Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Pff ik wil ook een filmpje
Ik kan wel de fail van vorige week tonen met 147.5?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff ik wil ook een filmpje
Ik kan wel de fail van vorige week tonen met 147.5?

Danke! Nu is de vraag, ga ik terug ff deadlift oefenen voor een paar weken of terug bench.

Danke! Nu is de vraag, ga ik terug ff deadlift oefenen voor een paar weken of terug bench.
Zelf denk ik nog ff deadlift omdat hier de meeste kg's mee te winnen zijn en nog maar net goed lukt.![]()
Dat vind ik eigenlijk een beetje lastig xd Moet de rest ook niet vergeten..
Dat vind ik eigenlijk een beetje lastig xd Moet de rest ook niet vergeten..
ff vlug schemaatje in elkaar flansen.
MA: deadlift zwaar
DI: idk, iets
WOE: bench techniek
DO: idk, iets
VR: deadlift techniek
ZA: bench zwaar
ZO: rust
zou dat werken om wat kracht te winnen? of is het teveel van het goede...?
maar ik wil eigenlijk ook nog een beetje bb'en

Danku!! Waarschijnlijk welPfff sterke pulls man! Volgende x even mentaal voorbereiden en dan pull je die 170 gewoon![]()
Waarschijnlijk mede door de iets teveel sets ervoor en dit kut weer... Volgende week 
Ik ga dit weekend samen met stiefbroer een PL schema opstellenAls ik zo je trainingen bekijk ben je wel erg gefocust op het verbeteren van componist. Waarom geen PL schema proberen voor een tijdje en kijken of je je gaat richten op PL. Als het niks is kun je iig een ander doel stellen en valt er al 1 ding af.
En dus waarschijnlijk vanaf volgende week op PL focussen.Mooi zo, *componist moest natuurlijk compounds zijnIk ga dit weekend samen met stiefbroer een PL schema opstellenEn dus waarschijnlijk vanaf volgende week op PL focussen.
Ik snapte t al niet xd Dat is toch goed om op compounds te trainen?Mooi zo, *componist moest natuurlijk compounds zijn
Klopt alleen ik zie je alleen maar focussen op de deadlift bench en squat, dus aangezien je focus op puur en alleen de compounds dacht ik dat PL je miss meer plezier ging halen uit Powerlifting ipv bb. Het is idd wel zo dat ook bij bb de compounds belangrijk zijnIk snapte t al niet xd Dat is toch goed om op compounds te trainen?
Klopt alleen ik zie je alleen maar focussen op de deadlift bench en squat, dus aangezien je focus op puur en alleen de compounds dacht ik dat PL je miss meer plezier ging halen uit Powerlifting ipv bb. Het is idd wel zo dat ook bij bb de compounds belangrijk zijn

Ja ik vind die 3 oefeningen ook wel leuk om te doen. En sinds ik weet dat ik in de buurt kom van PL niveau vind ik het nog leuker![]()

Mwah ik hou niet zo van programmeren, c# kan ik wel powerbuilden nog niet. Of bedoelde je dat niet?En als je nog beginner bent en zowel bb als PL leuk vindt, kun je altijd nog gaan powerbuilden![]()