MuscleMeat

Plaatselijk vet verbranden??

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Ik weet dat dit een hekel punt is.
Ik geloofde er nooit in.
Echter ben ik aan het denken geslagen.

Oud vet: Vet wat er allang zit en wat moeilijk weggaat zelfs met veel cardio door slechte doorbloeding van het gebied.

Door te trainen zorg je dat er extra bloed in een bepaald gebied komt. Afvalstoffen worden sneller afgevoerd. Voedingsstoffen sneller toegevoerd.

Ik train mijn buik nooit separaat. Ik heb wel sterke buikspieren (maar dit komt door de zware compounds).
Echter op mijn buik heb ik erg veel vet zitten, en bij mijn armen, benen en rug valt dit allemaal wel mee (tuurlijk, ik ben bij lange na niet droog).

Nu ga ik toch wat separate buikspier trainingen toevoegen om te kijken of ik toch wat droger word in dat gebied. Puur om te kijken of mijn gedachte misschien toch kan.

Wat denken jullie?

Lipostabiel :D

Verder is het bijna onmogelijk zonder hulpmiddelen. Wel is het mogelijk op plaatselijk vocht te verwijderen, maar ook maar met kleine hoeveelheden.

Tja ik heb (en ik zal het zachtjes zeggen) ook wel eens het idee dat dit wel kan. Door de doorbloeding en het persen op lokatie zal er toch het een en ander gebeuren. Ik deed toen alleen de buikspier oefeningen bovenop mijn normale workout.Het effect was er wel maar omdat ik de lokatie trainde of omdat ik iets langer doortrain dan normaal. Durf het niet te zeggen.

In combi met lipostabil misschien

• Topic Starter Topic Starter
Tja ik heb (en ik zal het zachtjes zeggen) ook wel eens het idee dat dit wel kan. Door de doorbloeding en het persen op lokatie zal er toch het een en ander gebeuren. Ik deed toen alleen de buikspier oefeningen bovenop mijn normale workout.Het effect was er wel maar omdat ik de lokatie trainde of omdat ik iets langer doortrain dan normaal. Durf het niet te zeggen.

Ik denk dit dus ook steeds meer.

@Ryu?: Ryuobolic heeft me ook niet geholpen.
Je zei tegen mij dat ik die in kon nemen, samen met een glas bier. Ik werd er niks droger van hoor.

Als je je buikspieren alleen statisch hebt getraind, zal dynamische training ze misschien nog wat groter maken. Als je ze beter gaat zien, zou het eerder daardoor komen.

Verder tonen alle studies die ik gelezen aan dat het niet kan, daarin werd ook het punt van doorbloeding vermeld, tenzij je na infi setjes een grammetje vet extra als gevolg van betere doorbloeding significant vind. Als je die tijd op een loopband had gestaan had je meer vet verloren over je hele lichaam en ook je buik.

Ja ik dacht eerst zelf zo ook. Maar als je op een gegeven moment 1 mm nog maar op je arm hebt, en op je buik 10 mm, zal je dan op een gegeven moment niet meer gaan verbranden omdat je op andere plekken geen vet meer hebt?

(dit word een nice topic)

Ach, baat het niet...

Gewoon proberen, maar het blijft achteraf moeilijk te controleren of het heeft gewerkt.

Ik denk dit dus ook steeds meer.

@Ryu?: Ryuobolic heeft me ook niet geholpen.
Je zei tegen mij dat ik die in kon nemen, samen met een glas bier. Ik werd er niks droger van hoor.

Je moet de nieuwste ook nemen. De Ryubolic Animal Force pro 2000 xtreme force lip burner. :thumbs:

Ja ik dacht eerst zelf zo ook. Maar als je op een gegeven moment 1 mm nog maar op je arm hebt, en op je buik 10 mm, zal je dan op een gegeven moment niet meer gaan verbranden omdat je op andere plekken geen vet meer hebt?

Nee, je gebruikt het is verhouding. Bij mannen wordt het grootste gedeelte van vet opgeslagen rond de buik, maar omgekeerd wordt ook het grootste gedeelte van het vet dat je verliest, van de buik weggehaald. Je kan dus nooit kurkdroge armen hebben en een bierbuik.

Idd, ik geloof der ook niet in... Het komt vanzelf wel.. Maargoed, het lullige is dat je het moeilijk zult kunnen bewijzen (echte bewijzen zeggen altijd dat het niet kan), want wanneer jij je buik traint, met veel cardio (als extra cardio laten we zeggen), dan weet je niet of het nu specifiek door die buiktraining komt of doordat je wat meer cardio doet dan normaal.. Daarnaast zal het je nooit lukken om droog te worden op je buik terwijl je verder nog vet bent.. Dit zou dus moeten kunnen als jou theorie klopt, right?

Idd, ik geloof der ook niet in... Het komt vanzelf wel.. Maargoed, het lullige is dat je het moeilijk zult kunnen bewijzen (echte bewijzen zeggen altijd dat het niet kan), want wanneer jij je buik traint, met veel cardio (als extra cardio laten we zeggen), dan weet je niet of het nu specifiek door die buiktraining komt of doordat je wat meer cardio doet dan normaal.. Daarnaast zal het je nooit lukken om droog te worden op je buik terwijl je verder nog vet bent.. Dit zou dus moeten kunnen als jou theorie klopt, right?

Ik zeg niet dat 1 plek 100% droog kan worden en andere kant niet.
Maar mijn gedachte is meer om bijvoorbeeld een bepaald gebied wat extra te kunnen verbeteren.

Ryu: Je mag geen verkooppraat houden voor je handel he!

Ik denk dat als je geen vet meer op andere plekken overhoud, je lichaam natuurlijk wel bij je buik het vet weg gaat halen. Simpel eigenlijk, je lichaam wil verbranden en gaat daar vet voor gebruiken (als je eetschema goed zit tenminste), daar waar nog vet zit trekt je lichaam dat weg.

Nee dank u!
Ik hou het wel bij mijn light bier dieet;)

En zoals ik al zei kan vocht veel verschil uitmaken. Cremes die vochtafdrijven kunnen bepaalde plekken wel strakker laten ogen.

Terug
Naar boven