AndroidHealthClinic

Pleurklaat log

Doe dan gewoon blockpulls stelletje barbell verkrachters!

Er hangt toch oming veel gewicht aan die bar.

Idd en is denk ook een betere oefening om je deadlift sterker te maken. Een rackpull zal imo weinig carry over hebben naar je deadlift (lockout). Of met bands/chains

Reverse bands deadlift, met bescheiden band tensie, denk aan light bands bijvoorbeeld bij iemand die een 200+ DL heeft.
In mijn optiek een van de beste varianten om sterker te worden op het dode punt zo net onder de knieen.
Grootste voordeel is (nagenoeg) volledig behoud van motorische deadlift bewegings-patroon.

Chains is ook een goed alternatief.

Ik neem aan dat hier ook nog een stukje dichtheid, weerstandsmoment tegen buiging en andere constante van het materiaal bij komen kijken. Ik mag toch niet hopen dat een goede stang gemaakt is van hetzelfde materiaal als de veiligheidsassen van een rack.

Wanneer je een halter met een hoop gewicht per kant(120kg bv) op die veiligheidsassen laat komen dan komt de halter stil te staan maar het gewicht wilt door blijven bewegen. Daardoor buigt je halter.

• Topic Starter Topic Starter
goed log

lekker druk ook :)

Is dit niet het dagcafee dan?? Damn it!

Dagcaf? In

welkom

Wat zijn je doelen? Groet, Peter

Serveren ze hier Whey aan de Bar?

weer te snel getraind vandaag, heb trainingspartners nodig :roflol: verder ook geen bijzondere train. heb ook niks bijzonders geprobeerd.

#push press
90 x 2 x 5

#pull-up
BW x 8
BW x 8
BW x 7

#db bench press
30 x 10
32 x 10 x 2

#db side raise
14 x 10 x 3

#db preacher curl
14 x 10 x 3

#tricep press
110 x 10 x 3

doe nu op mn lb dag ook nog extra rug werk, anders moet ik dat allemaal op ub dag doen en dat is kut voor de lb training de dag daarna dus als je van plan was te zeggen dat ik niet genoeg rug train hou je bek HOU JE BEK!!1

Op zich een goed idee van dat rugwerk. Zelf denk ik dat dat zware chinnen weinig positieve invloed heeft op de press die daarna weer volgt. Misschien ook wel eens doen.

14kg db curls, het is duidelijk dat jij niet met je biceps squat en deadlift.

14kg db curls, het is duidelijk dat jij niet met je biceps squat en deadlift.

het gaat niet om het gewicht maar om het voelen van de contractie, goede time under tension en mind muscle connection

en ik ben lid van de armen veel te klein voor krachtstats crew

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Heb echt alle gekkigheid die je kunt bedenken overigens wel weer gezien vandaag.

0.25 rom bench
meid die 5 minuten in het squatrek stond te kutten voordat ze eindelijk vroeg of ik kon helpen de hooks wat lager te hangen
70+er die allemaal oefeningen aan het verzinnen was bij de pulley
gasten die 50kg deadliften en vervolgens allemaal tegelijk naast elkaar side raises gingen doen en de halve gym in beslag namen
kipping preacher curls
en nog veel meer maar die herinneringen heb ik verdrongen

maar het was niet zo gruwelijk druk als het 's avonds altijd is. so i've got that going for me, which is nice

Heb echt alle gekkigheid die je kunt bedenken overigens wel weer gezien vandaag.

meid die 5 minuten in het squatrek stond te kutten voordat ze eindelijk vroeg of ik kon helpen de hooks wat lager te hangen

maar het was niet zo gruwelijk druk als het 's avonds altijd is. so i've got that going for me, which is nice

:roflol: dit is zo herkenbaar.

beter overdag idd. Savonds altijd gruwelijk druk. 11 u socthends is de GOAT tijd

Wats deze vieze bodybuldertrain . Toch wel lekker press. nice

:roflol: en de instructeurs dan?

Goed getraind, hoelang bezig geweest?

Terug
Naar boven