Fitness Seller

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
Oké, ik denk dat dit de week is van de stats op orde te zetten. Gisteren squat, vandaag deadlift :d
Deadlifts zagen er zo uit:
5x60
4x80
4x110
4x120 (tot hier zonder straps gegaan, gewoon double overhand grip)
2x140
1x155
1x165 PR!!! :cool::engel:
1x170 FAIL
1x170 FAIL maar beter:flex:

Filmpje van 165 (ook hier is de form niet zo goed, i know.)

Filmpje van 170 fail... Ik kijk nu terug echt zo van, why tf heb ik gestopt met trekken............................. het ging zo te zien wel oké naar boven. Ik denk dat mn knieen ofzo in de weg zaten, form niet zo goed. Oké het is duidelijk kut form. Maarja, alles voor de PR try.

Voor de rest gewoon goeie rug training gehad.
Me happy :thumb:

Laatst bewerkt:
Lekker man!

Dat vind ik eigenlijk een beetje lastig xd Moet de rest ook niet vergeten..
ff vlug schemaatje in elkaar flansen.

MA: deadlift zwaar
DI: idk, iets
WOE: bench techniek
DO: idk, iets
VR: deadlift techniek
ZA: bench zwaar
ZO: rust

zou dat werken om wat kracht te winnen? of is het teveel van het goede...?

Dat vind ik eigenlijk een beetje lastig xd Moet de rest ook niet vergeten..
ff vlug schemaatje in elkaar flansen.

MA: deadlift zwaar
DI: idk, iets
WOE: bench techniek
DO: idk, iets
VR: deadlift techniek
ZA: bench zwaar
ZO: rust

zou dat werken om wat kracht te winnen? of is het teveel van het goede...?

KgL3kz1.png

Of

BRBF5Tm.png

maar ik wil eigenlijk ook nog een beetje bb'en :o

De lifts hierin verwerken;
0ixgJS9.png

Als je graag je 90% 1RM wilt testen kan je evt. tijdens je warming up doorpakken tot een single van 90% 1rm en dan aan je werksets van 82.5%/70% 1RM beginnen.

Aldus Greg Nuckols;
M1hEOnL.png

Pfff sterke pulls man! Volgende x even mentaal voorbereiden en dan pull je die 170 gewoon :D

Pff, had eigenlijk niet echt veel zin om naar de fitness te gaan. Slecht geslapen, benauwd weer... Toch maar gegaan.
Heb maar beetje zitten kloten want ja, slechte dag.

Training zag er zo uit:
Opwarming:
Captain chair ofzo +4kg & seated crunch 80kg - beiden 2x12
Bicep curl: 11kg x 20 - 11kg x 16 - 12kg x 10

Training:
Bench press: 20x10 - 50x5 - 60x5 - 70x5 - 70x5 - 70x5 allemaal paused reps en echt gelet op form.
Seated OHP: 18x8 - 20x8 - 22x8 focus was er niet...
Chest fly: 8.75x8 - 8.75x8 - 8.75x10 - 11x8 geen zin meer
Front raise (cable): 16x3.75 vond ik geen goeie oefening
Lateral raise: 7x16 - 7x16 - 7x16
Tricep pushdown: 17.5x12 - 21x8 -21x12 - 24.5x8 - 17.5x15

Cardio:
1km in 4:40 min zweet druipte eraf

Zwakke training, veel gezweet. Wel blij met de bench press dat t zo goed ging.

Als ik zo je trainingen bekijk ben je wel erg gefocust op het verbeteren van componist. Waarom geen PL schema proberen voor een tijdje en kijken of je je gaat richten op PL. Als het niks is kun je iig een ander doel stellen en valt er al 1 ding af.

Als ik zo je trainingen bekijk ben je wel erg gefocust op het verbeteren van componist. Waarom geen PL schema proberen voor een tijdje en kijken of je je gaat richten op PL. Als het niks is kun je iig een ander doel stellen en valt er al 1 ding af.
Ik ga dit weekend samen met stiefbroer een PL schema opstellen ;) En dus waarschijnlijk vanaf volgende week op PL focussen.

• Like
Waarderingen: Apw
Ik snapte t al niet xd Dat is toch goed om op compounds te trainen?
Klopt alleen ik zie je alleen maar focussen op de deadlift bench en squat, dus aangezien je focus op puur en alleen de compounds dacht ik dat PL je miss meer plezier ging halen uit Powerlifting ipv bb. Het is idd wel zo dat ook bij bb de compounds belangrijk zijn

Klopt alleen ik zie je alleen maar focussen op de deadlift bench en squat, dus aangezien je focus op puur en alleen de compounds dacht ik dat PL je miss meer plezier ging halen uit Powerlifting ipv bb. Het is idd wel zo dat ook bij bb de compounds belangrijk zijn

Ja ik vind die 3 oefeningen ook wel leuk om te doen. En sinds ik weet dat ik in de buurt kom van PL niveau vind ik het nog leuker :p

Ja ik vind die 3 oefeningen ook wel leuk om te doen. En sinds ik weet dat ik in de buurt kom van PL niveau vind ik het nog leuker :p

En als je nog beginner bent en zowel bb als PL leuk vindt, kun je altijd nog gaan powerbuilden :rolleyes:

Terug
Naar boven