- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sterke deads kerel, jammer dat je niet kan squatten. Maar blessures zijn maar een tijdelijke set back dus niet teveel van aantrekken.
Waarom profiteer je niet maximaal van de nederlandse zorg om er achter te komen wat het is en het te fixen?
Ik weet dat je al talloze dingen hebt geprobeerd, maar je hebt nu toch alle tijd hiervoor.
Erger je je er tenminste niet aan en kan je weer normaal liften.
---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------
Doet overigens niks af aan het feit dat je vooruitgang en je lifts alsnog ziek zijn.
Waarom profiteer je niet maximaal van de nederlandse zorg om er achter te komen wat het is en het te fixen?
Ik weet dat je al talloze dingen hebt geprobeerd, maar je hebt nu toch alle tijd hiervoor.
Erger je je er tenminste niet aan en kan je weer normaal liften.
---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------
Doet overigens niks af aan het feit dat je vooruitgang en je lifts alsnog ziek zijn.
Ik weet niet precies wat je allemaal al gedaan hebt, maar zoiets als proberen doorgestuurd te worden in het ziekenhuis naar verschillende dokters via de huisarts.
misschien eens een idee om naar DieNase te gaan van het forum, ik ken hem niet maar heb een hoop goede verhalen over hem gehoord.
my n**ga de 280, 300 inzicht. Filmpje?
en goed volume op de box squat hard
. zie trouwens dat ik 220x3x3 na die 280 vergeten ben te loggen.