Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smoothmold zei:nee, dit is in ieder geval niet na 3 maanden bereikt aangezien de eerste foto na 3 maanden training was![]()
EricR zei:Voor degenen die het nog niet hebben begrepen :
1. In dit forum is flaming niet toegestaan, wie anderen gaat afkraken zal 1 waarschuwing krijgen, als hij/zij daarna blijft volharden zullen er sancties volgen. (een ban of het verwijderen v/d account)
Onthoud dat dit forum er is om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken.
Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als deze bedoeld is om de persoon te helpen en aanwijzingen te geven op bv. de zwakke punten.
Wees verder altijd vriendelijk en tactvol.
spirosz zei:Ik denk dat de meeste hier hem helemaal niet de grond in trappen! Het is alleen vrij ongeloofwaardig dat hij zo een fysiek opgebouwd heeft in drie maanden.
Je kan best gespierd zijn als je andere sporten doet. Alleen de symetrie die deze jongen heeft is puur door BB dat kune je uit de laatste foto duidelijk opmaken denk ik.
Ik vind het logisch dat mensen waaronder ikzelf mijn twijfels hebben bij deze Newbie.
Kritisch oordelen kan soms gezien worden als afkraken maar is niet altijd juist mijn insziens.
Maar goed als hij dit bereikt heeft na drie maanden met of zonder hulpmiddelen vind ik het echt een topprestatie geloof het alleen nog niet zo erg.
Joskuh zei:Oh shit, foto van me meissie geplaatstNaja hier de huidige me
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Joskuh zei:progressie afgelopen maanden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Juriaan zei:Hey joskuh. Wat doe je met Febrina haar foto. FF snel deleten he.
Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.
QUOTE febbels:
~* # F 3 B R 1 N 4 # * ~ says:
zeg dat ik hem een zielepoot vind

Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.
QUOTE febbels:
QUOTE febbels:

-PEOPLES- zei:Hahahaha werelds Jur!!!
Nou is het alleen de vraag of het Wido is of iemand die Wido's fotoos gebruikt...
QUOTE febbels:
/-\naboliC zei:Wido is een stukkie groter nu, volgens mij gewoon iemand die die foto's van internet heeft geplukt