- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De focus ligt vooralsnog op progressie en ik weet eigenlijk nog niet precies wat ik wil qua wedstrijden. Ooit een keer kwalificeren en een beetje mee kunnen komen bij de sterkste man van nederland zou echt wel een dream come true zijn maar ik kan de haalbaarheid daarvan moeilijk inschatten als ik eerlijk ben.

De focus ligt vooralsnog op progressie en ik weet eigenlijk nog niet precies wat ik wil qua wedstrijden. Ooit een keer kwalificeren en een beetje mee kunnen komen bij de sterkste man van nederland zou echt wel een dream come true zijn maar ik kan de haalbaarheid daarvan moeilijk inschatten als ik eerlijk ben.
Heb m ook echt nog nooit aan zien stellen.voelt zich misselijk en deadlift alsnog 220, is dis real life?
Denk in NL als je er echt voor gaat en blijft gaan zoals nu dat dat wel mogelijk is. Maar moet het zelf ook nog maar zien waar te maken
voelt zich misselijk en deadlift alsnog 220, is dis real life?
Heb m ook echt nog nooit aan zien stellen.
Ebola PRs np.
en anders moet ik maar voldoening halen uit de combinatie van redelijk sterk zijn en lekker wijsneuzerig doen op DBB