AndroidHealthClinic

Physique of the Week online contest!

men's athletic physique

Komaan man, wat is dit. Hee michael, ja je hebt aanleg en voor je leeftijd een goed fysiek. Dat wil nog steeds niet zeggen dat je nu uit de hoogte moet gaan doen wat je wel aan het doen ben. Respect voor je 6% , bereik je niet zomaar. Die extra 15kg droge spiermassa die je nog nodig hebt om enigszins wat voor te stellen in dat wereldje en sowieso in 't echt ipv op foto's gaat je alleen nog een hoop tijd kosten. Zeker als je dat naturel wil gaan bereiken. Je moet alleen minder bijdehand hier gaan doen, wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Komaan man, wat is dit. Hee michael, ja je hebt aanleg en voor je leeftijd een goed fysiek. Dat wil nog steeds niet zeggen dat je nu uit de hoogte moet gaan doen wat je wel aan het doen ben. Respect voor je 6% , bereik je niet zomaar. Die extra 15kg droge spiermassa die je nog nodig hebt om enigszins wat voor te stellen in dat wereldje en sowieso in 't echt ipv op foto's gaat je alleen nog een hoop tijd kosten. Zeker als je dat naturel wil gaan bereiken. Je moet alleen minder bijdehand hier gaan doen, wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd.

Lees het begin van mijn topic hoeveel mensen gelijk gaan haten, hoe zou jij reageren.

En die 15kg spiermassa kost inderdaad nog wel een tijdje naturel, maar 2.5 jaar extra moet ik kunnen halen met vastberadenheid.

die doorgeslagen aesthetics cultuur die vinden dat 70kg 5% beter is dan 90kg 6.5% :roflol:

Massa is t*fus belangrijk in bb, deal with it

Ja als je zo'n groot verschil neemt wel. Maar als je 1 iemand van 180m 80kg 4% met goede symmetrie, aanhechtingen etc. hebt en 1 iemand van 180m 85kg 4% met kut symmetrie dan ga ik er vanuit dat als de posing ook goed is degene van 80kg wint.

Lees het begin van mijn topic hoeveel mensen gelijk gaan haten, hoe zou jij reageren.

En die 15kg spiermassa kost inderdaad nog wel een tijdje naturel, maar 2.5 jaar extra moet ik kunnen halen met vastberadenheid.

Ik snap dat je wil reageren op 'lullige' reacties, maar er is een verschil tussen moeilijk terug gaan doen of moeilijk terug doen en daarbij uit de hoogte. Dan krijg je alleen maar meer echte haatreacties.

Succes met je doelen iig, ben benieuwd of je naturel kan blijven aangezien dat hele wereldje aan de AAS zit en je nogal snel je doelen wil halen. Zeg dan alleen aub niet true natural en shit.

michael ga je ook naar feestjes enzo? hardstyle feesten/festivals?

kunnen we een keer meeten!

NHFAbaj.png

u jelly brah??

Ik snap dat je wil reageren op 'lullige' reacties, maar er is een verschil tussen moeilijk terug gaan doen of moeilijk terug doen en daarbij uit de hoogte. Dan krijg je alleen maar meer echte haatreacties.

Succes met je doelen iig, ben benieuwd of je naturel kan blijven aangezien dat hele wereldje aan de AAS zit en je nogal snel je doelen wil halen. Zeg dan alleen aub niet true natural en shit.

Nee, maar ik hou gewoon niet van die roidstroep, want weet hoe slecht het is voor mijn lichaam, ik blijf sws natural, beloofd.

fukin phaggot

je maakt echt t*ring veel van dit soort topics aan. Op de normale misc, op de teen misc en hier. Ga lekker je eigen lul likken
gr meaantje

inb4 dit is een grote troll

Michael,

Heb je misschien wat tips voor mij om meer aesethetic te worden? Ik heb een dikke waist en ben nog niet shredded genoeg.
Ik heb al geprobeerd een sauna te pakken in Thailand maar dat werd me bijna fataal. Ik doe ook wel is pushups in de W.C. om een pump te krijgen voordat ik naar een feest ga maar weet niet of dat werkt ???

Groet,
UnaestheticKid

fukin phaggot

je maakt echt t*ring veel van dit soort topics aan. Op de normale misc, op de teen misc en hier. Ga lekker je eigen lul likken
gr meaantje

Op bb.com krijg ik tenminste wel support en positieve reacties, ipv jaloerse reacties zoals die van jou.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

jammer, want anders had ik je irl op je bek geslagen

Internethero :roflol:

inb4 DBB knokploeg

Terug
Naar boven