- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komaan man, wat is dit. Hee michael, ja je hebt aanleg en voor je leeftijd een goed fysiek. Dat wil nog steeds niet zeggen dat je nu uit de hoogte moet gaan doen wat je wel aan het doen ben. Respect voor je 6% , bereik je niet zomaar. Die extra 15kg droge spiermassa die je nog nodig hebt om enigszins wat voor te stellen in dat wereldje en sowieso in 't echt ipv op foto's gaat je alleen nog een hoop tijd kosten. Zeker als je dat naturel wil gaan bereiken. Je moet alleen minder bijdehand hier gaan doen, wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd.
die doorgeslagen aesthetics cultuur die vinden dat 70kg 5% beter is dan 90kg 6.5%
Massa is t*fus belangrijk in bb, deal with it
Lees het begin van mijn topic hoeveel mensen gelijk gaan haten, hoe zou jij reageren.
En die 15kg spiermassa kost inderdaad nog wel een tijdje naturel, maar 2.5 jaar extra moet ik kunnen halen met vastberadenheid.
Ik snap dat je wil reageren op 'lullige' reacties, maar er is een verschil tussen moeilijk terug gaan doen of moeilijk terug doen en daarbij uit de hoogte. Dan krijg je alleen maar meer echte haatreacties.
Succes met je doelen iig, ben benieuwd of je naturel kan blijven aangezien dat hele wereldje aan de AAS zit en je nogal snel je doelen wil halen. Zeg dan alleen aub niet true natural en shit.

michael ga je ook naar feestjes enzo? hardstyle feesten/festivals?
kunnen we een keer meeten!
xd
---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------
Eigenlijk niet meer man. Ik wil echt voor de fitness gaan.

fukin phaggot
je maakt echt t*ring veel van dit soort topics aan. Op de normale misc, op de teen misc en hier. Ga lekker je eigen lul likken
gr meaantje
jammer, want anders had ik je irl op je bek geslagen

jammer, want anders had ik je irl op je bek geslagen

fukin phaggot
je maakt echt t*ring veel van dit soort topics aan. Op de normale misc, op de teen misc en hier. Ga lekker je eigen lul likken
gr meaantje