XXL Nutrition

Pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
casual dreamer zei:
ik stamp hem niet de grond in

MAAR IN 1maand

lukt nog niet met as een een supercutdieet

ben ff benieuwd naar zijn voedingsschema
hij zal wel de ganse dag fastfood eten en cola drinken
en terwijl hij slaapt doet de rest wel het werk :rolleyes:

Dude voor je conclusies trekt moet je ff goed lezen, hij heeft een verleden waarin hij fanbatiek gezommen heeft en geloof me dat je daar een beste rug van krijgt, trouwens niet alleen een goede rug

wat een gezeik weer zeg!!! Je gaat het nog ver schoppen. Je hebt al een basis die velen na 2 jaar nog niet hebben.

dude nog veel succes

njah kwas mss argwanend ofzo maargoed welkom op het forum :cool:

Ziet er goed uit ouwe! :cool: Naar mijn mening kan dit makkelijk na een aantal maanden als je al een basis hebt. Wat denk je als Ian Thorpe of Pieter van de Hoogeband hun lats gaan trainen, dan gaat het ook hard.

Laat ze maar lullen bro ! ;)
Je hebt gewoon goeie genen en veel gezwommen, dat verklaard het.

succes !

ziet er zeer netjes uit kerel, let maar niet op die k*t opmerkingen, die mannetjes zijn gewoon jaloers :D

heel goed! mr volgens mij heb jij vroeger wel eens gestoeid met gewichten, haltertjes en zelfgemaakte barbells, op je kamertje, zoals de meeste hier. Desalnietemin, een goede rug en armen. keep it up! :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
progressie afgelopen maanden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Oh shit, foto van me meissie geplaatst ??? Naja hier de huidige me :cool:

Joskuh zei:
progressie afgelopen maanden:

Wahahahah! :D Gozer! ik weet niet wat voor supplementen je hebt gebruikt! :eek: :p :D

Mooie meid trouwens. ;)

oh ja... ik zou het bijna vergeten: Je hebt goede fysiek zeg! Goede lats ook. En hoe lang ben je nou bezig? helemaal niet lang, dus dat belooft wat!

altijd nakuren maat :D

on topic:
kan zoiets zonder kuren? tis geen ronnie coleman, maar erg goed, veel droge massa
om zoiets naturel te krijgen neemt het minstens 5 à 8 jaar training (denk ik, tenzij onder begeleiding)

goede aanleg of niet dit deze symetrie kan niet binnen een paar maanden zonder flinke kuur gerealiseerd worden!!

Enne dat foutje van je vriendin was geen foutje patser!! ;)

Voor degenen die het nog niet hebben begrepen :

1. In dit forum is flaming niet toegestaan, wie anderen gaat afkraken zal 1 waarschuwing krijgen, als hij/zij daarna blijft volharden zullen er sancties volgen. (een ban of het verwijderen v/d account)

Onthoud dat dit forum er is om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken.
Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als deze bedoeld is om de persoon te helpen en aanwijzingen te geven op bv. de zwakke punten.
Wees verder altijd vriendelijk en tactvol.

En over Joskuh, waarom zou dit niet clean haalbaar met een sportieve achtergrond. Ken wel wat karateka die ook zeer atletisch gebouwd zijn, zonder extra training met gewichten.

Joskuh zei:
Oh shit, foto van me meissie geplaatst ??? Naja hier de huidige me :cool:

per ongeluk rooight
edit je post dan eh man of geef gewoon toe dat je ze wou laten zien

ontopic: goeie rug zit zeker wel wat in

Ziet er goed uit Joskuh!

Al bekruipt mij wel een soort van louis gevoel.

Tja, wel of geen roids gebruikt. Respect!

Ghehe, anders verwijder je de foto toch weer snel, en zet je de goeie erneer :rolleyes:

Maar goed nice fysiek, hoe je het ook gedaan hebt, dat is jouw zaak. Maar uh....BENEN???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven