- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Platinum Pharma pak ik maat.Neem je ook iets om je bloeddruk te verlagen?
Welk merk van gear gebruik je?
Geen idee eigenlijk, nooit gemeten lolHoe is je bloeddruk met al die hgh/gear en slin. Kan me niet voorstellen dat die lekker in orde is
Aspirine enzovoorts zal niet vee doen bij dit soort situatie's. Denk eerder aan lisinopril enz.
Geen idee eigenlijk, nooit gemeten lol
Me vriendin is OK-assistent. Zal eens vragen of zij dat kan opmeten.

Zal het eens doen en me bloeddruk postenAls je dit allemaal draait dan is opmeten toch wel een vereiste 2x week... Foei![]()

Stabielere bloedwaarden en minder side-effects.Ziet er netjes uit man! Leuke kuur ook! Vanwaar het eod zetten? Voor iemand onder jouw niveau zal dit niet veel extra positieven hebben toch?
Jip ook lange esters.
Hoe kun jij PP gebruiken en die doseringen zetten? Zijn toch ampullen?
Had me even vergist in de dosering. 250 of 300mg ofzo, allemaal zelfde johHoe kun jij PP gebruiken en die doseringen zetten? Zijn toch ampullen?
Dankjewel maat.Leuk topic dit en hoop dat het je ver gaat brengen. Ook goed Nederlands, is ook wellis anders helaas. Maar is isuline noodzakelijk om een echte grote jongen te worden? Heb me er nog niet genoeg over ingelezen maar het lijkt me een link goedje om te zetten.
Hgh+a.s. is dat echt een aanzienlijk verschil zonder slin?
ThnxIk heb er allemaal de ballen verstand van, maar ik vind dit 1 vd leukste topics om mee te lezen. Succes!