XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zou TS het best kunnen maken, maar met die zyzz onzin mentaliteit blijft hij forever small

Ik heb geen onzin mentaliteit. Die mentaliteit geeft me juist de kracht om goed door te gaan. Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je net 1 dag nieuw bent op de forums en een topic maakt en gelijk de 1ste reactie al haat haat haat is.

En nu met z'n allen klikken op:

Opheffen abonnement

hey mike,

Kunnen wij irl meeten? Ik wil graag tips van je, met jouw tips kom ik er sowieso he! suckkunt connection brah!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

http://www.instagram.com/p/prlUqyofnk Is dit de Middelburg brazzers aesthetics crew? Hou aub op met posten en ga cardio doen man.

Zijn dit de mensen die hier praten? Als dat zou is, zou ik wel begrijpen waarom ik zoveel haat krijg. :roflol:

Als je kon lezen zag je er staan dat het een ''powerhouse'' is, of te wel een plek met powerlifters.

@Mike
Wat ga je :roflol: dan, ik vroeg wat serieus man...

Als je kon lezen zag je er staan dat het een ''powerhouse'' is, of te wel een plek met powerlifters.

@Mike
Wat ga je :roflol: dan, ik vroeg wat serieus man...

Nou :roflol: dat je ten eerste niet serieus bent, maar ooit ga je deze vraag nog wel serieus stellen en verwachten dat ik jou ga helpen dan :roflol:

Wat.

Powerlifters zijn toch sowieso dik in het algemeen?

Ja. Mensen hebben verschillende doelen, dus ik snap die haat niet echt hier.

En btw ook verschillende idolen, dus als ik Zyzz chill vind mag ik dat toch zelf weten en als jij een bepaalde powerlifter chill vindt moet jij dat weten.

Ja. Mensen hebben verschillende doelen, dus ik snap die haat niet echt hier.

En btw ook verschillende idolen, dus als ik Zyzz chill vind mag ik dat toch zelf weten en als jij een bepaalde powerlifter chill vindt moet jij dat weten.

mensen haten niet omdat je andere doelen hebt dan zij, maar omdat je doet alsof je het in jouw gekozen tak van sport echt gemaakt hebt terwijl je nog klein bent:o:o of maakt massa in de zyzz cultuur ook al niet meer uit

komop michael, je bent gewoon een schrale ecto die stoer zit te doen omdat ie op 6% staat. had ook even op je instagram gekeken en heb hardop staan lachen!!

brah

goede stats voor een klein meisje

mensen haten niet omdat je andere doelen hebt dan zij, maar omdat je doet alsof je het in jouw gekozen tak van sport echt gemaakt hebt terwijl je nog klein bent:o:o of maakt massa in de zyzz cultuur ook al niet meer uit

Jawel, maar ik heb nergens gezegd dat ik het gemaakt heb. En nogmaals jullie kijken alleen naar die 73kg, maar ik zie er niet uit als 73.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

komop michael, je bent gewoon een schrale ecto die stoer zit te doen omdat ie op 6% staat. had ook even op je instagram gekeken en heb hardop staan lachen!!

brah

Leuk voor je. Ik doe niet stoer dat ik op 6% zit. Ik heb hard gedieet om van 11 naar 6 te gaan en ben daar wel trots op ja, ik doe nergens stoer. Enige wat ik doe als je mijn reacties op instagram leest is mensen helpen, en mensen mogen mij ook graag normaal.

Dit is het eerst waar zoveel mensen haten, dus het ligt aan jullie, niet aan mij.

ok michael

heeft er vast niks mee te maken dat jij bij ook mar enige vorm van kritiek meteen lollig gaat doen of mensen gaat beledigen :roflol:

Terug
Naar boven