MuscleMeat

Pijn na injecteren

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Gasten, afgelopen maandagavond 2ml sust in mijn rechterbovenbeen gezet. Niet de eerste keer. Maar wel na ruim twee jaar. Vandaag vrijdag nog steeds pijn als ik ga lopen. Kan niet normaal lopen. Vd week was mijn been ook wat rood. Nu niet meer rood maar wel dik tot aan mijn knie. In rust voel ik geen pijn. Wat denken jullie dat het kan zijn??

Volgende keer billen pakken!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dat is geen antwoord op de vraag :-) Eerder een goed bedoeld advies :-)

Net 3ml vocht/bloed er uit gehaald. Spuitje in de harde plekken en opzuigen. Verder geen groene rommel gezien, geen koorts en geen rode huid. Zal dit voldoende zijn of is er echt niemand hier die er wat zinnigs over kan zeggen?

Ik heb hetzelfde gehad met de Sustanon van een bepaald (goed bekend staand) UG-merk..

Overigens ook alleen bij de Sustanon had ik dit probleem, met andere middelen van dit merk geen problemen.

Dit heb ik na 4 weken vervangen voor een ander merk, en geen last meer.
Bij mij was t zo dat de pijn niet meer normaal was, en ik heel de week rondliep met een groot,pijnlijk ei op mijn bil.

Ik vermoed dat jij hetzelfde probleem hebt.

Ik had HG ampullen. Ga vd week verder met UG gear van een merk die iedereen wilt hebbben maar niet heel makkelijk te krijgen is. En weer gewoon in mijn bil. Dat gaat meestal wel goed.

Terug
Naar boven