AndroidHealthClinic

Pleurklaat log

Lijkt wel alsof je hem gewoon in de handen houd op de laagste positie. Barbell los van het lichaam...
Zal wel aan de hoek van het filmen liggen ofzo

ze trainen strongman gericht en pushpress is dus ook zo. het is assistance voor de log.
gewichtheffers houden ellebogen hoger en maken zo een basis om vanaf te pressen, hierbij kun je de leggdrive efficienter gebruiken. gewichtheffers gebruiken het als assistance voor de yerk.

bij een log kun je het niet op de manier van een gewichtheffer pressen. (weet dit niet zeker, zelf nog nooit log gebruikt) en die manier is veel technischer en vraagt ook een stuk meer mobiliteit.

Uiteindelijk gaat het er om dat ie boven je hoofd komt en er zijn geen regels voor hoe je dat doet, vanaf vlak boven je lichaam of van je delts, aangezien het een strongman lift is waarvoor ze trennen.

Het is wel iets belastender voor je gewrichten lijkt me.

ze trainen strongman gericht en pushpress is dus ook zo. het is assistance voor de log.
gewichtheffers houden ellebogen hoger en maken zo een basis om vanaf te pressen, hierbij kun je de leggdrive efficienter gebruiken. gewichtheffers gebruiken het als assistance voor de yerk.

bij een log kun je het niet op de manier van een gewichtheffer pressen. (weet dit niet zeker, zelf nog nooit log gebruikt) en die manier is veel technischer en vraagt ook een stuk meer mobiliteit.

Goed verhaal maar vito is gewoon niet mobiel genoeg

Luffie vito

waarfuckde gaat het over

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.246
ff serieus die bar ligt echt hartstikke vast op mn delts en gaat er ook never nooit niet afvallen tijdens mn leg drive

kijken jullie wel naar hetzelfde filmpje?

• #1.247
#log press
80
90
100
105

#log strict press
80 x 5
85
90 een klein beetje heel erg niet zo mooi
MAAR IK HAD EM WEL HAH

#paused bench press slingshot
100 x 3
110 x 3
120 x 3
130 x 3

#tricep pushdown
25 x 12 x 3

#ab wheel knee
BW x 8 x 3

Goeie incline log

Presses gaan lekker man.

hah goeie tren

Toch knap dat het gewicht en de rom op die strict log steeds meer worden

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Video van de mooiste strict log ooit

www.youtube.com/watch?v=nPlchzxMH-E

• #1.252
seri ik ga echt stuk om die strict log van mezelf

:roflol:

goeie strict log :roflol:

Maar is dat niet gevaarlijk voor je rug?

Lijkt me niet zo'n natuurlijke houding enzo

Weet verder niet wat ik ervan moet vinden :p

Terug
Naar boven