XXL Nutrition

Pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha..ja stom!! :D :D

Niet verkeerd na een maand trainen...

Enne welkom.

Hij heb zeker worstelen gedaan voor die tijd ofzo..Anders ken je er niet zo een lichaam meteen hebben. Maar als dat wel zo is zeer netjes gedaan.

Greetzz :D

Ik geloof er ook geen pepernoot van.

En als het wel zo is ben ik stinkend jaloers op je ;)

waarom zou het niet kunnen mijn neef traint helemaal niet en hij freet vet slecht en doet wat die wil met drugs enzo en toch ziet hij er goed gespiert uit dus. deze jongen hier heeft gewoon hele goeie aanleg.

Netjes, fam van wido ? ;)

Offtopic:
Dat ie 3 maanden traint wil toch nog niet zeggen dat ie al niet een basis had, er staat toch nergens dat ie met 0 spier begonnen is of met 50 kilo gestart is :) ik snap niet dat iedereen daar altijd van uit gaat als er staat ik train zo en zo lang

22Jarige zei:
Netjes, fam van wido ? ;)

Offtopic:
Dat ie 3 maanden traint wil toch nog niet zeggen dat ie al niet een basis had, er staat toch nergens dat ie met 0 spier begonnen is of met 50 kilo gestart is :) ik snap niet dat iedereen daar altijd van uit gaat als er staat ik train zo en zo lang

Niet zo bijdehand he??!! Niet voor niets dat je negatieve karma hebt!

Je hebt in ieder geval een super goede basis dus ik ben benieuwd hoe je progressie zal zijn dit jaar.

suc6 en veel plezier hier.

3 maanden !!! zozo vet nice :D

ik geloof er geen kankerknobbel van

maargoed ziet er niet slecht uit ,

maar heb 10x meer respect voor kerels die jaren moeten trainen voor zo een rug

casual dreamer zei:
ik geloof er geen kankerknobbel van

maargoed ziet er niet slecht uit ,

maar heb 10x meer respect voor kerels die jaren moeten trainen voor zo een rug

Omg wat is dat nou weer voor een k*topmerking?
Die dude heeft gewoon goede genen, moet je hem daarom zo de grond in stampen? Of ben je gewoon immens jaloers ??? :rolleyes:

in 1 maand die resultate???

yea right

Homer17 zei:
Omg wat is dat nou weer voor een k*topmerking?
Die dude heeft gewoon goede genen, moet je hem daarom zo de grond in stampen? Of ben je gewoon immens jaloers ??? :rolleyes:

ik stamp hem niet de grond in

MAAR IN 1maand

lukt nog niet met as een een supercutdieet

ben ff benieuwd naar zijn voedingsschema
hij zal wel de ganse dag fastfood eten en cola drinken
en terwijl hij slaapt doet de rest wel het werk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat het jou nu niet lukt in 1 maand kan ik ook niks aan doen, maar reageer je frustraties niet af op mij aub. Ik vertelde toch al dat ik altijd al sportief ben geweest.

Sportief in welke zin van....ben je bouwvakker geweest :D

Joskuh ziet er goed uit hoor!

Al die jaloerse apen moet je schijt aan hebben hiero :D

Ziet er netjes uit!

Ik heb zelf voordat ik begon met bb 4 jaar wedstrijd zwemmen gedaan. Krijg je echt in verhouding een grote rug van. Kijk maar die gasten ,het eerste wat opvalt is hun rug en een beetje hun borst. In vehouding is de rest van hun lichaam een stuk minder gespierd.

Alleen BB is de enige sport waarmee je jouw lichaam in verhouding trained. Bij de rest van de sporten zullen een kleine groep altijd groter in verhouding worden.

Is dus best mogenlijk dat hij nog maar n paar maanden aan BB doet, minst hij al jaren serieus een andere sport beoefende.

Post is een volledige body pic op. bij BB gaat het om het hele pakket. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven