Joskuh zei:Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet eruit als een nuchtere meid.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joskuh zei:Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol![]()

Juriaan zei:Hey joskuh. Wat doe je met Febrina haar foto. FF snel deleten he.
Mooi he claimen dat het je vriendin is. Dit meisje zit al 3 jaar bij me in de klas en is tevens een hele goede vriendin van me.
QUOTE febbels:
~* # F 3 B R 1 N 4 # * ~ says:
zeg dat ik hem een zielepoot vind
Fabrina moet niet zo stom zeg. Omdat ik het heb uitgemaakt ineens tof gaan doen.. Maarja wat geeft het. Anywayz hier is mijn Carol
Is het jaloezie op mijn lichaam? Jaloezie dat ik wel groei? Omdat je van die BS loopt uit te kramen? Ik kan ook wel vanalles gaan verzinnen om iemand belachelijk te maken, erg triest dit.. Jur jij weet zelf wel beter, vind het alleen erg triest dat je me door middel van leugens belachelijk probeert te maken.

Joskuh zei:Is het jaloezie op mijn lichaam? Jaloezie dat ik wel groei? Omdat je van die BS loopt uit te kramen? Ik kan ook wel vanalles gaan verzinnen om iemand belachelijk te maken, erg triest dit.. Jur jij weet zelf wel beter, vind het alleen erg triest dat je me door middel van leugens belachelijk probeert te maken.

casual dreamer zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat moet ons joskuh zijn![]()

casual dreamer zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat moet ons joskuh zijn![]()