XXL Nutrition

Plaatselijk vet verbranden??

Hehe pomp is maar ff he kale.
Daarnaar is het extra bloed weg en is het weer normaal. Misschien meer/minder vocht!

De pomp volledig laten verdwijnen kan wel een week of 1 a 2 duren. Als je 1 a 2 weken niets doet, dan lijk je toch ook minder vol ;)

Ik weet dat dit een hekel punt is.
Ik geloofde er nooit in.
Echter ben ik aan het denken geslagen.

Oud vet: Vet wat er allang zit en wat moeilijk weggaat zelfs met veel cardio door slechte doorbloeding van het gebied.

Door te trainen zorg je dat er extra bloed in een bepaald gebied komt. Afvalstoffen worden sneller afgevoerd. Voedingsstoffen sneller toegevoerd.

Ik train mijn buik nooit separaat. Ik heb wel sterke buikspieren (maar dit komt door de zware compounds).
Echter op mijn buik heb ik erg veel vet zitten, en bij mijn armen, benen en rug valt dit allemaal wel mee (tuurlijk, ik ben bij lange na niet droog).

Nu ga ik toch wat separate buikspier trainingen toevoegen om te kijken of ik toch wat droger word in dat gebied. Puur om te kijken of mijn gedachte misschien toch kan.

Wat denken jullie?
Doe voor cardio altijd hardlopen, maar vet op benen is juist laatste weg. Squatten/isoleren in die periode maakt dan ook geen donder uit. Doorbloeding kan je wel verhogen, maar isolatieoefeningen gaan niet doordat ze de spier plaatselijk beter doorbloeden ook het vet in de huid daarond automatisch beter doorbloeden of het vet alleen daar vandaan doen halen. Waar meer vet is blijf je nu eenmaal het langst zitten met een laag, waar er minder te halen is ben je eerder droog. Hier is al iets gezegd over lipostabil, als je dat in vetlagen spuit en dan cardio doet dan zouden die vetzuren eerder verbrand worden omdat de celwanden open gaan. Ik heb het zonder cardio geprobeerd en ik heb een vermoeden dan de huid er iets dunner is geworden, maar blijft gissen. Iig het is het proberen waard, maar oefeningen die isoleren en plaatselijk verbranden is wat mij betrefd een mythe en dat blijft het ook.

Als je vóór de armoefeningen lekkere strakke knelbandjes om je schouders aanbrengt, móeten ze wel het armvet gaan verbranden....
Hehe was het maar zo eenvoudig:)

Als het vocht is kan je SPH gebruiken. Ontrekt vocht onder de huid vandaan.

Beste ries.

Ik weet wat je bedoeld. Je hebt overal vet en daaronder massa. Cutten dus. Het kan fftjes duren. Bij mij kwamen eerst mijn armen, bovenborst en schouders droog te staan en worden zoals altijd snel geaderd bij mij. Pas later worden ook de quads droger, evenals de rug en de kuiten. De bovenbuik is meestal ook geen probleem. Pas als het vet daar weg is, beginnen d3 onderbuik, onderrug en bij mij ook onderborst droger te worden. Dus het is heel normaal, dat bepaalde dingen droger zijn dan anderen maar dat wist je vast wel hahaah

succes gozer, ik ben zeker benieuwd naar je resultaat

plaatselijk vet verbranden is taboe

Ik bedoel dus, als je je armen helemaal isoleert tijdens het oefenen, dan zullen de oefeningen het vet alleen maar uit de armen kunnen halen. Het kan zijn dat er een of twee nadeeltjes aan deze methode verbonden zijn.... en voor de buik zou ik niet weten waar je de knalbandjes moet aanbrengen...:D

Dude dat meen je toch allemaal niet serieus he? :rolleyes:
Dan zou je ze dus zo af moeten knellen dat er geen doorbloeding meer in de armen is, zodat er geen vet uit andere delen van het lichaam gehaald kan worden + moet er in de armen een nieuwe bloedsomloop ontstaan! :D

Ik bedoel dus, als je je armen helemaal isoleert tijdens het oefenen, dan zullen de oefeningen het vet alleen maar uit de armen kunnen halen. Het kan zijn dat er een of twee nadeeltjes aan deze methode verbonden zijn.... en voor de buik zou ik niet weten waar je de knalbandjes moet aanbrengen...:D

hmm, ik hoop dat er foto's gemaakt worden terwijl hij zo'n zwem-eend probeert aan te trekken. Ik wens hem nu al veel succes. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer eens een sauna belt tijdens je cardio opzich is het een ruk apparaat je verliest alleen vocht ok scheelt natuurlijk ook maar tijdens cardio helpt het je bloedsomloop op deze slecht doorbloede delen (oud vet) op gang te helpen. Scheelt best wel mensen zullen je wel vreem aan kijken in de gym maar SCHIJT AAN :D

hmm door dit topic ben ik op een idee gekomen, stel ik bulk 2 maanden ,kom in die 2 maanden 2,5 kilo aan na die 2 maanden ga ik paar weken cutten en val een kilo ofzo aan en dan weer bulken etc, zou dit werken? wie heeft dit ooit geprobeerd?

Niet toevallig in mijn log gelezen?:o

Als je toch aan de AAS gaat zou ik Winny toevoegen. Mss wat Clen/T3/ECA anders kan je nog gaan denken aan DNP. Als je dan niet droog word gaat het nooit gebeuren :D

Ik zie je vraag zometeen wel in het AAS forum :D

vet dat voor verbranding wordt gebruikt wordt toch in de lever omgezet tot nuttige shizzle?

Klopt word door de Citroenzuurcyclus omgezet naar Glycogeen en dan weer naar Glucose
Of ik vergis me en de Citroencyclus doet juist precies het omgedraaide. Tentamens zijn achter de rug en ben alles al vergeten hahhaa. Ik zoek het straks wel even op

Wanneer kan je het beste clenbuterol gebruiken? Ik word in december 19 jaar. Kan ik het dan innemen?

Wanneer kan je het beste clenbuterol gebruiken? Ik word in december 19 jaar. Kan ik het dan innemen?

Als je dit aan mij vraagt wil ik graag even zeggen dat je je vraag beter in het Anabolen forum kan stellen. Hierdoor krijg je meer en betere reacties en vervuilen we Ries zijn topic niet.

EDIT: 19 jaar ik zou er nog even vanaf blijven.

Als je vóór de armoefeningen lekkere strakke knelbandjes om je schouders aanbrengt, móeten ze wel het armvet gaan verbranden....

Ah vandaar dat mijn piemol een stuk minder dik is als ik een cockring heb gebruikt.........:(

Ik heb zelf ook weleens het idee dat ik soms plaatselijk wat vet kwijtgeraakt ben maar eigenlijk geloof ik er niet zo in.

Als je dit aan mij vraagt wil ik graag even zeggen dat je je vraag beter in het Anabolen forum kan stellen. Hierdoor krijg je meer en betere reacties en vervuilen we Ries zijn topic niet.

EDIT: 19 jaar ik zou er nog even vanaf blijven.

Hoezo? Valt clenbuterol onder AS?

Hoezo? Valt clenbuterol onder AS?

Meeste Clen gebruikers zul je hier niet vinden die zul je vinden in het Anabolen forum. Clen valt niet onder anabolen maar vind het persoonlijk verstandiger om met alle geavanceerde middelen te wachten tot je 21 bent.

Terug
Naar boven