- Waardering
- 4.424
Ja omdat die zei dat die ook begeleiding in aas deed. Maar wat die er niet bij zei was dat die alleen aanpassingen deed maken aan de hand van wat je momenteel pakte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja omdat die zei dat die ook begeleiding in aas deed. Maar wat die er niet bij zei was dat die alleen aanpassingen deed maken aan de hand van wat je momenteel pakte.
In hoeverre zijn die aanpassingen? Tot op een hoogte dat het als een geheel andere cycle beschouwd kan worden of totaal niet?Ja omdat die zei dat die ook begeleiding in aas deed. Maar wat die er niet bij zei was dat die alleen aanpassingen deed maken aan de hand van wat je momenteel pakte.
Dat weet ik niet maar ik wil gewoon dat die alles zelf op zet. Daar heb ik hem ook voor betaald.In hoeverre zijn die aanpassingen? Tot op een hoogte dat het als een geheel andere cycle beschouwd kan worden of totaal niet?
Dat weet ik niet maar ik wil gewoon dat die alles zelf op zet. Daar heb ik hem ook voor betaald.
Ik heb me geld terug gevraagd maar dat zal die vast al aan grapefruits hebben opgemaakt.
Over me huidige cycle hoef ik niet meer info, Milos heeft me dat uitgelegd. Ik zoek juist iets nieuws..Jezus wat een naaistreek! En als je nou aangeeft hoe jij op het moment cyclet (uiteraard zonder te vertellen dat het van milos komt)? Misschien dat hij dan iig nog iets inhoudelijks over je cycles zegt.
Over me huidige cycle hoef ik niet meer info, Milos heeft me dat uitgelegd. Ik zoek juist iets nieuws..
Maar goed ik denk niet dat ik me geld nog terug krijg, helaas.

Nee daar begin ik niet aan. Hij heeft me voorgelogen en dan ga ik daar niet het beste uit proberen te maken. Hij moet gewoon zijn afspraken nakomen en anders geld terug geven.Ja dat begrijp ik. Maar het zou zomaar kunnen dat Kai daar een andere mening over heeft en het dus aanpast. Levert je in elk geval een andere visie op. Nog steeds genaaid, maar beter dan niets![]()
Over me huidige cycle hoef ik niet meer info, Milos heeft me dat uitgelegd. Ik zoek juist iets nieuws..
Maar goed ik denk niet dat ik me geld nog terug krijg, helaas.
lijkt wel de DBB methodeWat een luie fl**ker hey. Ja maak zelf maar wat dan keur ik het wel even pfff

Peter Van Mol niet iets voor je? Al durf ik niet te zeggen of ie momenteel nog mensen coacht.
Wat bedoel je precies?
om niet in detail te willen treden, hij is absoluut geen coach.
Een cycle die kant noch wal raakt. Dan moet hij toch met iets over de brug komenMisschien moet je gewoon een cycle in mekaar flansen en hem opsturen. Kijken wat hier er dan van maakt.