AndroidHealthClinic

Pindakaas vs Kipfilet

zo doe ik het ook, 's avonds rond half 10 na het trainen eten, heb ook geen andere keus :P

S'avonds direct na het trainen: jus d'orange met crea,20 minuten daarna whey shake
Half uur daarna 1 blikje tonijn , half uur daarna eiwit van 5 eieren. Voor het slapen 300gr kwark met whey en water in de shaker.

Laatst bewerkt:
Ik eet altijd een bakkie kwark voordat ik slapen ga, en als snack eet ik ongezouten pinda's voor 's avonds!

ow ik zie dat je laat traint. Zelf neem ik dan nog wel een volwaardige maaltijd. De verbranding ligt de eerste uren volgens mij een stuk hoger na de KT, want heb dan altijd snel weer honger. Een bakkie kwark is wss dan wat te min.

S'avonds direct na het trainen: jus d'orange met crea,20 minuten daarna whey shake
Half uur daarna 1 blikje tonijn , half uur daarna eiwit van 5 eieren. Voor het slapen 300gr kwark met whey en water in de shaker.
Correct me if I'm wrong maar breekt jus d'orange de creatine niet juist af?

Correct me if I'm wrong maar breekt jus d'orange de creatine niet juist af?

Whut really? Weet iemand hoe het hiermee zit?Ik dacht dus aan snelle carbs in de jus d'orange om de creatine in te voeren tijdens een insulinepiek.
???

Ik ben persoonlijk iemand die dingen die uit studies zijn gebleken gaat proberen. Dan beslis ik of het voor me werkt. Ik ga niet zomaar "in het wilde weg" proberen. Ik hoef niet opnieuw het wiel uit te vinden.

Zo is het bijvoorbeeld dat krachttraining je glycogeen voorraad helemaal niet zo veel aantast, het is (volgens studies, daar heb je hem weer:D) dan ook niet nodig om dat weer aan te vullen na de training.

sorry voor de offtopic, maar ik had het daarstraks hier nog over met mijn vriendin. Ik ben bewust van deze studie maar niet van de algemene juistheid.
Als ik train ligt de intensiviteit torenhoog. Maar echt heel erg hoog. Als ik daarna niet minstens een rijpe banaan en 50g waxy maize naarbinnen speel gevolgd door een goede maaltijd met veel carbs; kun je me de rest van de dag dweilen. ;)
Ik heb vroeger toen ik zo zwaar begon te trainen vaak verschijnselen van hypoglycemie gehad na een training, toen maar stipt aan die carb-loading gaan houden.. Geen lachertje als je om de 2 minuten even op je knieën valt in de winkel. zoiets van licht aan - licht uit - ... - ... - enzoverder.

eerlijk gezegd wanneer ik rondkijk in de gym zie ik weinig mensen (heel weinig) met deze intensiteit trainen. Kan me best weer voorstellen dat deze studie voor deze mensen dan wel weer klopt.
Helaas is enige progressie bij deze personen vaak zoek!

ontopic:
ik lees in je andere posts dat je groot en breed wil worden, dat massa je voornaamste doel is en dat je nog niet zo heel lang bezig ben met BB?

Right?

Mijn mening is dan dat deze vraag details zijn waar je je (nog) niet mee hoeft bezig te houden. Na training goed en schoon eten... simple as it gets.

Mag ik je stats? ik heb nl ook de fout in het begin gemaakt dat ik aan de details begon te sleutelen zonder de basis voldoende onder de knie te hebben. Dat is vaak een gevolg van over-informatie en mis-informatie.

Sorry als ik het mis heb natuurlijk, probeer je te helpen ;)

beter geen brood inderdaad,,, pinda's voor the win!!

Terug
Naar boven