AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Langzaam fietsen?

OT, net een 224 cp eevee gevangen in de bus :D

Hoogste CP van wilde pokemon tot nu toe.
Het gaat hier echt enorm omhoog en omlaag steeds, langzaam fietsen met 1 hand met mijn huidige conditie is vrijwel niet te doen.

Gl met eevee's trouwens, die evo's zijn random. 2 flareons hier, ik ga gek worden als m'n lvl 411 eevee ook een flareon gaat worden(nog 2 candy).

Het gaat hier echt enorm omhoog en omlaag steeds, langzaam fietsen met 1 hand met mijn huidige conditie is vrijwel niet te doen.

Gl met eevee's trouwens, die evo's zijn random. 2 flareons hier, ik ga gek worden als m'n lvl 411 eevee ook een flareon gaat worden(nog 2 candy).

411 eevee? t*fus...

Nu net wel een van 225 lol.

Ik zie alleen ratatas en van die vogels.

Lvl 16 he, daarom moet je ook geen zooi wasten om je pokemons te levelen. Je vind daarna toch wel 1 die hoger is:o, 39k stardust atm.
Brb eten douchen en naar buiten. KOm ik aan met mn poverty lvl 4 omdat simpelweg geen tijd om te spelen ofwel server down. Vandaag GA IK MIJN SLAG SLAAN

Ik zie alleen ratatas en van die vogels.
Pidgeys zijn bae voor die xp grind. Vang ze allemaal, spaar alle candy, en als je 10+ evoluties kan een lucky egg gebruiken die je soms gratis krijgt. 500xp voor een evo en 500 als je een nieuwe pokemon krijgt(via evo of vangen).

Brb eten douchen en naar buiten. KOm ik aan met mn poverty lvl 4 omdat simpelweg geen tijd om te spelen ofwel server down. Vandaag GA IK MIJN SLAG SLAAN
Heheh gl, servers zijn goed stabiel nu. Dat is toch wel heel erg snel gedaan, heel soms 1-4 min weer offline maar dat stelt niks voor.

Eindelijk lvl 5. Ik dacht even een gym aan te vallen

Pokemon van 800cp, fuuuuu

Wel slecht voor de bulk dit, elke keer zo een eind lopen.

Had gister een wild cp 457 gloom. Onstnapte dat kut beest steeds uit me pokeballs. Had nog geen great balls...

Kan je ergens zien welk pokemon uit ei is gekomen, er is er een gehatched maar weet niet welke want was bezig met wat anders

Een 3e fucking flareon gekregen, ffs. Nja wel 2x zo hoge cp(1019)

Godver en dan ben ik blij met na 5 kwartier lopen 30 pokemons gevangen te hebben waarvan 7 nieuwe.
Waaronder wel mijn favoriet; Slowbro :cool:
Nice, ik wil ook nog een slowbro hehe. Atm een lvl 464 slowpoke en 35 candy, dus niet lang meer! 7 nieuwe pokemons is ook wel erg sick, ik zit nu op 50 en een nieuwe krijgen gebeurd niet veel meer. Eieren zijn je beste kans, vooral 5-10km. En als je een dupe krijgt krijg je nog flink wat candy, heb al 6-20 per ei gekregen.

Nice, ik wil ook nog een slowbro hehe. Atm een lvl 464 slowpoke en 35 candy, dus niet lang meer! 7 nieuwe pokemons is ook wel erg sick, ik zit nu op 50 en een nieuwe krijgen gebeurd niet veel meer. Eieren zijn je beste kans, vooral 5-10km. En als je een dupe krijgt krijg je nog flink wat candy, heb al 6-20 per ei gekregen.
Ik zit nu pas op 21 verschillende soorten. Ben dan ook pas lvl 6. Heb wel nu ook 9 eieren, waarvan een paar 2 km eieren. Maar heb nu al spijt van dat ik er daar van 2 heb gelopen. Had beter een 5 km ei kunnen lopen.

Ik zit nu pas op 21 verschillende soorten. Ben dan ook pas lvl 6. Heb wel nu ook 9 eieren, waarvan een paar 2 km eieren. Maar heb nu al spijt van dat ik er daar van 2 heb gelopen. Had beter een 5 km ei kunnen lopen.

Werkt fietsen ook of moet je perse lopen?

2km eieren zijn anders nog erg handig voor candy voor de 3 starter pokemons/clefairy en jigglypuff, gezien die ook niet zo common zijn. Beter doe je een 5 of als je hebt 10km ei in een incubator met een beperkt aantal uses, dan kun je je onbeperkte voor de lageren gebruiken. 10km = 1 use, terwijl je er naast nog 2-5 eieren uit kunt laten komen.

http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml

Heb nog alleen de standaard incubator dus kan maar 1 tegelijk lopen.

Terug
Naar boven