XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 76

Bezoekers in dit topic

Mwah ik hou niet zo van programmeren, c# kan ik wel powerbuilden nog niet. Of bedoelde je dat niet? ???

Ik snap je niet helemaal, maar ik bedoel dat je bb en pl kunt combineren.
 
Ik snap je niet helemaal, maar ik bedoel dat je bb en pl kunt combineren.
d39631b528845db212243a6b08ab14a2.png

Ja dat is zo ongeveer wat ik nu doe denk ik, maar ik ben eigenlijk liever goed in 1 ding :S En hier werd ook gezegd beter op kracht trainen en kan later nog altijd kiezen (als ik 19-20 ben)
 
Bekijk bijlage 464742

:roflol: dat bedoelde ik idd niet


Ja dat is zo ongeveer wat ik nu doe denk ik, maar ik ben eigenlijk liever goed in 1 ding :S En hier werd ook gezegd beter op kracht trainen en kan later nog altijd kiezen (als ik 19-20 ben)

Je hebt nog alle tijd idd!
 
Vanmiddag gesquat en gebenchet. Morgen hoop ik de powerlift schoenen uit te testen dus binnenkort eens testen :D
Squats heb ik voor de eerste keer met percentages gewerkt en 75% van 1RM voor 5x5 gedaan (112.5kg)
Eerste 2 sets gingen prima, bij de 3e wou ik eigenlijk opgeven en dan zeggen dat ik 3x5 wou doen, toch maar door gebeten en er 5x5 van gemaakt.
Heb er ook wat filmpjes van, de eerste set is niet gefilmd.

Squats:
Set 2
Set 3
Set 4
Set 5
En daarna moest ik toch ff bekomen... Fuck 't was lastig.

Bench:
75% van 1RM was 67.5kg, ook 5x5 gedaan en direct een stuk makkelijker. Was ik ff blij... Het was wel iets te gemakkelijk, volgende week 70kg :)
 
Vanmiddag gesquat en gebenchet. Morgen hoop ik de powerlift schoenen uit te testen dus binnenkort eens testen :D
Squats heb ik voor de eerste keer met percentages gewerkt en 75% van 1RM voor 5x5 gedaan (112.5kg)
Eerste 2 sets gingen prima, bij de 3e wou ik eigenlijk opgeven en dan zeggen dat ik 3x5 wou doen, toch maar door gebeten en er 5x5 van gemaakt.
Heb er ook wat filmpjes van, de eerste set is niet gefilmd.

Squats:
Set 2
Set 3
Set 4
Set 5
En daarna moest ik toch ff bekomen... Fuck 't was lastig.

Bench:
75% van 1RM was 67.5kg, ook 5x5 gedaan en direct een stuk makkelijker. Was ik ff blij... Het was wel iets te gemakkelijk, volgende week 70kg :)
Beest!!
 
Net terug van de fitness, doel was om nog eens de deadliften en dat is gedaan. :)
Weer zeer tevreden van de lifts alhoewel ik niet echt voorbereid was om naar de fitness te gaan (bezoek).

Heb de training niet echt bijgehouden maar wel paar sets van 3x140 en 2x160 (filmpje).
Als er opmerkingen zijn, please let me know :(

filmpje
 
En even een nieuwe foto vannacht gemaakt, lat spread deze keer. Het is wel enkel de rechterkant geworden omdat de linkerkant een te drukke achtergrond heeft & slechte belichting.
Binnen 16 dagen train ik exact 1 jaar (in de fitness) dus dan misschien ook eens van wat poses een foto trekken van de huidige stand van zaken en hopelijk de lifts die in mijn handtekening staan halen.

Fototju:
foetsie :p
 
Laatst bewerkt:
Aardige lats, je gaat nog steeds hard :)
 
Vandaag 1/3 doelen bereikt voor de 16e, de 150 squat MET filmpje en voor de eerste keer met powerlift schoenen.
Over de diepte ben ik niet zo zeker, maar ben er zeker meer dan tevreden mee. De schoenen zijn echt super fijn, je plakt echt op de grond. Enkel de walk out is nog een beetje wennen, voor de rest echt super.

Squat filmpie:

grappige grom wel, wist niet dat 'k dat deed
 
Goeie boer die je laat zeg!

grapje sterke squat man :D
 
Een natty dat je verslaat is niet zo moeilijk, maar zo'n klein ventje als ik :lol:
oke grapje, ly
Daarom heb ik een homegym, hier word ik niet uitgelachen door snotneuzen :p
 
NIET HELEMAAL PARALLEL, TELT NIET
 
Goeie boer die je laat zeg!

grapje sterke squat man :D
Ik wist niet eens dat ik zo'n geluid maakte tot ik het filmpje bekeek o.o
bedankt!
 
Net +2u in de fitness gezeten, m'n nieuw schema is nog niet optimaal zo te zien :roflol:

Bench wel een nieuw PR, 4x80 met niet super veel moeite, kon waarschijnlijk wel 5x. Het wordt hoog tijd dat ik terug kan benchen met m'n papa...... spotter is echt wel noodzakelijk bij bench vind ik.
Deadlift 3x4x140 & 5x150, kon wel nog ff door gaan
Squat 4x3x120, dit doe ik dus echt niet graag... Maar het voelt wel goed. Ik vind het iets teveel eigenlijk ook al zijn het niet veel reps.
 
Back
Naar boven