Wat zijn jullie ook een stel knakenpoetsers bij elkaar :roflol: Het is gewoon zó algemeen bekend en vaker voorgekomen dat spullen die voor een belachelijk lage prijs op internet staan typfouten zijn. En als je bij de voorwaarde kijkt staat er altijd voorbehouden van typfouten bij. Dit is echt al zo vaak geprobeerd. Iedereen duikt er als strontvliegen op af met de gedachte "wie niet waagt...." Hehe, forget it :D

Laatst zijn er nog tig Gears of War games in een pre-order voor € 19,95 of zo besteld. Die gaan gewoon geleverd worden. Maar goed daar is het prijsverschil niet aanmerkelijk groot.

Er staat toch geen steun?? Zal lekker onduidelijk worden.. Heb daar ook net een bed besteld voor een leuk prijsje en dan zou het in ene een bedovertrekset worden ofzo?? Rot op! Ik heb trouwens net ook nog een zilveren TV besteld! :D

Verrader! :D Ik bestel geen artikelnummer maar een artikel. De omschrijving is duidelijk genoeg, daar staat geen steun. Maar goed ze beroepen zich op type of invoerfouten.

Ik probeer jullie te behoeden voor een afgang. Beetje sneu als er straks een vrachtwagen aankomt die 30 steunen komt afleveren....

• Topic Starter Topic Starter
haha annuleer nu maar,dalijk zit je met je steunen:)

Ik heb hem ook besteld, en ga hem ook niet annuleren. Er staat Philips LCD TV, merk het wel als ze hem cancelen, moeten ze maar met mij contact opnemen. Als ze me een steun leveren boek ik gewoon het geld terug.

Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321

NIEUW
EUR 99,00

HD-ready LCD-TV met een breedbeeldscherm van liefst 80 cm. WXGA-display met een resolutie van 1366x768 pixels en Active Control ter onderdrukking van hinderlijke beeldruis en voor een optimale scherpte van het TV-beeld. ...

... Crystal Clear III zorgt bovendien voor verdere beeldoptimalisering. HDMI-aansluiting voor externe digitale bronnen zoals een DVD-speler of HD-receiver. Technische gegevens: helderheid: 500 cd/m2, kijkhoek: 178 graden, reactietijd: 8 ms, dynamische contrastverhouding van 1600:1. Computerresoluties: 640x480, 800x600, 1024x768/75 Hz. Videoresoluties: 640x480ip, 720x576ip, 1280 s 720p, 1920x1080i Virtual Dolby Surround Sound met 2x 30 W muziekvermogen en een 5-bandsequalizer. Automatische zenderprogrammering en -sortering, teletekst met 10 pagina’s geheugen, 100 voorkeuzezenders. Inclusief sleeptimer en handige alarmfunctie. Aansluitingen: 1x HDMI, 2x Scart, AV opzij, S-video, component-ingang, hoofdtelefoonaansluiting. Afm. (bxdxh): ca. 92,4x11,9x50,7 cm. Afm. met voet (bxdxh): ca. 92,4x22,2x55 cm. Gewicht: 18,9 kg.

Duidelijker kan niet toch?

En anders is dit wel een hele uitgebreide steun!

Jullie gretigheid overstemt jullie logisch denken.

Terug
Naar boven