MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

2 uur nodig gehad om alles terug te lezen, echt pachtig leesvoer man, mooie ervaring. Succes in de toekomst en hoop dat je nog een keer zo'n topic mag openen:cool:
 
Dan vind je het vast ook leuk om te horen dat ik deze log wel 3x van top tot teen doorgelezen heb :).
Haha toen ik klaar was met lezen kon ik ook zo weer vanaf begin af aan beginnen. Gewoon geen gezeik, zoals Pleister wilde geen discussies, dat leest zo heerlijk he. En hij heeft iets gedaan waar vele van ons de rest van ons leven van dromen
 
Haha toen ik klaar was met lezen kon ik ook zo weer vanaf begin af aan beginnen. Gewoon geen gezeik, zoals Pleister wilde geen discussies, dat leest zo heerlijk he. En hij heeft iets gedaan waar vele van ons de rest van ons leven van dromen

Als ik er m'n hele leven van zou dromen dan zou het wel werkelijkheid worden, als het echt je prioriteit heeft is dit prima mogelijk man.
 
Als ik er m'n hele leven van zou dromen dan zou het wel werkelijkheid worden, als het echt je prioriteit heeft is dit prima mogelijk man.
Zeker waar! Maar als recreatief sporter zou het voor mij teveel zijn, zou niet dedicated genoeg zijn. Des te vet om zulke zaken te lezen:)
 
Zeker waar! Maar als recreatief sporter zou het voor mij teveel zijn, zou niet dedicated genoeg zijn. Des te vet om zulke zaken te lezen:)

Same here, tot nu dan. Toen ik vorig jaar helemaal met powerlifting bezig was waren mijn ambities ook erg hoog dus wie weet.
 
Dan vind je het vast ook leuk om te horen dat ik deze log wel 3x van top tot teen doorgelezen heb :).
Dat heeft je wel wat tijd gekost of niet?:p
Zeker waar! Maar als recreatief sporter zou het voor mij teveel zijn, zou niet dedicated genoeg zijn. Des te vet om zulke zaken te lezen:)
Ik heb er toen veel voor moeten laten inderdaad. Op een gegeven moment moest ik zelfs tweemaal per dag trainen maar dat heb ik maar twee weken volgehouden want dan ben je echt letterlijk enkel bezig met de sport. En daarnaast werk ik ook gewoon en heb ik nog een vriendin die ook graag wat aandacht wilt. Plus het kost ook nog een hoop geld.

Dus het is niet voor iedereen weg gelegd inderdaad maar als je het echt wilt is het zeker mogelijk.
 
Pleister Jazeker, niet allemaal achter elkaar aan ofcourse. Zat altijd wel wat tijd tussen.
 
Dat heeft je wel wat tijd gekost of niet?:p

Ik heb er toen veel voor moeten laten inderdaad. Op een gegeven moment moest ik zelfs tweemaal per dag trainen maar dat heb ik maar twee weken volgehouden want dan ben je echt letterlijk enkel bezig met de sport. En daarnaast werk ik ook gewoon en heb ik nog een vriendin die ook graag wat aandacht wilt. Plus het kost ook nog een hoop geld.

Dus het is niet voor iedereen weg gelegd inderdaad maar als je het echt wilt is het zeker mogelijk.
Respect jonge:)
 
Even een update, dit keer over mijn “gh gut”.

Sinds ik +-2 jaar geleden insuline heb geintroduceerd aan mijn lichaam (mede door Milos) is mijn gut geleidelijk steeds meer gaan groeien. Ik zit nu op een punt dat ik het vrij storend vind en het ook duidelijk zichtbaar is voor andere mensen.

Tijdens mijn blasts viel dit nooit heel erg op omdat ik redelijk wat spiermassa had en alle spiergroepen helemaal vol stonden door de insuline, me buik leek daardoor kleiner (optische illusie:D).

Nu ik echter zo’n 4 maanden aan het cruisen ben en ik volledig ben gestopt met HGH en insuline ben ik ook wat spiermassa kwijt geraakt, sta ik minder vol en is me vetpercentage iets gestegen.

Me gut is waarschijnlijk niet groter dan voorheen maar omdat ik minder spiermassa heb valt mijn gut meer op.

Er zijn redelijk vaak discussies op dit forum maar ook op andere forums waar de “gh gut” vandaan komt. Sommige zeggen orgaangroei, andere zeggen dat het visceraal vet is dat je vasthoud rondom je organen en een andere theorie is dat dit komt door de hoeveelheid voedsel die de gebruikers van tegenwoordig naar binnen werken. Van dat laatste kan ik nu al zeggen dat dat niet het geval is.

Om alles uit te sluiten ga ik een MRI scan laten maken bij een prive kliniek. Hier worden al mijn organen nagekeken en kunnen ze zien of ze zijn vergroot maar ook in welke mate ik visceraal vet vasthoud rondom me organen. Ik laat ook mijn bloedwaardes controleren en er word een hartfilmpje gemaakt en een huidonderzoek. Redelijk uitgebreid dus.

Ik heb gister een email gestuurd naar Prescan.nl om een afspraak te maken en de wachttijd zou maximaal 1 week zijn en je krijgt alle uitslagen direct dezelfde dag. Ik heb gekozen voor de Total Body Scan Excellent, iemand hier ervaring mee toevallig?

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Heel interessant, ik ben benieuwd!
 
Ik ben ook erg benieuwd kerel! Wat kost die scan eigenlijk?
 
Dat valt nog mee gezien de omvang ervan. Heb je ook in Duitsland gekeken? Volgens mij is het daar een stuk goedkoper bij soortgelijke klinieken.
 
Back
Naar boven