- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks mesut ben mind aan het builden op de uni en de muscle volgt ookpaar jaartjes ofzo nou misschien toch wel, ik heb een bizar sterke yoke en log press ik ken een dikke powerlifter met gigantische guns die niet eens zo veel yoke loopt of log presst als ik, dus zeker wel potential van wie? heb ik nu 2 fans? ik weet niet waar hij precies vandaan komt, maar het is in ieder geval een 80kg leeg IFSA log
thanks mesut ben mind aan het builden op de uni en de muscle volgt ook paar jaartjes ofzo nou misschien toch wel, ik heb een bizar sterke yoke en log press ik ken een dikke powerlifter met gigantische guns die niet eens zo veel yoke loopt of log presst als ik, dus zeker wel potential van wie? heb ik nu 2 fans? ik weet niet waar hij precies vandaan komt, maar het is in ieder geval een 80kg leeg IFSA log
jeetje mina, liep vandaag langs de unigym...druk zeg, ze stonden continue op elkaar te wachten
brrrr

ja is dat alleen bij mij of is dbb kapot, quoten/post editen haalt alle structuur uit posts
ja is dat alleen bij mij of is dbb kapot, quoten/post editen haalt alle structuur uit posts
Ik ga meestal als het niet zo druk is, maar eigenlijk heb ik nog maar 1 keer echt lang moeten wachten. Meestal als ik vraag of we om en om kunnen squatten oid dan kijken ze me even schaapachtig aan totdat het tot ze doordringt dat ik voorstel om de schijven steeds op en af te laden en dan zeggen ze gewoon.
Alsof wat schijven op/af laden zo veel moeite is![]()

derp vergat de zin af te maken
maar bedoel dat ze altijd wel ja zeggen