AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Damn! Die front double bicep is echt nice!:bow:

Ziet er goed uit! En dat zal in het "echt" nog beter zijn.

Hoe zien jouw trainingen eruit? Heb je goeie lifts?

1.76 105kg+ RESPECT!

staat er goed bij man

Lekker heur :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit! En dat zal in het "echt" nog beter zijn.

Thnx boys

Hoe zien jouw trainingen eruit? Heb je goeie lifts?
Ik hanteer een split schema. Het ideaalste vind ik om elke spiergriep iedere 5/6 dagen te trainen. Dit is mijn routine:
Borst, rug, schouders/traps, biceps/triceps, quadriceps/hamstrings. Kuiten doe ik om de dag.

Edit:
Wat betreft de lifts. Ik heb een keer 170kg geduwd met bankdrukken maar verder heb ik niet veel boeiends. Ik doe namelijk niet aan squatten en deadliften. En bankdrukken doe ik relatief licht want ik krijg anders last van allerlei pijntjes.

Wellicht.. Net een nieuwe meid en die staat er allemaal niet echt achter. Meer zo van: je doet t maar maar ik zal iedere klagen dat je moet stoppen
En je weet zeker dat je bij haar wil blijven op die manier?

Laatst bewerkt:
Hieronder is nog een filmpje van de lift.

Achter mij staat trouwens drievoudig Nederlands kampioen sterkste man van Nederland in de junioren klasse. En nu al twee maal achter elkaar 3e plaats gehaald bij sterkste man van Nederland. Genoeg motivatie om zwaar te liften in de gym waar ik train.

Nice die 170, netjes uitgevoerd ook.

En Enzo herken je gelijk ja, die gaat het nog ver schoppen in de wereld van sterkste mannen.

Netjes! En waarom doe je geen squats en deadlifts?

Gewicht gaat eindelijk weer omhoog, ik zit momenteel op 105,5kg. Op het schema van Dave ben ik twee weken tijd 5kg verloren en ben nu in twee weken tijd weer 2,5kg zwaarder. Gaat de goede kant op. Vetpercentage is hetzelfde maar ben wel wat harder.

Heb me insuline verhoogd naar 65iu per dag. De laatste injectie zet ik uiterlijk rond 19.30u zodat ik voor het slapen rond 00.30u nog een maaltijd met vetten kan eten.
Meal 1: 15iu
Meal 2: 10iu
Meal 3: 10iu
Preworkout 15iu
Postworkout 15iu

Shape update pics:

Ohja let niet op de kommetje dat naast me staat, het dak lekt:o. Vrijdag komt een dakdekker kijken.
6ftf9t.jpg

rs7ces.jpg

5cku1t.jpg

taj2ph.jpg
Looking thick as f**k!
Zeker een nette shape, mooi als je hier op kunt bouwen en je vetpercentage gelijk blijft.
110 kilo aantikken en dan rustig cutten of een ander doel voor ogen?:P

Netjes! En waarom doe je geen squats en deadlifts?
Hou ik niet van. Doe alleen oefeningen die ik leuk vind

Looking thick as f**k!
Zeker een nette shape, mooi als je hier op kunt bouwen en je vetpercentage gelijk blijft.
110 kilo aantikken en dan rustig cutten of een ander doel voor ogen?:P
110kg inderdaad en erna cutten. Maar wil deze zomer wel iets droger staan. Dus hoop dat ik die 110kg haal maar anders ga ik na de zomer weer verder bouwen

Hou ik niet van. Doe alleen oefeningen die ik leuk vind

110kg inderdaad en erna cutten. Maar wil deze zomer wel iets droger staan. Dus hoop dat ik die 110kg haal maar anders ga ik na de zomer weer verder bouwen
Zkr man, als ik niet in wedstrijdvoorbereiding zat zag ik het punt er ook niet van in om te cutten (mits ofcourse de zomer/een vakantie ofzo) rest van het jaar gebruiken om kwaliteitsmassa aan te zetten. Heb je wel eens bij Haefland zien rondlopen, flinke buffel man :thumb:

Zkr man, als ik niet in wedstrijdvoorbereiding zat zag ik het punt er ook niet van in om te cutten (mits ofcourse de zomer/een vakantie ofzo) rest van het jaar gebruiken om kwaliteitsmassa aan te zetten. Heb je wel eens bij Haefland zien rondlopen, flinke buffel man :thumb:
Zo denk ik hetzelfde inderdaad.

Ik weet even niet wie je bent, train je er vaker?

Train er nu geregeld, sinds kort een jaarabonnement. Maar soms een beetje lastig met de afstand vandaar dat ik bij nog een andere gym train.

Zal je de volgende keer wel aanspreken! ben niet te missen haha:P

Latspread ziet er nice uit :thumbs:

Pleister, ik heb nog een vraagje over Dave. Je zei dat je teveel vet moest eten, nu valt mij op youtube op dat Dave niet vies is van veel vetten. Was het dieet wat hij voor jou had gemaakt een keto-dieet of niet specifiek keto?

Terug
Naar boven