MuscleMeat

Pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, dit is in ieder geval niet na 3 maanden bereikt aangezien de eerste foto na 3 maanden training was ;)

Als je over juicen liegt zegt dat iets over de persoon zelf.

Hoe dan ook juice of geen juice: Nice job bro! :cool:

En aangezien mijn vriendin tegenwoordig mijn posts leest geef ik geen commentaar op de 'andere' foto die je 'per ongeluk' geplaatst hebt.

Karla ik hou van je! :D

EricR zei:
Voor degenen die het nog niet hebben begrepen :

1. In dit forum is flaming niet toegestaan, wie anderen gaat afkraken zal 1 waarschuwing krijgen, als hij/zij daarna blijft volharden zullen er sancties volgen. (een ban of het verwijderen v/d account)

Onthoud dat dit forum er is om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken.
Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als deze bedoeld is om de persoon te helpen en aanwijzingen te geven op bv. de zwakke punten.
Wees verder altijd vriendelijk en tactvol.

Ik denk dat de meeste hier hem helemaal niet de grond in trappen! Het is alleen vrij ongeloofwaardig dat hij zo een fysiek opgebouwd heeft in drie maanden.
Je kan best gespierd zijn als je andere sporten doet. Alleen de symetrie die deze jongen heeft is puur door BB dat kune je uit de laatste foto duidelijk opmaken denk ik.
Ik vind het logisch dat mensen waaronder ikzelf mijn twijfels hebben bij deze Newbie.
Kritisch oordelen kan soms gezien worden als afkraken maar is niet altijd juist mijn insziens.

Maar goed als hij dit bereikt heeft na drie maanden met of zonder hulpmiddelen vind ik het echt een topprestatie geloof het alleen nog niet zo erg.

spirosz zei:
Ik denk dat de meeste hier hem helemaal niet de grond in trappen! Het is alleen vrij ongeloofwaardig dat hij zo een fysiek opgebouwd heeft in drie maanden.
Je kan best gespierd zijn als je andere sporten doet. Alleen de symetrie die deze jongen heeft is puur door BB dat kune je uit de laatste foto duidelijk opmaken denk ik.
Ik vind het logisch dat mensen waaronder ikzelf mijn twijfels hebben bij deze Newbie.
Kritisch oordelen kan soms gezien worden als afkraken maar is niet altijd juist mijn insziens.

Maar goed als hij dit bereikt heeft na drie maanden met of zonder hulpmiddelen vind ik het echt een topprestatie geloof het alleen nog niet zo erg.

Hier sluit ik me dan maar volledig bij aan..
Ik wil het graag maar kan het niet geloven..
De fotofysiek is als een pro als het toch waar is veel heel veel respekt maar toch blijf ik zwaar zwaar achterdochtig..

Yep ziet er goed uit. :thumb: Hoe ziet je dieet eruit? Iemand met een prestatie als de jouwe zou dat moeten delen met de andere members. Ben erg benieuwd.

Juice of geen juice (zal wel geen juice zijn, i don't care :D )

Respect :cool: ziet er goed droog uit en veel massa!!

netjes voor slechts 3 maand :thumb: ga zo door

Joskuh zei:
progressie afgelopen maanden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey joskuh. Wat doe je met Febrina haar foto. FF snel deleten he.

Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.

QUOTE febbels:
~* # F 3 B R 1 N 4 # * ~ says:
zeg dat ik hem een zielepoot vind

Juriaan zei:

Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.

QUOTE febbels:

:roflol:

Hahahaha werelds Jur!!!

Nou is het alleen de vraag of het Wido is of iemand die Wido's fotoos gebruikt...

Juriaan zei:

QUOTE febbels:

PWNED!!!!!!

there aint no wanker faking us!

Juriaan zei:

QUOTE febbels:

:roflol:

u gaat niet door naar de volgende rondde.

:D

-PEOPLES- zei:
Hahahaha werelds Jur!!!

Nou is het alleen de vraag of het Wido is of iemand die Wido's fotoos gebruikt...

Wido is een stukkie groter nu, volgens mij gewoon iemand die die foto's van internet heeft geplukt

Juriaan zei:

QUOTE febbels:

/-\naboliC zei:
Wido is een stukkie groter nu, volgens mij gewoon iemand die die foto's van internet heeft geplukt

Idd op die foto's trainde wido net en wido heeft er weinig baat bij feb haar foto's te postten

lees dit topic es door

daarin zie je dat de hemelse casual al dadelijk doorhad dat het een faker was

maar nee ik kreeg pm dat ik excuses moest aanbieden , heb ik ook gedaan.
maar nu blijkt het dat ik toch gelijk heb :) it feel gooood :cool:

hahahah,

ik moet enorm lachen. Ik ken wido ernstig goed. en ik moet helaas toegeven.... dit is wido niet. natuurlijk moet je kijken wie je gaat geloven. meestal met goeie genen/kuurtjes/whatever gaan mensen toch een beetje nare reacties leveren, waar ik ook hartelijk om kan lachen. het lijkt soms een beetje een zwaktebod. maar goed

wel humor want als het goed is komt hij hier al twee jaar niet meer.. en sommige mensen herinneren hem nog wel (berucht of niet)ik zal het wido zeggen, zal die lache vinden dat hij nog steeds herinnert wordt (kijk ook maar naar de postings die er geplaatst werden nadat hij hier gebanned is geworden).

groeten,

Arnold

• Topic Starter Topic Starter
Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven