XXL Nutrition

Pleurklaat log

mja ik lees de laatste tijd dus op dbb dat je OP HOGE INTENSITEIT EN MET WEINIG RUUST!!!! moet trainen

hoe kan het dan dat wij progressie boeken???

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

ja tot 5x5 MET over maar dan een extra rep falen en je 5x5 niet eens halen praktijken en beyond zeker
:trollface:

Dbb is nog steeds packed met tards die denken dat ze de boel af moeten raffelen voor een pomp en dat gewicht er niet toe doet en bladiebla.
Zal de dag ooit nog komen waarop de meerderheid hier eens gaat inzien dat je bepaalde skills moet ontwikkelen en daar tijd en moeite en volume in moet steken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Dbb is nog steeds packed met tards die denken dat ze de boel af moeten raffelen voor een pomp en dat gewicht er niet toe doet en bladiebla.
Zal de dag ooit nog komen waarop de meerderheid hier eens gaat inzien dat je bepaalde skills moet ontwikkelen en daar tijd en moeite en volume in moet steken

Sommige mensen hechten volgens mij srs meer waarde aan een beetje zogenaamd hardcore doen dan aan slim trainen en progressie maken.

Waarom je training een beetje fatsoenlijk structureren en de dingen die je doet ook goed doen als je ook gewoon totaal willekeurig jezelf de vernieling in kan pompen met de lelijkste form ooit en 100% afwezigheid van enige vorm van geplande progressie of structuur in je trainingen.

Dat je dan allemaal progressie op zowel kracht- als massavlak misloopt maakt dan niet uit want dan zien mensen je wel helemaal naar de t*fus gaan in de gym en kan je de volgende dag lekker opscheppen over je epische spierpijn van LEG DAY f**k JA.

Sommige mensen hechten volgens mij srs meer waarde aan een beetje zogenaamd hardcore doen dan aan slim trainen en progressie maken.

Waarom je training een beetje fatsoenlijk structureren en de dingen die je doet ook goed doen als je ook gewoon totaal willekeurig jezelf de vernieling in kan pompen met de lelijkste form ooit en 100% afwezigheid van enige vorm van geplande progressie of structuur in je trainingen.

Dat je dan allemaal progressie op zowel kracht- als massavlak misloopt maakt dan niet uit want dan zien mensen je wel helemaal naar de t*fus gaan in de gym en kan je de volgende dag lekker opscheppen over je epische spierpijn van LEG DAY f**k JA.
Amen.

dikke buiken rage?

waar blijft die train?

• #1.586
dikke buiken rage?

waar blijft die train?

hier

#close grip bench press
90 x 10 x 3

#close hammer grip pull-up
BW x 6 x 5

#strict press
60 x 12 x 3

#lat pulldown
60 x 12 x 3

#tricep pushdown
20 x 25 x 4

#cable curl
20 x 20 x 3

nog 3x20 facepulls met rode band

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

boute training, veel te weinig eten binnen gekregen weer de afgelopen dagen
#squat
160 x 5 x 3

#sumo deadlift
200 x 3
220 x 3 x 3

#power clean
60 x 3 x 2
80 x 2
90 x 2
100 x 2

#front squat
100 x 8 x 3

ja echt boute training man wowe

:o

mirin powerclean. Hard

100 X 2 pc

Ik zie wat je daar hebt gedaan klootzakje

• #1.590
100 X 2 pc

Ik zie wat je daar hebt gedaan klootzakje

999.gif

• #1.591
#strict press
77.5 x 5 x 5

#close grip bench press
80 x 10 x 2
90 x 8 x 2
60 x 24

#close hammer grip pull-up
BW x 5 x 5

#lat pulldown
60 x 12 x 3

#tricep pushdown
20 x 25 x 3
30 x 10 x 2

wat curls

dat strictpress

over?

Die strict presses gingen hard, die 80 zit er ook sws nog wel in zonder reps te falen.

"Wat" curls zegt ie dan xDdD

Die strict presses beginnen ook aardig uit de hand te lopen, nice man

beter pas je op dat ik je strict press niet inhaal

• #1.600
#box squat
180 x 3 x 5

#deadlift
250 x 3 weer eens met mixed grip ipv straps

#beltless sldl
180 x 3 x 3

#barbell shrug