MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

• Topic Starter Topic Starter
Begin shape en stats:
103,3kg
176cm

2z6fnu0.jpg

10dgsno.jpg

20p20eh.jpg

33mprew.jpg

Neem je ook iets om je bloeddruk te verlagen?
Welk merk van gear gebruik je?

Looks solid.
Titel mag je 'helaas' ook weer aanpassen.

Hoe is je bloeddruk met al die hgh/gear en slin. Kan me niet voorstellen dat die lekker in orde is :D

Aspirine enzovoorts zal niet vee doen bij dit soort situatie's. Denk eerder aan lisinopril enz.

Hoe is je bloeddruk met al die hgh/gear en slin. Kan me niet voorstellen dat die lekker in orde is :D

Aspirine enzovoorts zal niet vee doen bij dit soort situatie's. Denk eerder aan lisinopril enz.
Geen idee eigenlijk, nooit gemeten lol

Me vriendin is OK-assistent. Zal eens vragen of zij dat kan opmeten.

Ziet er netjes uit man! Leuke kuur ook! Vanwaar het eod zetten? Voor iemand onder jouw niveau zal dit niet veel extra positieven hebben toch?

Ook bij zon lang ester als de bold?

Ik heb er allemaal de ballen verstand van, maar ik vind dit 1 vd leukste topics om mee te lezen. Succes!

Leuk topic dit en hoop dat het je ver gaat brengen. Ook goed Nederlands, is ook wellis anders helaas. Maar is isuline noodzakelijk om een echte grote jongen te worden? Heb me er nog niet genoeg over ingelezen maar het lijkt me een link goedje om te zetten.
Hgh+a.s. is dat echt een aanzienlijk verschil zonder slin?

Leuk topic dit en hoop dat het je ver gaat brengen. Ook goed Nederlands, is ook wellis anders helaas. Maar is isuline noodzakelijk om een echte grote jongen te worden? Heb me er nog niet genoeg over ingelezen maar het lijkt me een link goedje om te zetten.
Hgh+a.s. is dat echt een aanzienlijk verschil zonder slin?
Dankjewel maat.

Om echt huge te worden is insuline een must (helaas). Zonder insuline kun je zeker goed uitzien maar op een gegeven moment blijf je hangen. Al helemaal wanneer je genetics tegenvallen door bijvoorbeeld slechte receptoren gevoeligheid.

Ik zit nu op 50iu insuline per dag maar voel er niks van. Ik wacht nog een paar daagjes en dan ga ik al verhogen.

Heb je je novo in pennen eigenlijk? Heb je heel wat pennen nodig als het wegwerp is. Of heb je gewoon een 10 ml ampul

Terug
Naar boven