- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Allemaal flyes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wehehe, hier ga ik weer maar...
Ik heb weleens gehad dat na en nachtje met XTC op dat ik de hele nacht had doorgetampt en toen ik thuis kwam waren m'n benen erg droog, en de rest in veel mindere maten, ik zag gewoon dat m'n benen ripter waren dan m'n bovenlichaam.
hmm door dit topic ben ik op een idee gekomen, stel ik bulk 2 maanden ,kom in die 2 maanden 2,5 kilo aan na die 2 maanden ga ik paar weken cutten en val een kilo ofzo aan en dan weer bulken etc, zou dit werken? wie heeft dit ooit geprobeerd?
hmm door dit topic ben ik op een idee gekomen, stel ik bulk 2 maanden ,kom in die 2 maanden 2,5 kilo aan na die 2 maanden ga ik paar weken cutten en val een kilo ofzo aan en dan weer bulken etc, zou dit werken? wie heeft dit ooit geprobeerd?

Hehe. Kg kipfilet aan een koordje aan het plafond hangen en dan flink er op in beuken??

.
.Hehe.
Is natuurlijk voor mijn zelf.
Maar ik zoek een overtuiging om crunches te doen![]()

I know Kale, echter als ik mijn armen een paar weken oversla, lijken deze ook vetter (weet natuurlijk niet of dat ook daadwerkelijk is)..

Vraag me eerder af wat je doel daarmee is . Zo kort op en af.
Als je vóór de armoefeningen lekkere strakke knelbandjes om je schouders aanbrengt, móeten ze wel het armvet gaan verbranden....