- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dan gewoon blockpulls stelletje barbell verkrachters!
Het is nou eenmaal het zwakste punt van een stang. ook al heb je een stang van een miljoen als je hem op dat punt laat vallen is ie krom. Toch zonde van het geld
staat voor vrijdag op de planning met mijn grote groupie/fan Pleurklaat.Doe dan gewoon blockpulls stelletje barbell verkrachters!
Idd en is denk ook een betere oefening om je deadlift sterker te maken. Een rackpull zal imo weinig carry over hebben naar je deadlift (lockout). Of met bands/chains
Ik neem aan dat hier ook nog een stukje dichtheid, weerstandsmoment tegen buiging en andere constante van het materiaal bij komen kijken. Ik mag toch niet hopen dat een goede stang gemaakt is van hetzelfde materiaal als de veiligheidsassen van een rack.
verder ook geen bijzondere train. heb ook niks bijzonders geprobeerd.14kg db curls, het is duidelijk dat jij niet met je biceps squat en deadlift.
Heb echt alle gekkigheid die je kunt bedenken overigens wel weer gezien vandaag.
meid die 5 minuten in het squatrek stond te kutten voordat ze eindelijk vroeg of ik kon helpen de hooks wat lager te hangen
maar het was niet zo gruwelijk druk als het 's avonds altijd is. so i've got that going for me, which is nice
dit is zo herkenbaar.