XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

Ja precies dit en zijn bijnaam zal niet voor niets "the wizard" zijn. dat past volgens mij prima bij het doel om meer te leren en met ons te delen! ;-)
Maar Neil dus ook, Y3T! Bonac en Flex zijn toch helden! en hij is af en toe nog in Nederland, lijkt me toch tof je coach een keer irl te ontmoeten.
Maar zoals al gezegd is de UK ook niet ver weg!

neil hill heeft enorm veel atleten, zijn diëten + trainingen zijn copy paste en hij reageert amper.
the wizard zijn trainingen zijn heel goed, dieet vind ik minder.

• Topic Starter Topic Starter
Peter Van Mol niet iets voor je? Al durf ik niet te zeggen of ie momenteel nog mensen coacht.

@Galen waarom coach jij hem nie ff

Hij heeft de Olympia op een haar na gemist, voldoet niet aan de eisen :P

Wie is de mol

Ik heb zojuist een mail terug gekregen van Kai en hij zegt nu dat hij alleen aanpassingen maakt op hetgeen wat ik nu al neem qua AAS. Maar hij zet zelf niks in elkaar qua cycles. f**k my life. Weer geld kwijt voor niks :roflol:

Ik ga naar Dave Palumbo. Heb hem gevraagd hoe ik moet betalen en dan begin ik volgende week.

kai doet niet aan cycles? Wat is dat nou weer voor iets goedkoops? Doet ie vast alleen bij profs.

Ik heb zojuist een mail terug gekregen van Kai en hij zegt nu dat hij alleen aanpassingen maakt op hetgeen wat ik nu al neem qua AAS. Maar hij zet zelf niks in elkaar qua cycles. f**k my life. Weer geld kwijt voor niks :roflol:

Ik ga naar Dave Palumbo. Heb hem gevraagd hoe ik moet betalen en dan begin ik volgende week.

Van iemand als Kai Greene zou je zoiets niet verwachten. Zo zie je maar weer dat de meeste wannabe coaches alleen maar oplichters zijn. Jammer!!

hoeveel kost chris aceto doen?

Heb je Kai al betaald? Wat een atser zeg..

Heb je Kai al betaald? Wat een atser zeg..

grapefruit4.md.gif

Terug
Naar boven