XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleister
Hopelijk ga je deze log wel een x bijhouden. Ik snap dat je misschien niet altijd zin en tijd hebt om te loggen, ma deze log heeft ( net als je andere logs die je helaas ook niet vaak deed updaten) ook weer veel potentie waar veel leden wat aan kunnen hebben.
 
Staat er goed bij man!

Weleens gedacht aan begleiding van Patrick tuor?
 
Pleister kerel, wanneer ga je eens verder loggen?
Beetje jammer dit weer..
 
Even een kleine update:

Mijn motivatie is tot een redelijk diepte punt beland. Mijn training en voeding zullen vast nog wel beter zijn dan 90% van de sportschool bezoekers maar voor mijn doen is dat extreem laag.

Dus excuses boys ik ga niet meer loggen. Voor mij is het nu gewoon mijn massa proberen te behouden en beetje droog te blijven.
 
Hoe komt het dan?
 
Even een kleine update:

Mijn motivatie is tot een redelijk diepte punt beland. Mijn training en voeding zullen vast nog wel beter zijn dan 90% van de sportschool bezoekers maar voor mijn doen is dat extreem laag.

Dus excuses boys ik ga niet meer loggen. Voor mij is het nu gewoon mijn massa proberen te behouden en beetje droog te blijven.

Heeft dat een reden dat je motivatie weg is?
 
Even een kleine update:

Mijn motivatie is tot een redelijk diepte punt beland. Mijn training en voeding zullen vast nog wel beter zijn dan 90% van de sportschool bezoekers maar voor mijn doen is dat extreem laag.

Dus excuses boys ik ga niet meer loggen. Voor mij is het nu gewoon mijn massa proberen te behouden en beetje droog te blijven.

Jammer man kan er een hoop van leren vind je echt een topper, waardeer elke input die je geeft soms via pm soms via het forum. Kan iedergeval een hoop leren van je

Succes bro je motivatie krijg je vanzelf terug en dan knal je hem gewoon door, soms is een stap terugdoen niet erg.
 
Even een kleine update:

Mijn motivatie is tot een redelijk diepte punt beland. Mijn training en voeding zullen vast nog wel beter zijn dan 90% van de sportschool bezoekers maar voor mijn doen is dat extreem laag.

Dus excuses boys ik ga niet meer loggen. Voor mij is het nu gewoon mijn massa proberen te behouden en beetje droog te blijven.
jammer man was een mooie log
 
Hoe komt het dan?

Heeft dat een reden dat je motivatie weg is?
Naarmate je ouder word besef je dat er ook andere dingen in het leven zijn die belangrijk zijn. Die geef ik op dit moment meer prioriteit.

Jammer man kan er een hoop van leren vind je echt een topper, waardeer elke input die je geeft soms via pm soms via het forum. Kan iedergeval een hoop leren van je

Succes bro je motivatie krijg je vanzelf terug en dan knal je hem gewoon door, soms is een stap terugdoen niet erg.
Ik deel de kennis die ik heb en de informatie die ik krijg graag met andere mensen:).

En bedankt voor het compliment!

jammer man was een mooie log
Thnx:cool:
 
welke dingen geef je dan prioriteit?

Iedereen die geïnteresseerd was/is in de cycles die hij stuurt, Bostin heeft 1 gedeeld :)
 
welke dingen geef je dan prioriteit?

Iedereen die geïnteresseerd was/is in de cycles die hij stuurt, Bostin heeft 1 gedeeld :)

Gok familie, relatie, gezondheid, werk, lekker eten, etc. Niet zo lastig te bedenken toch? :)
 
Back
Naar boven