- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is wel goedkoper inderdaad. Ik ga ze dalijk even vergelijken!https://www.privatescan.nl/total-bodyscan/prijzen
idd meer voor je geld
is goed dat @Punjab het zei was het zelf al vergetenDie is wel goedkoper inderdaad. Ik ga ze dalijk even vergelijken!
Heb je ervaring met die kliniek?is goed dat @Punjab het zei was het zelf al vergeten
ja , en ik moet zeggen was best tevreden . in het vu konden ze schijnbaar op de mri niks vinden , en deze mensen konden mij vertellen wat met mijn knie gewricht aan de hand was .Over het algemeen is de zorg in duitsland uitstekend , taal kan een drempel zijn hoeft niet btw : ( werken ook nl artsen voor hun ) en Engels gaat over het algemeen ook goed
https://www.privatescan.nl/total-bodyscan/prijzen
idd meer voor je geld
Ja als je goed zoekt gaat er een wereld voor je open in Duitsland qua zorg in Privatkliniken. Daar weten ze tenminste wat privatisering in de zorg betekent.
Even een update, dit keer over mijn “gh gut”.
Sinds ik +-2 jaar geleden insuline heb geintroduceerd aan mijn lichaam (mede door Milos) is mijn gut geleidelijk steeds meer gaan groeien. Ik zit nu op een punt dat ik het vrij storend vind en het ook duidelijk zichtbaar is voor andere mensen.
Tijdens mijn blasts viel dit nooit heel erg op omdat ik redelijk wat spiermassa had en alle spiergroepen helemaal vol stonden door de insuline, me buik leek daardoor kleiner (optische illusie).
Nu ik echter zo’n 4 maanden aan het cruisen ben en ik volledig ben gestopt met HGH en insuline ben ik ook wat spiermassa kwijt geraakt, sta ik minder vol en is me vetpercentage iets gestegen.
Me gut is waarschijnlijk niet groter dan voorheen maar omdat ik minder spiermassa heb valt mijn gut meer op.
Er zijn redelijk vaak discussies op dit forum maar ook op andere forums waar de “gh gut” vandaan komt. Sommige zeggen orgaangroei, andere zeggen dat het visceraal vet is dat je vasthoud rondom je organen en een andere theorie is dat dit komt door de hoeveelheid voedsel die de gebruikers van tegenwoordig naar binnen werken. Van dat laatste kan ik nu al zeggen dat dat niet het geval is.
Om alles uit te sluiten ga ik een MRI scan laten maken bij een prive kliniek. Hier worden al mijn organen nagekeken en kunnen ze zien of ze zijn vergroot maar ook in welke mate ik visceraal vet vasthoud rondom me organen. Ik laat ook mijn bloedwaardes controleren en er word een hartfilmpje gemaakt en een huidonderzoek. Redelijk uitgebreid dus.
Ik heb gister een email gestuurd naar Prescan.nl om een afspraak te maken en de wachttijd zou maximaal 1 week zijn en je krijgt alle uitslagen direct dezelfde dag. Ik heb gekozen voor de Total Body Scan Excellent, iemand hier ervaring mee toevallig?
Ik houd jullie op de hoogte!
Is het puur insuline die dit veroorzaakt of ook hgh ?
ja verhoog je gh en krijg diabetessnap ook niet waarom mensen insuline willen gebruiken,is gevaarlijk en levert niks op dan lelijke massa ,kan je beter je dosis hgh verhogen en geen insuline gebruiken,heb je veel meer aan. Ken al genoeg mensen die er spijt van hebben dat ze ooit insuline hebben gebruikt
Insuline is de boosdoener.Is het puur insuline die dit veroorzaakt of ook hgh ?
Ik ben altijd eerlijkBedankt voor je eerlijke log, één van de betere op DBB.
Begrijp ik je goed dat je 'spijt' hebt van het insulinegebruik of is dit voorbarig zonder resultaten?
.