Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mensen haten niet omdat je andere doelen hebt dan zij, maar omdat je doet alsof je het in jouw gekozen tak van sport echt gemaakt hebt terwijl je nog klein bentof maakt massa in de zyzz cultuur ook al niet meer uit
Mikey,
Een brah wilt graag advies en dan flik jij dit... ik dacht dat jij tot de suckkunt connection behoorde?
Zeggen je maten nooit wat van dat taaltje van je, of zijn die allemaal net zo debiel?
Ja hij doet echt alsof hij het al gemaakt heeft daarom vraagt ie in de eerste post ook om hulp lmao. Hij streeft naar een aesthetic "men's physique" fysiek zoals hij aangeeft en ook al is die maar 73kg op 6% je kan niet ontkennen dat ie goede aanleg daarvoor heeft. Hetzelfde als jij aanleg hebt om met je vatsige lijf stenen te verplaatsen ipv op een podium staan.
Dus je vindt het zelf ook niet bijster veel 
Jij kan niet eens normaal doen, dus ik zal jou nooit gaan helpen als jij ooit eens een keer hulp nodig hebt.

Hij vraagt om stemmen jaDus je vindt het zelf ook niet bijster veel
![]()
Ik vind het zelf ook niet super veel qua stats, maar het gaat erom dat ik er veel eerder uitzie als 80kg, maar dat willen jullie maar niet begrijpen omdat je puur naar het getal kijkt.

Hoe kunnen wij jou beoordelen als iemand die als 80kg oogt? Verklaar dat eens.
P.s. woon je toevallig in Overijssel? Ik kom graag naar je toe voor tips.![]()
Hij vraagt om stemmen jaDus je vindt het zelf ook niet bijster veel
![]()

73kg is ook niet veel maar wat boeit het gewicht? Het gaat erom hoe iemand zijn fysiek eruit ziet kwa symmetrie etc.