- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee dank u!
Ik hou het wel bij mijn light bier dieet![]()
Mijn steun heb je!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dank u!
Ik hou het wel bij mijn light bier dieet![]()
Mijn steun heb je!was ook maar grapje , bench. Maar Ries als je het voor je eigen doeleinden wil doen gebruik dan eerst je gewoon cut schema. Yohimbine HCL staat ook bekend om zijn werking rondom de ''lovehandels'' . Maar het is volgens mij een feit dat mannen door de testo de buik/onderrug als voornamelijke vetopslag hebben.

sja..plaatselijk vet weg? afgezien van een liposuctie..blijft er alleen nog sth en lipostabil over
overigens ben ik wel van mening dat oud vet wel weg KAN, het kost alleen wel een hooooooooooooop ellende en moeite![]()

Ik weet dat dit een hekel punt is.
Ik geloofde er nooit in.
Echter ben ik aan het denken geslagen.
Oud vet: Vet wat er allang zit en wat moeilijk weggaat zelfs met veel cardio door slechte doorbloeding van het gebied.
Door te trainen zorg je dat er extra bloed in een bepaald gebied komt. Afvalstoffen worden sneller afgevoerd. Voedingsstoffen sneller toegevoerd.
Ik train mijn buik nooit separaat. Ik heb wel sterke buikspieren (maar dit komt door de zware compounds).
Echter op mijn buik heb ik erg veel vet zitten, en bij mijn armen, benen en rug valt dit allemaal wel mee (tuurlijk, ik ben bij lange na niet droog).
Nu ga ik toch wat separate buikspier trainingen toevoegen om te kijken of ik toch wat droger word in dat gebied. Puur om te kijken of mijn gedachte misschien toch kan.
Wat denken jullie?
Baat het niet dan schaadt het niet. 
Wanneer krijgen we eens een picture te zien?
Als jij het kan, kan ik het ook![]()
![]()

wel mede door wat chemische hulp

maar het werpt wel degelijk resultaat.
en of het nou met chemische hulp is geweest of niet...boeit me geen fl**ker
ik post weer wat zodra ik op de 10-12%zit
Tot over 2 jaarnou ries..ik zal je eerlijk bekennen...dr is al een heeeeeeeeeeeeeel stuk weg sinds de wok en bbqwel mede door wat chemische hulp
maar het werpt wel degelijk resultaat.
maat van me op de gym die wedstrijden draait was vroeger ook mega endo, maar nu zit ie op 8% standaard nadat ie zn baby-vet kwijt was, hij is van mening: als je al je vet kwijt bent wat je van jongsaf aan bent verloren is het vele malen makkelijker om rondd e 10% te zitten. Hij is droog en hard..maar heeft helaas wel een vettige dikke huid waardoor ie pas bij 3-4% goed vasculair is
maargoe...hij gaat nu lekka lekkaen of het nou met chemische hulp is geweest of niet...boeit me geen fl**ker
ik post weer wat zodra ik op de 10-12%zit
![]()
Grapje he 
ik denk zelfs dit jaar nog met dit tempo
Richard, je stelt me echt teleur...![]()
De reden dat jij veel vet daar hebt zitten, is normaal bij een man. Bij een vrouw zet het gemiddeld meer aan bij de heupen/dijen en bij de man rond de middel.
Door je buik te trainen zal je buik alleen maar dikker lijken ivm het naar buiten drukken van je buikspieren.
I know Kale, echter als ik mijn armen een paar weken oversla, lijken deze ook vetter (weet natuurlijk niet of dat ook daadwerkelijk is).
Probeer gewoon een lekkere discussie op gang te brengen.
@Zelda: Ik hoor altijd dat oud vet moeilijker af te schudden is als jong vet (wat recent is aangezet) omdat de doorbloeding slechter zou zijn.
hmm door dit topic ben ik op een idee gekomen, stel ik bulk 2 maanden ,kom in die 2 maanden 2,5 kilo aan na die 2 maanden ga ik paar weken cutten en val een kilo ofzo aan en dan weer bulken etc, zou dit werken? wie heeft dit ooit geprobeerd?

Misschien lijken je armen vetter doordat de spieren dan gewoon wat verslappen.
Het is inderdaad wel zo dat oud vet moeilijker is weg te krijgen, en misschien komt dat inderdaad door een slechtere doorbloeding, maar uiteindelijk gaat het er gewoon aan hoor, als je cutschema maar in orde is. Ik denk niet dat het trainen van een spier die toevallig in de buurt ligt daar veel aan verandert. Bovendien heb jij al een prima doorbloeding in je buikspieren, getuige de massa die je daar al hebt, dus ik denk niet dat er winst is te behalen met extra oefeningen.

Btw, ik las dat je borst slecht is. Heb je al eens geprobeerd om binnenkant borst goed te trainen?