Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Ja, stuur ander iedereen in dit topic een PB jaaaaaaaaaa

Zaterdag Hardbass? Zag dat Wouter eindelijk in was :cool:

Dat ik dit topic nog niet eerder had gexien :D 30 pagina's aan heerlijk leesvoer ingehaald . Ver buiten mijn eigen doelen maar echt fucking kicken dat je alles deelt. Ga zo door @Pleister :flexbiceps:

In!

Dave Palumbo, nice.
Ik ga een gokje doen naar zijn cycle advies,350mg test EO,250mg deca EO,125mg tren EO,250mg eq EO en 6IU ghg per dag .
Ben wel benieuwd wat hij als slin protocol gaat voorstellen, is blijkbaar geen fan ervan.

Dave Palumbo, nice.
Ik ga een gokje doen naar zijn cycle advies,350mg test EO,250mg deca EO,125mg tren EO,250mg eq EO en 6IU ghg per dag .
Ben wel benieuwd wat hij als slin protocol gaat voorstellen, is blijkbaar geen fan ervan.
Palumbo geen fan van slin? Ben je dom? Hij is geen fan van veel aas

Nope, in het openbaar raad hij het af, maar denk dat dit voor zijn atleten wel anders zal zijn. ;-)
Maar ja, in een jaar tijd heb ik zijn dosis test dat hij aanrade ook zien evolueren van 750mg naar 1200mg test per week. :-p

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik dit topic nog niet eerder had gexien :D 30 pagina's aan heerlijk leesvoer ingehaald . Ver buiten mijn eigen doelen maar echt fucking kicken dat je alles deelt. Ga zo door @Pleister :flexbiceps:

In!
Leuk om te horen:cool:

Dave Palumbo, nice.
Dacht juist ook dat die fan was van insuline. Even afwachten op antwoord

Ik ben de baas van dit topic en ik eis dat deze pb openbaar word gemaakt

Vind ik ook. Mensen een beetje zwart maken maar dan niets openbaar durven zeggen...

Maar hij is dan ook buiten geflikkerd bij Musculi (zelf weg gegaan volgens hem :D ) dus zal nog een beetje gevoelig liggen bij onze 5 percenter.

Zojuist mail terug van Kai Greene. Hij compenseert me door een deel van het bedrag terug te storten:cheer:

Dat is dan weer wel netjes van hem, ben je semifucked :P

Weet je wat ik mij een beetje afvraag.. Hoe weet je nou zeker dat kai je bijvoorbeeld mailt en niet 1 of andere Pipo die ingehuurd is om mails te beantwoorden en wat basis kennis bezit. Want het kost toch telkens een bak geld en het lijkt mij dat een heleboel mensen het een fantastisch idee vinden om gecoacht te worden door zo'n bb.

Voorbeeld hij heeft 200 atleten die hij moet mailen en contacten dat is toch niet te doen, maar wel super fijn bijverdienen :p

Weet je wat ik mij een beetje afvraag.. Hoe weet je nou zeker dat kai je bijvoorbeeld mailt en niet 1 of andere Pipo die ingehuurd is om mails te beantwoorden en wat basis kennis bezit. Want het kost toch telkens een bak geld en het lijkt mij dat een heleboel mensen het een fantastisch idee vinden om gecoacht te worden door zo'n bb.

Voorbeeld hij heeft 200 atleten die hij moet mailen en contacten dat is toch niet te doen, maar wel super fijn bijverdienen :p
Wie zegt dat ik dit hele topic niet verzonnen heb?

Tja je weet het nooit inderdaad

Terug
Naar boven