MuscleMeat

Pleurklaat log

Komt oorspronkelijk van haefland ja, wij hebben m weer via via gekocht

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Ik hoor net dat hij oorspronkelijk van haefland komt, wij hebben m weer via via gekocht

"gekocht"

"wij"

"hebben"

"via via"

"m weer"

jeetje mina, liep vandaag langs de unigym...druk zeg, ze stonden continue op elkaar te wachten

brrrr

thanks mesut ben mind aan het builden op de uni en de muscle volgt ook :cool: paar jaartjes ofzo nou misschien toch wel, ik heb een bizar sterke yoke en log press ik ken een dikke powerlifter met gigantische guns die niet eens zo veel yoke loopt of log presst als ik, dus zeker wel potential van wie? heb ik nu 2 fans? ik weet niet waar hij precies vandaan komt, maar het is in ieder geval een 80kg leeg IFSA log

wat studeert u?

door je quote las ik het zo:

thanks mesut ben mind aan het builden op de uni en de muscle volgt ook paar jaartjes ofzo nou misschien toch wel, ik heb een bizar sterke yoke en log press ik ken een dikke powerlifter met gigantische guns die niet eens zo veel yoke loopt of log presst als ik, dus zeker wel potential van wie? heb ik nu 2 fans? ik weet niet waar hij precies vandaan komt, maar het is in ieder geval een 80kg leeg IFSA log

Dacht al, hoe kan ik zo'n geretardeerde post nou over het hoofd zien xd

ja is dat alleen bij mij of is dbb kapot, quoten/post editen haalt alle structuur uit posts

• #1.032
jeetje mina, liep vandaag langs de unigym...druk zeg, ze stonden continue op elkaar te wachten

brrrr

Ik ga meestal als het niet zo druk is, maar eigenlijk heb ik nog maar 1 keer echt lang moeten wachten. Meestal als ik vraag of we om en om kunnen squatten oid dan kijken ze me even schaapachtig aan totdat het tot ze doordringt dat ik voorstel om de schijven steeds op en af te laden en dan zeggen ze gewoon ja.

Alsof wat schijven op/af laden zo veel moeite is :roflol:

ja is dat alleen bij mij of is dbb kapot, quoten/post editen haalt alle structuur uit posts

zeker niet alleen bij jou, zie het steeds vaker lijkt het wel

en ben net begonnen aan Technische Informatica aan de tu/e

Laatst bewerkt:
Ik ga meestal als het niet zo druk is, maar eigenlijk heb ik nog maar 1 keer echt lang moeten wachten. Meestal als ik vraag of we om en om kunnen squatten oid dan kijken ze me even schaapachtig aan totdat het tot ze doordringt dat ik voorstel om de schijven steeds op en af te laden en dan zeggen ze gewoon.

Alsof wat schijven op/af laden zo veel moeite is :roflol:

bedoel je dat ze nee zeggen?

Zag allemaal PR's staan op weightxreps. Nice..

derp vergat de zin af te maken

maar bedoel dat ze altijd wel ja zeggen

Weet nog wel mensen in de sportschool die een andere oefening gingen doen doordat ik aan het skuwaaten/kruisheffen of benchen was, met als excuus dat ze alvast gingen pre-fatiguen voor hun epische en enige compound movement.
Ik moet bekennen dat ik wel eens alsnog gesmeekt heb om het samen te doen, alleen dat werd vaak als "niet handig" gezien, waarna letterlijk hun hele training overhoop lag.

Ondertussen staan we bij PHM met 6 mensen te benchen en staan we in de rij om te pompen, voor de pulley.

• #1.039
#beltless deficit deadlift
200 x 3
220 x 3
220 x 2

#beltless squat
160 x 3 x 3

#lat pulldown
70 x 10 x 2
60 x 12

en toen wast ineens laat en moest ik haasten om mn trein te halen