XXL Nutrition

pijnlijk

ik heb sinds 2 keer test prop/ masteron gespoten, rechterbil en daarna linkerbil. Vandaag weer in linkerbil gespoten maar o zo een ontzettende pijn de uren erop :( Kan haast bijna niet lopen ???

is dit een vorm van onsteking :rolleyes:

bij elke vorm van weefselschade is er sprake van een ontstekingsreactie, dus je het is een itis ( ontsteking )

• Topic Starter Topic Starter
dat kan kloppen want bij het indrukken van dat rampzalige spuitje (vooral met linkerhand), roteert het een beetje aan alle kanten in de glutes.

daarna de zwarte injecteernaals erop zetten en dan de vloeistof zeer RUSTIG zetten omdat de pset prop dunner is gaat hij te vlug in onze spier.
doe je dit te vlug ontstaat er een pijnlijke reactie van de spier.
en zeker je bil even rustig uit masseren oke succes ermee

beide hebben prop ester en afhankelijk van de vloeistof waarin ze zijn opgelost kunnen ze even dik zijn. dus maakt niet uit. sterker nog mijn mast is dunner dan mijn test prop ;)
mss heb je niet diep genoeg gezet, in de buurt van zenuw of zoeits...trekt vaak vanzelf weg...en bedenk...zelf zetten in je reet is gewoon k*t!

• Topic Starter Topic Starter
waar zet jij hem dan, persoonlijk vindt ik in de glutes het minst pijnlijke alleen vloeistof duwen is onhandig.

Terug
Naar boven