AndroidHealthClinic

Pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joskuh zei:
Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet eruit als een nuchtere meid.

;)

Joskuh zei:
Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol :D

dude je hebt afgedaan je bent een faker , en deze zijn niet gewensd

je pics kan ik heel mss nog begrijpen , maar de foto van die chick die een member kent no fukkin way :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Juriaan zei:
Hey joskuh. Wat doe je met Febrina haar foto. FF snel deleten he.

Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.

QUOTE febbels:
~* # F 3 B R 1 N 4 # * ~ says:
zeg dat ik hem een zielepoot vind

Is het jaloezie op mijn lichaam? Jaloezie dat ik wel groei? Omdat je van die BS loopt uit te kramen? Ik kan ook wel vanalles gaan verzinnen om iemand belachelijk te maken, erg triest dit.. Jur jij weet zelf wel beter, vind het alleen erg triest dat je me door middel van leugens belachelijk probeert te maken.

Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol

en dan

Is het jaloezie op mijn lichaam? Jaloezie dat ik wel groei? Omdat je van die BS loopt uit te kramen? Ik kan ook wel vanalles gaan verzinnen om iemand belachelijk te maken, erg triest dit.. Jur jij weet zelf wel beter, vind het alleen erg triest dat je me door middel van leugens belachelijk probeert te maken.

Ik heb volgens mij een sherlock gen :o
staat een beetje scheef het verhaal :)

Ik ga dit topic locken als er niet on-topic wordt gepost. Het heet 'post je foto's' en niet 'post je imaginaire ex' !

Joskuh zei:

Nee jij maakt jezelf belachelijk door een foto van een vriendin van me te posten die al 3 jaar bij me in de klas zit en een goede vriendin van me is. Maar als bewijs.

En feb is nooit met je geweest kerel ;)

Dave en Febrina. (dave is dus febrina's vriend)

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

En nu die foto deleten en respect voor febbles klaar

Oei dat doet zeer :D

naja ik geloof dan ook niet meer dat die foto van die gast is

lol ban die kerel gewoon
probleem opgelost

ja en we zijn allemaal harstikke jaloers op je lichaam hoor... djeezes kerel get a life

je geloofwaardigheid is voorgoed verpest vrees ik

allemaal fake, joskuh ik vind je maar een zielig mannetje dat je
1. Foto's van je 'vriendin' plaatst die je vriendin helemaal niet is
2. En dat je zo sneu bent om zulke foto's te plaatsten en er een verhaaltje bij op te hangen dat je het niet eens kan geloven, had je beter anders aan kunnen pakken.

Voor het plaatsen van die foto van een imaginaire vriendin alvast 1 strafpunt, als je geen foto plaatst waaruit duidelijk blijkt dat je hetzelf bent op die foto's ontvang je vanzelf nog meer strafpunten, Joskuh. Trollen hebben we niet nodig hier.

Dus normaal doen of wegwezen.

Niet slecht na drie maand, ben je flink aan de supplementen en een eetpatroon?

Groeten Erik

meteen bannen die bokkenkop

wat een kneus...

dat moet ons joskuh zijn :)

haha zucht...

Laatst bewerkt:
damn.......... hier verspil ik mijn kostbare tijd niet aan.....

Tijd voor een slotje, een volgende keer graag echte foto's plaatsen Joskuh. Als je kan bewijzen dat je het echt bent op die geplaatste foto's kan je een nieuwe disc openen.

Fake foto's plaatsen leidt in ieder geval tot een ban, het is hier buiten het gare hanenhok geen kleuterspeelplaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven