Fitness Seller

Pijn in pols, wel of niet trainen?

franky18

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Ik heb vorige week op vakantie beetje lomp gedaan. Heb met mijn lamme hoofd op een boksbal lopen rammen naast een disco... je kent ze wel. Uiteraard ging het heel lekker, totdat ik de 4e keer sloeg en ik me vuist nogal verkeerd plaatste. De 5e keer sloeg ik nog een keer lekker door omdat ik toch de pijn niet voelde en de ochtend daarna kon ik amper me hand/pols bewegen. Mijn duim doet nog steeds het meeste pijn eigenlijk... daar sloeg ik namelijk de 4e keer mee ???

Nu is er alweer een weekje overheen en me pols zelf doet al een stuk minder pijn maar is het verstandig om maandag weer te gaan trainen? Advies :D

noodzaak van grip en onderarmen/pols training dus..

ik zou toch niet gaan deadliften ofzo maandag. Je kan misschien wel gaan trainen maar dat kan alleen jij bepalen denk ik.

benchen zou ik ook niet doen, chinnen ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
Jaa, ik zat te denken aan een altijd lekkere beentraining :cool:
Buik erbij ofzo dan ook maar en ff afwachten..

BoTo zei:
noodzaak van grip en onderarmen/pols training dus..

ik zou toch niet gaan deadliften ofzo maandag. Je kan misschien wel gaan trainen maar dat kan alleen jij bepalen denk ik.
Polstraining heeft hier niks mee te maken.
Als je verkeerd slaat dan gaat het kapot.
Je kan ook je been breken als je monsterquads hebt

is het ook niet zo dat als je gaat trainen het ook alweer wat minder wordt door de belasting ??

niet trainen..
gewoon niet.. dan gaat het zeer snel weg..
Ik had er vorige week ook veel last van ( kon nog geen koelkast openen )
maar nu ist volledig weg..
greets

je kunt toch gewoon squatten... of verzin je smoesjes ofzo om niet te trainen?

Met met 1kg curltjes maken :D

Gewoon wezen trainen.. bench ging prima, voor de rest alles wel. Alleen dippen was ff niet zo best dus ben ik bij 2e setje meteen mee gestopt :D

Maar thnx voor de adviezen ;)

Terug
Naar boven