Fitness Seller

Pleurklaat log

Sterke deficit deadlift man. Ik lever echt behoorlijk veel in bij die oefening maar dat lijkt bij jou nog wel mee te vallen.

Sterke deads kerel, jammer dat je niet kan squatten. Maar blessures zijn maar een tijdelijke set back dus niet teveel van aantrekken.

Waarom profiteer je niet maximaal van de nederlandse zorg om er achter te komen wat het is en het te fixen?
Ik weet dat je al talloze dingen hebt geprobeerd, maar je hebt nu toch alle tijd hiervoor.
Erger je je er tenminste niet aan en kan je weer normaal liften.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Doet overigens niks af aan het feit dat je vooruitgang en je lifts alsnog ziek zijn.

Waarom profiteer je niet maximaal van de nederlandse zorg om er achter te komen wat het is en het te fixen?
Ik weet dat je al talloze dingen hebt geprobeerd, maar je hebt nu toch alle tijd hiervoor.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Doet overigens niks af aan het feit dat je vooruitgang en je lifts alsnog ziek zijn.

agree

agreed zeg je dan dom blondje.

hihihi

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.188

zoals wat

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Dan moet ik sowieso weer eerst 2-3 lagen van 'paar weken rust nemen' om dan bij wie precies uit te komen?

Ik weet niet precies wat je allemaal al gedaan hebt, maar zoiets als proberen doorgestuurd te worden in het ziekenhuis naar verschillende dokters via de huisarts.
Wellicht ook buiten Vlissingen, aangezien dat toch wel een verschil is qua kwaliteit (oa uit eigen ervaring).
Weet niet of er al een scan is gemaakt en of ze al iets (of in dit geval niets hebben kunnen vinden). Zou ook een idee zijn. Misschien wel een scheurtje wat niet helemaal heelt, pezen duren sws onmin lang om te helen.

Fysio heb je waarschijnlijk al gehad neem ik aan, zou een oplossing kunnen zijn maar betwijfel het.
Opzich zou het misschien verschil kunnen maken als je het laat masseren zo nu en dan. Kan volgens mij ook worden vergoed.

En uit aardig eigen ervaring met ziekenhuizen en artsen word je vaak wel doorgestuurd als het probleem niet opgelost is en uiteindelijk kom je bij een behandelaar die het wellicht wel vindt.

misschien eens een idee om naar DieNase te gaan van het forum, ik ken hem niet maar heb een hoop goede verhalen over hem gehoord.

misschien eens een idee om naar DieNase te gaan van het forum, ik ken hem niet maar heb een hoop goede verhalen over hem gehoord.

Of misschien is het een idee om naar 'Krentebol' van het forum te gaan, ik ken hem niet maar heb een hoop goede verhalen van hem gehoord.

• #2.192
#strict log press
87.5 x 5 x 5

#bench press
115 x 3 x 7

#pull-up
BW x 6 x 3
BW+10 x 3 x 3

#v grip pulldown
60 x 10
65 x 10
70 x 10
75 x 10
80 x 8

#ez bar curl
37.5 x 12 x 3

#tricep pushdown
30 x 15 x 3

Harde training weer :thumbs:

• #2.195
#sumo deadlift
180 x 3
200 x 3
220 x 3
240
260
280
220 x 3 x 3

#beltless box squat
160 x 8 x 3
190 x 3 x 2
190 x 5

#barbell shrug
135 x 20 x 3

stiekem mn bicapsen nog even gepompt

my n**ga de 280, 300 inzicht. Filmpje?

en goed volume op de box squat hard

• #2.197
my n**ga de 280, 300 inzicht. Filmpje?

en goed volume op de box squat hard

staat op film, zal zo wel op phm u2be komen. Heb het filmpje zelf nog niet gezien, maar de 280 voelde nog wel solid. Idee was ook om even aan te voelen hoe dichtbij ik bij die 300 zit :roflol:. zie trouwens dat ik 220x3x3 na die 280 vergeten ben te loggen.

berzerk hoor die sumo en box squats

Met gemak die 280, 290 had er zo te zien ook zeker in gezeten ;)

Terug
Naar boven