MuscleMeat

Pink Magic (testo booster) logje

Bezoekers in dit topic

Nog altijd nergens last van, gaat erg goed dus!
 
Log je trainingen eens. Kunnen we zien of je goed gaat. :p
 
Log je trainingen eens. Kunnen we zien of je goed gaat. :p

Ben nu gewoon gestagneerd in kracht, niet echt de moeite om te loggen erover dus :D maar ik ga niet achteruit!
 
Heb net ook een test booster gekocht, syntest van syntech. Ben zeer benieuwd naar de effecten aangezien ik weinig voel van supplementen als creatine en S.A.W. (pre workout met pump, creatine en energy maximizer).

Zeer interresante log heb je hier. Heb hem volledig doorlezen.

Blijkbaar staat er geen periode op syntest en kan je het zolang gebruiken je wilt. Gewoon 3 pillen voor het slapen gaan. Ik begin er vanavond mee.
 
Nog even een updateje. Ben een heel klein beetje kracht verloren, maar eigenlijk verwaarloosbaar. Alles gaat eigenlijk goed dus :D
 
Na aanleiding van Michiel's logje dit product ook besteld bij body en fit shop. Een dikke half jaar geleden de kracht training erbij gepakt ivm. een knie operatie. Laatste paar maanden erg actief bezit. Ik dacht naast Why Perfection, creatine en BCAA laat ik eens een Pink Magic "kuur" proberen.
Na een x aantal dagen kreeg ik net zoals Michiel ook al beschreef, dikke aders en ook op plekken waar ze anders niet opvielen. Gevoel een dikkere pomp te hebben. Spieren die tijdens de training wat dikker opzetten dan voor de kuur. Ook kracht toename is sinds de kuur toegenomen. Voor de kuur een tijdje stil gestaan en geen tot weinig vooruitgang gehad. Kracht toename voornamelijk bij het trainen van de rug en borst spieren. Qua gewicht weinig tot niks aangekomen.
Ieder lichaam is anders en zal wss anders reageren op testosteron boosters. Ik kan er tot nu toe alleen maar goeie dingen over schijven. Eind van mijn kuur zal ik nog een post plaatsen.
(Mijn libio is op hetzelfde niveau gebleven als voor de kuur, dus een relatie probleem ga je hiermee niet weg n**k*n)
 
Laatst bewerkt:
Godverdek*t wat is dit nou weer man, heb ik de ganse nacht bijna wakker gelegen omdat ik ****ing veel zin had in coïtus en ik er maar niet vanaf geraakte... :D

probeer jezelf eens flink te pakken ;). Helpt...
 
Hallo,

Ik heb dit hele topic grondig doorgelezen, en heb nu ook pink Magic in de keuken staan. IK begin er morgen mee. (Helaas doe ik ook aan kickboxen buiten bodybuilding) EN maandag begin ik altijd met kickboxen moet ik het dan ook al nemen denk je?

En btw het is nu ruim een half jaar verder dan je laaste update dus ben wel benieuwd naar status van nu.
 
Wat een k*t supplement, heb dit een tijd geleden gebruikt en helemaal NIKS gemerkt. Maar goed dat het afgeprijsd was, test boosters zijn niet voor iedereen effectief dat blijkt wel.
 
Ook geprobeerd en niet echt iets van gemerkt
 
lol?

Pumping komt hier niet echt vaak, als je vragen hebt ga je meer aan een PB naar hem hebben :D

En pink magic, goh testo boosters zijn vooral geldklopperij. Heb m ook geprobeerd maar was meer placebo effect!
 
Back
Naar boven