XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Ik heb daar zelf ook eens aan zitten denken, aan zo'n total body scan. Maar een neutrale medisch specialst schreef eens een keertje dat zo'n total bodyscan bij een prive kliniek toch anders is dan in een "gewoon" ziekenhuis.
Ten eerste bij een prive kliniek wordt niet gewerkt met een radioactief drankje waardoor op een andere manier wordt gescand. De scan zijn robuuster en grover ,algemener, minder diep dan plaatselijk specifiek als in een ziekenhuis.

Daarbij de grootste issue is dat; stel dat ze iets zien (goed of kwaadaardig) of er zit iets wat helemaal geen kwaad kan in de toekomst, toch wordt de patiënt daarop wellicht geattendeerd, waardoor de patiënt zich misschien voor niks veel stress en zorgen op de nek gaat halen voor vals alarm. Misschien daardoor gaat de patiënt naar zijn eigen ziekenhuis voor vervolg onderzoek waar ze dan bijv biopten gaan uitvoeren (wat vaak onplezierig is!) voor uiteindelijk vals alarm....het enige wat er gebeurt is dat je met enorm veel angst en stress rondloopt...

Mijn overbuurman heeft de laatste 4 jaar elk jaar een total bodyscan gehad maar stierf ineens aan een hartaanval begin dit jaar... tja....
Ik weet het niet....
Het belangrijkste voor mij is dat ze het formaat van de organen kunnen zien en of ik visceraal vet vast houd. Ik heb mijn situatie uitgelegd aan de telefoon en beide was geen probleem. Voor mij is dit dus een ideale oplossing.

Ik snap je verhaal en dat andere mensen zoch daar druk over kunnen maken maar is voor mij niet direct van toepassing.

Wat waren je beste stats en wat zijn je stats nu.
Zal vanavond of morgen eens wat foto’s zoeken en posten. Verwacht geen IFBB pro ofzo hoor:p

• #1.223
EAE6343C-B05F-4514-91AF-1786D1CC4089.jpeg
7C3ADBB0-8F8F-4275-B307-99FECF17C463.jpeg
09F786D9-CA0D-47A2-8CAB-5129E7CF0BF0.jpeg
E9770D15-2750-451D-9128-742D436F7FFA.jpeg
A541EEFF-C59C-4C0E-B645-79D450D219D0.jpeg
85608272-52ED-4A20-84B3-36293ADB5C90.jpeg
67EB164D-EB08-4DED-ACF8-B61C260161F3.jpeg

En stel dat je organen vergroot zijn en/of je veel visceraal vet hebt, wat dan? Wil je het alleen weten of zijn er stappen die je vervolgens kunt/gaat ondernemen?

• #1.226
En stel dat je organen vergroot zijn en/of je veel visceraal vet hebt, wat dan? Wil je het alleen weten of zijn er stappen die je vervolgens kunt/gaat ondernemen?
Als me organen vergroot zijn kan ik daar waarschijnlijk niet heel veel aan doen.

Mocht het visceraal vet zijn dan ga ik nog een keertje goed cutten tot het weg is. Dat doe ik dan zonder HGH en insuline uiteraard.

ziet er toch goed uit kerel,zie toch geen gut

Zin om foto's te plaatsen waar je gut duidelijk is? :P

snap ook niet waarom mensen insuline willen gebruiken,is gevaarlijk en levert niks op dan lelijke massa ,kan je beter je dosis hgh verhogen en geen insuline gebruiken,heb je veel meer aan. Ken al genoeg mensen die er spijt van hebben dat ze ooit insuline hebben gebruikt

Is het puur insuline die dit veroorzaakt of ook hgh ?

Wel erg voorbarige conclusies zonder enig bewijs; zelfs in hogere coaching sferen bestaat hier nog veel discussie over en kan niemand een eenduidig antwoord geven.

OT
Erg interessant dat je die scan laat doen, ik volgggg

• #1.231
Hier ook goede ervaring met privé kliniek in Duitsland! Behandeling voor mijn tinnitus. Dr meesten kunnen wel Engels hoor.
mijn vriendin heeft hier ook last van en in het ziekenhuis kunnen ze er niks aan doen zeggen ze. Hoe en wat heb je gedaan?

mijn vriendin heeft hier ook last van en in het ziekenhuis kunnen ze er niks aan doen zeggen ze. Hoe en wat heb je gedaan?

In Nederland doen ze er niets aan. Toen ik er meer last van kreeg heb ik een infuustherapie gedaan. https://forum.nvvs.nl/forum/tinnitus/viewtopic.php?t=3111
Heeft bij mij niet veel geholpen, maar bij anderen heb ik wel goede resultaten gehoord.

Ervaring leer wel, na zo'n 10 jaar, dat er goed mee te leven valt als je het kan accepteren en voorzorgsmaatregelen neemt zoals gehoorbescherming. Helaas heb ik dat jaren niet gedaan en na een avondje Sven Wittekind en Steve Rachmad heb ik nu nog steeds een herinnering.

• #1.237
Iedereen de feestdagen overleefd?:D

Sinds deze week ben ik overgestapt van test-e 250mg naar test-cyp 200mg. Verder heb ik voor het eerst sinds jaren weer hcg toegevoegd, deze doseer ik voorlopig even op 1000iu per week.

Ben nu ruim 4 maanden aan het cruisen en voel me super. Libido is prima en mentaal zit ik ook lekker in me vel. Ik weeg momenteel 101kg en dat hou ik goed vast lijkt het.

En een update pic van me shape. Deze foto’s heeft me vriendin vanmorgen gemaakt tijdens het trainen.

97EB7867-C67E-479D-A201-63DF997F0C0D.jpeg

8108D5DC-E9D8-4394-8F80-D01B07C2DC2A.jpeg

Wat is je planning met HCG de komende weken/maanden?

Fysiek trouwens nog steeds heel goed maat!

• #1.239
  • #1.240
Ik kreeg een berichtje op hoeveel iu HGH ik zit, maar ik gebruik sinds ruim een half jaar geen HGH meer.

Test cyp 200mg en hcg 500iu is het enige wat ik pak momenteel.

Terug
Naar boven