MuscleMeat

Pleurklaat log

Beste bench.

Gaat goed hier

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Beste bench.

Gaat goed hier

Flinke box squat :)
Je kracht (en vooral je squat) blijft echt goed vooruit gaan.
Wat doe je de laatste maanden anders dan voorheen wat zo goed werkt voor jou?

rip ruggenwervels

ramzware broek kniebuig

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.164
Flinke box squat :)
Je kracht (en vooral je squat) blijft echt goed vooruit gaan.
Wat doe je de laatste maanden anders dan voorheen wat zo goed werkt voor jou?

niks bijzonders, tis vooral dat ik de laatste maanden uberhaupt weer goed lb heb kunnen trainen eigenlijk na een periode van helemaal niks door die hamstring blessure, veel eten helpt ook

grofweg doe ik het zo

zondag: full body/event dag, volume redelijk laag intensiteit hoog als het goed voelt op die dag
maandag: wat hoger volume/lagere intensity UB training
dinsdag: squat/dl/squat of deadlift variatie +nog wat assistance, hangt er vanaf hoe mn hamstring voelt

donderdag: normale/wat zwaardere UB training waarin ik meestal lineaire progressie aan het toepassen ben op 1 of meerdere lifts
vrijdag: zelfde als dinsdag

Op naar die 6 platen squat

tumblr_inline_nin3xmaemd1rg1fdl.gif

inb4 divebomb squatten omdat je onderin zwak bent.

goede box squats

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

inb4 divebomb squatten omdat je onderin zwak bent.

goede box squats

Wow ziek

als ik het goed begrijp train je dus vrij vaak en op best flink volume op een submaximale intensiteit, en zo word je dan sterker?

Dat is niet wat louie heeft gezegd he

niks bijzonders, tis vooral dat ik de laatste maanden uberhaupt weer goed lb heb kunnen trainen eigenlijk na een periode van helemaal niks door die hamstring blessure, veel eten helpt ook

grofweg doe ik het zo

zondag: full body/event dag, volume redelijk laag intensiteit hoog als het goed voelt op die dag
maandag: wat hoger volume/lagere intensity UB training
dinsdag: squat/dl/squat of deadlift variatie +nog wat assistance, hangt er vanaf hoe mn hamstring voelt

donderdag: normale/wat zwaardere UB training waarin ik meestal lineaire progressie aan het toepassen ben op 1 of meerdere lifts
vrijdag: zelfde als dinsdag

Oke, beetje als wat ik doe op events na.

ja ik ben benieuwd wat voor rare invloed het consistent trainen van een partial squat zoals dit gaat hebben op mn normale squat

inb4 doodgaan in the hole

Als je het goed doet doe je hem net iets onder parallel (en zit je goed terug, niet vallen) dan zou het je normale squat complimenteren.
Wat ik zelf wel merk is dat als ik lang niet normaal squat dat ik de "feeling" wat kwijtraak, in de zin dat de spanning in je buik en heupbuigers minder is (of iig anders aanvoelt).

Goed sterk man.

Wedstrijden in de planning?

• #2.172
#incline bench press
95 x 5 x 5

#bench press with slingshot
122.5 x 5 x 4
122.5 x 7

#strict press
60 x 8 x 2
60 x 6 voelde als tien duuzend kilo no thx jef

#pull-up
BW x 6 x 2
BW x 8

isolatie

weinig energie vandaag, was na de bench echt al helemaal op

drukke dag gehad natuurlijk

Het is mogelijk, zelfs Pleurklaat heeft weleens een mindere dag

Wel PR op incline of zie ik dat verkeerd?

• #2.175
  • #2.176
#beltless deficit deadlift
180 x 3
200 x 3
220 x 3
240 x 3
250 x 2 2e rep was technisch niet goed

#box squat
185 x 5 x 3

#snatch grip block pull
180 x 5 x 3

What the f**k man, 2x250 kg beltless deficit deadlift gaat helemaal nergens meer over :eek:

lekker bezig vriendjuh

middelmatige training voor jou doen

• #2.180
What the f**k man, 2x250 kg beltless deficit deadlift gaat helemaal nergens meer over :eek:

vito deed 260x2x3 :(

thx bruh

middelmatige training voor jou doen

hopelijk een beetje bouwen op die box squats in de hoop dat ik niet mn complete squat verlies door die kut hamstring en deficit hou ik er ook wel in denk ik

die snatch grip block pulls waren echt 10x te veel moeite om op te zetten en gewoon kut dus no thx jef

Terug
Naar boven