AndroidHealthClinic

pijnlijk

levrone99

Cool Novice
Waardering
0
ik heb sinds 2 keer test prop/ masteron gespoten, rechterbil en daarna linkerbil. Vandaag weer in linkerbil gespoten maar o zo een ontzettende pijn de uren erop :( Kan haast bijna niet lopen ???

is dit een vorm van onsteking :rolleyes:

Tja, test prop hé...

En als je het even goed mengt? Heb er geen ervaring mee maar was dit zelf al van plan om te proberen.

Probeer het effe zou ik zeggen... Heb je GS of GG?

Laat maar.....

Laatst bewerkt:
je hoeveelste kuur is dit ?

ja begrijp ik ook wel, maar er wordt hier al zo vaak gevraagd welke beter is en over het algemeen wordt er geantwoord dat het niks uitmaakt, vandaar.

Nou, ik heb heel veel gezocht naar injectiepijn bij test prop en ik moet zeggen dat er bij 1 merk wat meer pijn en probleempjes waren dan bij de ander.

Ik zeg niet welk merk om gezeik te voorkomen...

En was in dit geval benieuwd om te kijken of ik in de goede richting zit of niet...;)
Moet namelijk binnenkort zelf test prop gaan zetten en heb geen zin in koorts en ontstekingen enz.

Nou, ik heb heel veel gezocht naar injectiepijn bij test prop en ik moet zeggen dat er bij 1 merk wat meer pijn en probleempjes waren dan bij de ander.

Ik zeg niet welk merk om gezeik te voorkomen...

En was in dit geval benieuwd om te kijken of ik in de goede richting zit of niet...;)
Moet namelijk binnenkort zelf test prop gaan zetten en heb geen zin in koorts en ontstekingen enz.

ok ik begrijp hem, en succes met het zetten. lees in je log wel hoe je bevindingen zijn;)

• Topic Starter Topic Starter
het is van gg, ik had er de eerste 2 keer geen last van vandaar dat ik een topic open :D , ik weet dat bij andere UG labs het soms pijn kan doen in het begin, maar na de 3de keer ???

wat bedoel je met goed mengen, meng je de 2 potjes test en masteron bedoel je?

Je hoort bij test prop altijd van pijn hier, kan niet lopen/zitten.
Komt dit puur door deze test-p of is het normaal omdat je zo vaak die spuit erin stopt?

Het is gewoon wennen bij mij deed het ook pijn nu niet meer niet zeiken een door blijven gaan, gaat vanzelf weer weg.

wat bedoel je met goed mengen, meng je de 2 potjes test en masteron bedoel je?

Nee joh, test opzuigen in de spuit en dan de mast opzuigen. Dan nog wat lucht erbij en dan even licht schudden/mengen van de spuit.

Heb je nu toevallig een andere volgorde van opzuigen gebruikt?
Zo niet dan ligt de fout gewoon bij je zelf vrees ik...

ok thanks heb ik niet gedaan ga ik doen :)

ik heb sinds 2 keer test prop/ masteron gespoten, rechterbil en daarna linkerbil. Vandaag weer in linkerbil gespoten maar o zo een ontzettende pijn de uren erop :( Kan haast bijna niet lopen ???

is dit een vorm van onsteking :rolleyes:

Levrone,

Heb je jezelf geinjecteerd of door iemand anders laten inspuiten?

Mijn vriendin is verpleegkundige en die zegt dat je zelf nooit in je bil moet injecteren. De spier moet namelijk ontspannen zijn als je injecteert en dat kan niet als je het zelf doet.

Als je jezelf wilt injecteren, adviseert zij het daarom altijd in zittende houding in de bovenbenen te doen. :thumbs:

eerst de 2 vloeistoffen opzuigen daarna goed mengen GOED!!!!!
daarna de zwarte injecteernaals erop zetten en dan de vloeistof zeer RUSTIG zetten omdat de pset prop dunner is gaat hij te vlug in onze spier.
doe je dit te vlug ontstaat er een pijnlijke reactie van de spier.
en zeker je bil even rustig uit masseren oke succes ermee

Levrone,

Mijn vriendin is verpleegkundige en die zegt dat je zelf nooit in je bil moet injecteren. De spier moet namelijk ontspannen zijn als je injecteert en dat kan niet als je het zelf doet.
Als je jezelf wilt injecteren, adviseert zij het daarom altijd in zittende houding in de bovenbenen te doen. :thumbs:

Mij en ik denk ook een hele hoop anderen op dit board lukt dit echter wel. Heb er ook nooit last van gehad gelukkig. Zo moeilijk is het toch niet om die spier ontspannen te houden. Wat ik zelf doe is gewoon op het andere been leunen.;)

ik doe het zelf, ik zorg ervoor dat het geshaked wordt:D

Levrone,

Je kan merken dat je vriendin zichzelf nog nooit geïnjecteerd heeft...

Terug
Naar boven