MuscleMeat

Pijn in bilspier

david0ff

Cool Novice
Waardering
7
jo

Ik heb gisteren 1ml deca en 1ml susta gespoten in men bilspier

Zoals gewoonlijk doe ik dat gewoon zelf en heb daar tot hiertoe geen probleem mee gehad, maar gisteren toen ik injecteerde spande men spier vanzelf even op en de naald kwam een stuk terug, heb die er dan gewoon terug ingestoken (zonder ze er volledig uit te halen, dus op dezelfde plaats)
nu vanmorgen geen probleem, beetje stijf, niets speciaals. Ondertussen is heel men linkerbil stijf. maar echt ondraagelijk stijf. Ik kan zelfs de koppeling van men wagen niet indrukken zo veel pijn doet het.
Iemand advies? of weet iemand hoe het komt? Ik gebruik gewoon steriele naalden van de apotheek.

Thanx

Spiertrekje kan gebeuren, pijn gaat vanzelf wel weg.

Mischien volgende keer de spuit waar de gear inzit iets warm maken.

Welk merk gear heb je?

• Topic Starter Topic Starter
generic supplements.

Ben juist naar toilet geweest, zo half staand half zittend...
Als het maar snel voorbijtrekt wat dat was geen zicht

dat heb ik bij mijn vorige kuur een paar weken aan een stuk gehad :eek: was echt niet normaal. ik heb het ingesmeert met zalf (voltaren) en een pijnstiller met ibuprofen deed nog veel zeer, maar was iets dragelijker dan.
Deze keer heb ik nergens last meer van...

Masseren, als je hem eruit trekt.

• Topic Starter Topic Starter
pfff sta hier rond te lopen als een mong**l,echt ondraagelijk ben juist gaan liggen maar ik kan gewoon niets doen om het minder te voelen. Uit men bed geraken duurde net 2 minuten.

:eek:

Het is logisch dat je dan meer pijn hebt. Als de naald in je lichaam zit en je spier spant aan, beschadigd er natuurlijk wat. De naald zit immers in je lichaam. Dat herstelt zich weer.

Zal me gelijk effe voorstellen conan zit al vrij lang in het b.building gebeuren tja ik ben bang dat je net een zenuw takje hebt geraakt die zit ook net boven je bilspier heb het zelf ook een keer gehad een jaar of 15 geleden kan behhorlijk pijn doen stijf gevoel duuert meestal een week 1.5 minimaal
Heel lastig dus zou je ook aanraden om maar twee keer aan een kant te injecteren. totdat de andere kant over is.
Het gebeurd ook wel eens dat je het zodanig raakt dat je een behoorlijke bult kan krijgen persoonlijk doe ik de naald heel langzaam erin zet hem tegen de huid en fruk hem langzaam erin. zodra evt zou voelen dat de naald verkeerd zit haal ik hem iets terug en verander hem iets van richting werkt prima eigelijk nooit last.
ontspan je been door hem op je tenen te laten rusten.

Sterkte kerel,

is gewoon stijf man niets erg heb ik ook altijd last van... na een tijdje begin je van deze pijn te genieten en snak je ernaar :D

Niets aan de hand denk ik. Mischien te snel ingespoten.
Met je reet in een koud bad of masseren wil nog wel eens helpen. Koud bad niet warm. Als je vaker last hebt van spuiten in de bil neem je gewoon je bovenbeen.

Kan ook zijn dat je een ader hebt geraakt. Heb dat bij mezelf vorige week en ook weleens bij een vriend meegemaakt. Ik merkte direct dat het pijn deed en de naald wilde ook niet verder. Direct bij het eruit trekken van de naald stroomde er redelijk veel bloed uit. Daar kun je inderdaad wel 1 of 2 weken een zere plek aan overhouden. Het voelt dan ook of er een harde plek zit.Ook heb ik volgens mij weleens een zenuw geraakt. Dat is een meer uitralende pijn wat ook vooral lastig is met opstaan uit bed

Ben je misschien ook koortsig?

En geloof me als je echt een zenuw raakt dan merk je dan meteen met zetten !

bij mijn vorige kuur had ik er ook last van, injecteren deed totaal geen pijn juist klein prikje en that's it! maar s morgens geraakte ik niet uit mijn bed en niet in mijn auto... elke stap die ik zette deed verschrikkelijk veel zeer...
deze keer niks en ik denk dat het komt omdat ik veel rustiger ben nu. Vorige kuur was mijn eerste en ik was telkens erg zenuwachtig en onbewust span je je spieren aan en heb je het vlaggen...
zo denk ik er in ieder geval over.

Want ik verwarmde de olie, nam eerste een douche, maseerde na het injecteren en toch had ik last....

als je huid rood word en het word een steeds grotere rode plek, dan zou ik naar de docter gaan en een antibiotica kuurtje halen. maar pas echt als je niet meer kan lopen hey

jo

Ik heb gisteren 1ml deca en 1ml susta gespoten in men bilspier

Zoals gewoonlijk doe ik dat gewoon zelf en heb daar tot hiertoe geen probleem mee gehad, maar gisteren toen ik injecteerde spande men spier vanzelf even op en de naald kwam een stuk terug, heb die er dan gewoon terug ingestoken (zonder ze er volledig uit te halen, dus op dezelfde plaats)
nu vanmorgen geen probleem, beetje stijf, niets speciaals. Ondertussen is heel men linkerbil stijf. maar echt ondraagelijk stijf. Ik kan zelfs de koppeling van men wagen niet indrukken zo veel pijn doet het.
Iemand advies? of weet iemand hoe het komt? Ik gebruik gewoon steriele naalden van de apotheek.

Thanx

heb 2 weken net hetzelfde had, ik had een spierscheur, dus je zal er ook wel een hebben, je verwisselt je naald toch voor op te trekken en te injecteren, he?
veel ijs op de plaats waar het pijn doet leggen en zekers eerste maand benen niet trainen of de scheur is terug en erger!!!!

pfff sta hier rond te lopen als een mong**l,echt ondraagelijk ben juist gaan liggen maar ik kan gewoon niets doen om het minder te voelen. Uit men bed geraken duurde net 2 minuten.

:eek:

Yep bro, dat kan soms gebeuren. Soms krijg je ook nog een ei op je bil. Als alles goed is duurt dit een dag of drie/vier, dan trekt het weer weg. Maar ik weet wat je nu voelt........heel erg pijnlijk.

Terug
Naar boven