AndroidHealthClinic

Physique of the Week online contest!

Michael, kun je met ons delen hoe je zo succesvol bent geworden? Sorry dat m'n bericht zo kort is, maar m'n baas kijkt achter me mee. Na 17:00 kan ik weer wat uitgebreider reageren.

• Like
Waarderingen: mat
Op bb.com krijg ik tenminste wel support en positieve reacties, ipv jaloerse reacties zoals die van jou.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Internethero :roflol:

op bb.com zuigt iedereen je pikkie omdat je veel reps hebt en iedereen hoopt op reps. Maar irl geeft niemand om een aansteller zoals jij. Een beetje stoer doen met je rijst en kip en bakjes. Doe normaal man.

ik ben niet jaloers je bent fuking 73kg. Je bent niet sterk. Waarom zou ik jaloers zijn?

nee dankje jeff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoofddorp haha. Waar train je ecto? Basic Fit?

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sickkunt

op bb.com zuigt iedereen je pikkie omdat je veel reps hebt en iedereen hoopt op reps. Maar irl geeft niemand om een aansteller zoals jij. Een beetje stoer doen met je rijst en kip en bakjes. Doe normaal man.

ik ben niet jaloers je bent fuking 73kg. Je bent niet sterk. Waarom zou ik jaloers zijn?

nee dankje jeff

dit

• Topic Starter Topic Starter

nee dankje jeff

AestheticKid showt net een foto van jou. Jij bent 83kg, maar ik ben veel groter dan dat met 10kg lichter vriendelijke vriend.

Hij trekt daar zijn shirtje omlaag, om 'm strakker te doen lijken :roflol:

Ja, ik train bij basic fit.

nee dankje jeff

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Okeeey

inb4 DBB knok ploeg naar de basic fit :roflol:

Wel mooi trouwens dat je net niet de hele foto plaats met alle positieve reacties en likes op mijn transformatie.

michael als je een filmpje van een paar fatsoenlijke lifts stuurt dan stem ik op je srs

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

inb4 je squat niet en deadlift 120kg

Terug
Naar boven