XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

Mikey,

Een brah wilt graag advies en dan flik jij dit... ik dacht dat jij tot de suckkunt connection behoorde?

ok michael

mensen haten niet omdat je andere doelen hebt dan zij, maar omdat je doet alsof je het in jouw gekozen tak van sport echt gemaakt hebt terwijl je nog klein bent:o:o of maakt massa in de zyzz cultuur ook al niet meer uit

Ja hij doet echt alsof hij het al gemaakt heeft daarom vraagt ie in de eerste post ook om hulp lmao. Hij streeft naar een aesthetic "men's physique" fysiek zoals hij aangeeft en ook al is die maar 73kg op 6% je kan niet ontkennen dat ie goede aanleg daarvoor heeft. Hetzelfde als jij aanleg hebt om met je vatsige lijf stenen te verplaatsen ipv op een podium staan.

• Topic Starter Topic Starter
Mikey,

Een brah wilt graag advies en dan flik jij dit... ik dacht dat jij tot de suckkunt connection behoorde?

Jij kan niet eens normaal doen, dus ik zal jou nooit gaan helpen als jij ooit eens een keer hulp nodig hebt.

Zeggen je maten nooit wat van dat taaltje van je, of zijn die allemaal net zo debiel?

Btw, ik heb zovaak gezegd dat mijn physique van die 10 helemaal niet de beste is en dat ik die Danny Dobson echt sick vind, dus waar doe ik nou stoer?

Enige die stoer doen zijn jullie door mij proberen te kleineren, alleen lukt niet echt.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Zeggen je maten nooit wat van dat taaltje van je, of zijn die allemaal net zo debiel?

Ik mag zelf bepalen hoe ik praat, daar doe je niks aan.

Ja hij doet echt alsof hij het al gemaakt heeft daarom vraagt ie in de eerste post ook om hulp lmao. Hij streeft naar een aesthetic "men's physique" fysiek zoals hij aangeeft en ook al is die maar 73kg op 6% je kan niet ontkennen dat ie goede aanleg daarvoor heeft. Hetzelfde als jij aanleg hebt om met je vatsige lijf stenen te verplaatsen ipv op een podium staan.

Hij vraagt om stemmen ja :o Dus je vindt het zelf ook niet bijster veel ;)

De Nederlandse Jeff Seid is in the house mensen :D

Hij vraagt om stemmen ja :o Dus je vindt het zelf ook niet bijster veel ;)

Ik vind het zelf ook niet super veel qua stats, maar het gaat erom dat ik er veel eerder uitzie als 80kg, maar dat willen jullie maar niet begrijpen omdat je puur naar het getal kijkt.

ok michael

Ik vind het zelf ook niet super veel qua stats, maar het gaat erom dat ik er veel eerder uitzie als 80kg, maar dat willen jullie maar niet begrijpen omdat je puur naar het getal kijkt.

Hoe kunnen wij jou beoordelen als iemand die 80kg oogt? Verklaar dat eens.

P.s. woon je toevallig in Overijssel? Ik kom graag naar je toe voor tips. :)

Hier, aandacht.;)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Hoe kunnen wij jou beoordelen als iemand die als 80kg oogt? Verklaar dat eens.

P.s. woon je toevallig in Overijssel? Ik kom graag naar je toe voor tips. :)

Nee, woon niet in Overijssel. En je kan dat d.m.v. die afbeelding (zoals anderen ook doen) en vooral in het echt, en wat minder haat mag wel.

Hij keert al in, DBB is een goeie leerschool.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Neuken michael en astetickid elkaar wel eens denken jullie?

michaelsmink iemand?

gewicht zegt alleen op een foto niks, volgens mij worden bb/fysiek wedstrijden op een podium gehouden en niet op een forum.

op een goede foto in goede belichting kan zelfs iemand die amper lift er goed uitzien, op het podium niet.

Terug
Naar boven