Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Kerel hou je bek man. Kneus wat lul jij dan ? Weetje wel waar een spier uit bestaat ? En zeker is die daardoor uit en plateau gekomen lees zijn eerste post in dit topic kneus je komt net binnen lopen in deze topic. Kan geen allemaal spier zijn No shit sherlock maar aangezien glycogeeen best belangrijk is om groot te ogen. en ook om te groeien want wat doet slin dan volgens jou dus niks met aminozuren.
haha een mooie log en toch altijd dat gezeik van iedereen

Zonde dat mensen dit topic vervuilen, echt zonde. Beste niet met modder gaan gooien naar elkaar, uiteindelijk schiet niemand daar iets mee op & ergeren genoeg mensen zich er aan

Zie nu net dan je 25 bent en al 5 jaar on, hetzelfde als ik ongeveer(maar dan ben ik bijna 21 en 1 jaar on). Wat woog jij in het begin? Een pic zou al helemaal epic zijn:D

Please laat hem ecto as f$ck zijn op 20 jarige leeftijd :-p

Pleister is zo geboren

Toen zag je de potentie al :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.010
Zie nu net dan je 25 bent en al 5 jaar on, hetzelfde als ik ongeveer(maar dan ben ik bijna 21 en 1 jaar on). Wat woog jij in het begin? Een pic zou al helemaal epic zijn:D
Toen ik begon met trainen woog ik 69kg. En toen ik mijn eerste kuur startte woog ik 86kg.

Ik zal wat foto's uploaden deze week. Die staan bij mijn vader op de computer dus daar zal ik even heen moeten.

Please laat hem ecto as f$ck zijn op 20 jarige leeftijd :-p
Ik ben begonnen met trainen op mijn 17e. Op mijn 20e voelde ik me echt al fucking buff (wat waarschijnlijk niet zo was:o)

Was dat maar waar:D

die haat ook bij die foto hahah

Kerel hou je bek man. Kneus wat lul jij dan ? Weetje wel waar een spier uit bestaat ? En zeker is die daardoor uit en plateau gekomen lees zijn eerste post in dit topic kneus je komt net binnen lopen in deze topic. Kan geen allemaal spier zijn No shit sherlock maar aangezien glycogeeen best belangrijk is om groot te ogen. en ook om te groeien want wat doet slin dan volgens jou dus niks met aminozuren.

hahahah wat een nerd ben jij!

Hij is eerder zo groot geweest, dus ik weet niet wat jouw definitie is van een plateau.

Moet je nagaan je bent langer minder zwaar en meer vet percentage maar jij zal het wel weten

hij is al 5 jaar onn pakt belachelijke hoeveelheden insuline, normaal tot hoge dosering gh dus ik vind dit niet zo bijzonder als jullie dit vinden, het zijn wel mooie resultaten begrijp me niet verkeerd.

ik zit nu op 450mg test want ben van 20% naar 14 gegaan en nog zwaarder geworden.

Daarnaast heb ik mij kritisch uitgelaten dat je door deze hoeveelheid insuline zeker veel glycogeen gaat opslaan en daarnaast ook vocht, dit komt alleen door de insuline! AAS bouwen nog enigszins blijvende resultaten voor aantal maanden na gebruik insuline voornamelijk glycogeen en vocht, met de nadruk op het woord voornamelijk, want je bouwt er zeker wel spier mee op!

hij is al 5 jaar onn pakt belachelijke hoeveelheden insuline, normaal tot hoge dosering gh dus ik vind dit niet zo bijzonder als jullie dit vinden, het zijn wel mooie resultaten begrijp me niet verkeerd.

ik zit nu op 450mg test want ben van 20% naar 14 gegaan en nog zwaarder geworden.

Daarnaast heb ik mij kritisch uitgelaten dat je door deze hoeveelheid insuline zeker veel glycogeen gaat opslaan en daarnaast ook vocht, dit komt alleen door de insuline! AAS bouwen nog enigszins blijvende resultaten voor aantal maanden na gebruik insuline voornamelijk glycogeen en vocht, met de nadruk op het woord voornamelijk, want je bouwt er zeker wel spier mee op!

Heb jij last van maandstonden?

pleister heeft zeker goede genen mooie resultaten na eerste kuur ja.

ik word niet beledigd door een nerd als live your life! \
mijn vorige post zal wel zeker ook negatief gezien worden.

@Hercules27 met welke middelen en doseringen zie jij jezelf zijn fysiek dan 'voorbijsteken'?

1m76 en 108kg, denk dat zijn foto's dat niet goed weergeven, maar irl echt een buffel is

wie zegt dat ik meer potentie heb?
lees de posts, ik vind dit niet zo bijzonder als dat jullie dit vinden.
ik diss hier niemand, als ik iemand diss diss ik de forumleden en niet pleister, ik zal het opsommen.

Hij heeft goede genen, verwijs naar foto na eerste kuur!
Hij traint met discipline
Voeding zit ook goed
En hij pakt AAS GH, insuline, dus verwacht ik ook zon fysiek, leer lezen mensen!

Terug
Naar boven