AndroidHealthClinic

Plates op de ACLO (Groningen)

Temps

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m84
Massa
102kg
Ik train nu al enige tijd op de ACLO in Groningen maar ik heb eigenlijk nooit zeker geweten of het nou wel of geen bumper plates zijn. Gezien ik mezelf nu de Clean and Jerk aan het aanleren ben zou het fijn zijn als ik de gewichten zou kunnen droppen.

Weet er iemand toevallig of ze daar bumper plates hebben? Zoniet dan maak ik vanavond even een foto van de plates.

(Ik voel er namelijk weinig voor met die dingen te gaan gooien om er dan zelf uitgegooid te worden :P )

Als je een foto maakt, is het vrij gemakkelijk te zeggen (wel in verhouding met iets van herkenbare grootte erbij fotograferen dan he). Maar als een schijf van 20 of 25 kilo 1-2 cm dik is, is het vaak geen bumper, en als ze een cm of 5 dik zijn, zijn dat het wel. Een foto en hier weten we het vast wel, maar je kan het toch ook gewoon vragen? En is er anders geen soort plateau (hier wel) die wat meer tegen een stootje kan?

Kan je toch aan de sportschoolhouder vragen?
Hebben ze ook een platform dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nouja het is vrij moeilijk de instructeurs te herkennen daar, de plates zijn wel zo'n 5 centimeter dik. Maar er is geen plateau of iets dergelijks - alleen een rubberen matje

Deze rubbermatten zijn niet bedoeld om dergelijke gewichten op te laten vallen. Het "gooien" van gewichten bij C&J staan we niet toe. Goed dat je het eerst even vraagt :D

Laatst bewerkt:
Nouja het is vrij moeilijk de instructeurs te herkennen daar, de plates zijn wel zo'n 5 centimeter dik. Maar er is geen plateau of iets dergelijks - alleen een rubberen matje
???

Je vraagt op een forum of je in een specifieke gym iets mag doen? Een beetje contact gestoord?

Terug
Naar boven